MuscleMeat

Anavar (Oxandrolone) only cut kuurtje

Bezoekers in dit topic

inderdaad de eerste verschijnselen van kracht. Het is natuurlijk altijd moeilijk in te schatten omdat het geen extreme anabool is of het daadwerkelijk daardoor komt. Maar denk niet dat dit gelukt was zonder de var. En ja idd + - 1.5kg zwaarder, zometeen maar is een zware legday neerzetten, kijken of ik daar wat merk

Netjes!
Vandaag is mijn 14e dag. Na het meetmoment van afgelopen woensdag heb ik de calorieën wat opgeschroefd.
Zit zelf wat hoger in de reps dan normaal. 10-15 waar ik normaal rond de 7-10 zit. Over het algemeen nog geen zware kilo's gehanteerd.
Heb wel het gevoel dat ik wat sneller herstel.

Benieuwd wat de komende trainingen brengen!
 
Lees aandachtig mee, zit ook te denken aan kuurtje var.
 
Ik dacht eerst ook van wat moet ik met oxandrolone maar ik had 2.5mg tabs de real deal..... En nam er 60 mg van in me kuur uit noodzaak als kickstarter van me kuur omdat me oxy te laat was......Ik moet zeggen dat spul werkt knetter goed op 60mg PD .........Onderschat het niet kwa gainz en kracht winst met veel eten erbij...........Maar het is wel zo elk persoon reageert anders op de zelfde shit
 
Zojuist weer een meet moment gehad. Sinds het begin 2 weken geleden. 1.1 kilo aangekomen en 1% vet verloren. Nu op 13%. Gaat de goede kant op.
 
Even een kleine update

Met het trainen gaat het echt lekker. Gister laatste tentamen gehad en voor de rest vrij geweest dus kon me volledig focussen op trainen/ & voeding.
Sinds maandag begonnen met 200mg caffeine capsule in de ochtend waarna ik mijn BCAA's + glutamine + Taurine ,CLA capsule en 10mg anavar neem. Dan op naar de gym en nog maals 10mg var voor het begin van de training. Post workout gewoon een whey shake met 2 bananen + CLA capsule en bij thuiskomst na het douchen een havermout maaltijd met melk en whey.

Maandag een goede legday gehad met 4 sets van 6 reps frontsquats 80kg en bij de laatste set een flinke dropset. Voorheen nog nooit uberhaut 80kg geprobeerd dit ging beter dan verwacht.

Vandaag nogmaals een PR neer kunnen zetten van 2 sets 70kg OHP (overhead press), is me voor heen ook nooit gelukt!

Ochtend gewicht vandaag was nadat ik alles in het toilet geleegd had en niets gedronken 84.5kg. Wel wat minder dan afgelopen zaterdag(86kg), maar ik voel ook dat ik droger word in deze korte tijd (minder vocht ook).

kortom gaat lekker dus in deze 4e week!
 
Even een kleine update

Met het trainen gaat het echt lekker. Gister laatste tentamen gehad en voor de rest vrij geweest dus kon me volledig focussen op trainen/ & voeding.
Sinds maandag begonnen met 200mg caffeine capsule in de ochtend waarna ik mijn BCAA's + glutamine + Taurine ,CLA capsule en 10mg anavar neem. Dan op naar de gym en nog maals 10mg var voor het begin van de training. Post workout gewoon een whey shake met 2 bananen + CLA capsule en bij thuiskomst na het douchen een havermout maaltijd met melk en whey.

Maandag een goede legday gehad met 4 sets van 6 reps frontsquats 80kg en bij de laatste set een flinke dropset. Voorheen nog nooit uberhaut 80kg geprobeerd dit ging beter dan verwacht.

Vandaag nogmaals een PR neer kunnen zetten van 2 sets 70kg OHP (overhead press), is me voor heen ook nooit gelukt!

Ochtend gewicht vandaag was nadat ik alles in het toilet geleegd had en niets gedronken 84.5kg. Wel wat minder dan afgelopen zaterdag(86kg), maar ik voel ook dat ik droger word in deze korte tijd (minder vocht ook).

kortom gaat lekker dus in deze 4e week!

Netjes! Hopelijk nog wat extra kilootjes pakken deze week dan ;)
Verder geen last van sides?
 
Even een kleine update

Met het trainen gaat het echt lekker. Gister laatste tentamen gehad en voor de rest vrij geweest dus kon me volledig focussen op trainen/ & voeding.
Sinds maandag begonnen met 200mg caffeine capsule in de ochtend waarna ik mijn BCAA's + glutamine + Taurine ,CLA capsule en 10mg anavar neem. Dan op naar de gym en nog maals 10mg var voor het begin van de training. Post workout gewoon een whey shake met 2 bananen + CLA capsule en bij thuiskomst na het douchen een havermout maaltijd met melk en whey.

Maandag een goede legday gehad met 4 sets van 6 reps frontsquats 80kg en bij de laatste set een flinke dropset. Voorheen nog nooit uberhaut 80kg geprobeerd dit ging beter dan verwacht.

Vandaag nogmaals een PR neer kunnen zetten van 2 sets 70kg OHP (overhead press), is me voor heen ook nooit gelukt!

Ochtend gewicht vandaag was nadat ik alles in het toilet geleegd had en niets gedronken 84.5kg. Wel wat minder dan afgelopen zaterdag(86kg), maar ik voel ook dat ik droger word in deze korte tijd (minder vocht ook).

kortom gaat lekker dus in deze 4e week!
wat studeer je?
 
.
Netjes! Hopelijk nog wat extra kilootjes pakken deze week dan ;)
Verder geen last van sides?

Sides zijn echt stabiel man geen extreme acne , haaruitval of gyno of iets geks, niet dat je dat krijgt van anavar maar toch haha. Verder echt gewoon botergeil hele dag door, ook iets wat je vaak hoort dat bij anavar juist het tegengestelde is qua libido.
 
.


Sides zijn echt stabiel man geen extreme acne , haaruitval of gyno of iets geks, niet dat je dat krijgt van anavar maar toch haha. Verder echt gewoon botergeil hele dag door, ook iets wat je vaak hoort dat bij anavar juist het tegengestelde is qua libido.

Opvallend inderdaad. Zelf ook een beetje dat probleem haha. Slaap ook onrustiger. Verder niks.
 
Ik start Ana in de derde week van Testo E . Neem dan 40 Mg e d Zie mijn kuur log
 
yoooo excuses voor het even inactief zijn, maar heb het druk gehad. Natuurlijk wel gewoon flink gas gegeven in de gym.

zal even een kleine update geven

Trainen gaat extreem lekker nu, elke workout lijkt echt heel goed te zijn. Pomps zijn goed (niks extreems) en voel me gewoon lekker vol over de hele dag. Niet te veel van verwacht dus zit ook niet met een gevoel van waar blijven alle veins ( wel een nieuwe in mn schouder gespot) en waarom zie ik geen zieke gains. Dat is gewoon niet zo bij een var only kuur.

Wel zie ik toch echt zwaar verschil in de spiegel, ik lijk iig meer spier te hebben vooral schouders en rug lijken echt te zijn verbeterd. Ook heb ik een drogere look.

Ben op dit moment 13% (vrijdag gemeten) en ik voel me steeds droger worden. Slow and steady wins the race.

Ochtend gewicht op 84.4, gewogen vandaag. Morgen wel een feestje op kingsday dus we zullen zien wat dat mn lichaam gaat aanrichten haha, ik ben benieuwd.

Overheadpress van 70kg gedaan 2 sets, lukte voorheen nooit. Verder 4 sets van 80kg incline benching 6reps en squats 115kg 4 sets 6 reps met een dropset. (Dit zijn mn soort nieuwe PRs, ik doe niet veel 1 rep maxen)
Het ging me allemaal goed af. Zit nu op 5 weken en dus nog 2 te gaan. Ik hoop aan het einde 10-11% te zijn en nog ongeveer hetzelfde te wegen.

Heb nu een 8day gymstreak eropzitten. Morgen rust (feestuhh) en dan weer flink er tegenaan.
 
yoooo excuses voor het even inactief zijn, maar heb het druk gehad. Natuurlijk wel gewoon flink gas gegeven in de gym.

zal even een kleine update geven

Trainen gaat extreem lekker nu, elke workout lijkt echt heel goed te zijn. Pomps zijn goed (niks extreems) en voel me gewoon lekker vol over de hele dag. Niet te veel van verwacht dus zit ook niet met een gevoel van waar blijven alle veins ( wel een nieuwe in mn schouder gespot) en waarom zie ik geen zieke gains. Dat is gewoon niet zo bij een var only kuur.

Wel zie ik toch echt zwaar verschil in de spiegel, ik lijk iig meer spier te hebben vooral schouders en rug lijken echt te zijn verbeterd. Ook heb ik een drogere look.

Ben op dit moment 13% (vrijdag gemeten) en ik voel me steeds droger worden. Slow and steady wins the race.

Ochtend gewicht op 84.4, gewogen vandaag. Morgen wel een feestje op kingsday dus we zullen zien wat dat mn lichaam gaat aanrichten haha, ik ben benieuwd.

Overheadpress van 70kg gedaan 2 sets, lukte voorheen nooit. Verder 4 sets van 80kg incline benching 6reps en squats 115kg 4 sets 6 reps met een dropset. (Dit zijn mn soort nieuwe PRs, ik doe niet veel 1 rep maxen)
Het ging me allemaal goed af. Zit nu op 5 weken en dus nog 2 te gaan. Ik hoop aan het einde 10-11% te zijn en nog ongeveer hetzelfde te wegen.

Heb nu een 8day gymstreak eropzitten. Morgen rust (feestuhh) en dan weer flink er tegenaan.

Netjes! Die 2 weken brengen waarschijnlijk ook de meeste gains nog ;)
 
Update:

Trainingen gaan nog steeds top. Weeg nu weer wat meer (86) omdat ik flink boven m´n kcals heb gezeten afgelopen dagen, maar vanaf morgen weer strict op 3000 + cardio. Bodyfat is naar mijn zien niet echt gestegen, maar ook niet gedaald deze week.

Wat ik wel merk is nog meer kracht. Gister een nieuwe deadlift PR van maar liefst 200KG, iets waar ik zelf echt trots op kan zijn vind ik. Dus DL gewoon met 10kg gestegen in nauwelijks anderhalve week.

Zal aan het eind van deze week weer een kleine update gooien met nieuwe stats over bodyfat etc. Hoop dan op minimaal 12% te zitten en nog wat PR's te verbreken (bench, squat, OHP)
 
Gaat lekker hier zie ik wel. Inspiratie :)
 
Aankomende week je laatste kuurweek?

Benieuwd naar je update
 
Back
Naar boven