AndroidHealthClinic

anavar..

TR HAN

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
5%
Hallo

Ik heb een anavar vraag.Mijn buurman is ook bber hij traint al 30 jr en is nog steeds een beest. Echt oldskool, zoals hij kuurt is niet zoals wij kuren(deca met proviron zonder test bv), maar goed ik dwaal af. Ik heb vandaag met hem een zware discussie gehad over anavar, hij beweert dat de anavar van tegenwoordig(UG) allemaal fake is of zwaar ondergedoseerd. Dit omdat dit hormoon naast primobolan(methelone) het duurste hormoon is om te produceren, en dat het onmogelijk is om anavar zo goedkoop te kunnen kopen op de zwarte markt(UG). Hij vertelde in mijn tijd pakte wij 10 tot 15 mg anavar p/dag 2.5 mg tabs HG en behaalde zeer goede restultaten, nu pakken ze tussen de 50mg en 100mg p dag anavar met resultaten die nog niet eens in de buurt komen van toen, kan niet. het is niet te betalen zegt hij hij zegt een potje met 100 tabs van 10 mg voor die prijs? Onmogelijk zegt hij..

Nou heb ik zelf onderzoek gedaan op het web heb er weinig over kunnen vinden behalve dit filmpje

wat zijn jullie meningen hierover? Heb het zelf vorige kuur gepakt maar kan niet zeggen of ik er lekker op ging want had gestackt met injectables was dus niet anavar only..

de link:

http://www.youtube.com/watch?v=QE7H1VLjaW8&list=TLoghUfiOoBEi5c-BHvD0UBPSzYreCqv96

Gr Han

Wordt vaak gewoon verkocht als winstrol. Zelf verder geen ervaring mee.

Xxl zei dacht ik dat de koste echt mee vielen of het onder gedoseerd is weet niemand of je moet het laten testen

Een amigo van me had in de jaren 90 anavar uit rusland, pff wat werd hij sterk en won hij veel massa.

Schijnt dat het hormoon er in uit lijkenhersenen kwam, werd er gezegd dan.
Ik trainde toen helaas niet , wist er wel iets van omdat ik op me 18e een half jaar getraind had dus kon wel een klein beetje beoordelen dat hij heel erg hard ging.

Dat filmpje; ik heb het eerder gezien en wel meer van die man. Hij is typisch Amerikaan. Heel stellig in zijn beweringen en geen enkele ruimte voor genuanceerdheid of zaken niet zeker weten. Hij geeft ook maar een hypothese van hoe de vork in de steel zit rondom anavar toen en nu. Hij doet alsof hij alle ins en outs weet van de AAS wereld maar dat heeft ook hij maar van horen zeggen zoals iedereen eigenlijk.

Geen idee over vroeger maar anavar nu neem je pas op een dosering van 50mg en dan nog.....

Ik heb niet het idee dat die van mij winstrol is. Mijn prostaat op Winstrol gaat meteen opzetten en dat heb ik eigenlijk niet of veel minder in elk geval op anavar.

En de prijs van anavar. Wat weten wij er over? We weten wat iedereen altijd zegt en papagaaien dat na. Het gerucht is dat anavar duur is. Maar als ik keek bij leveranciers uit China van het poeder dan zijn er geen grote prijsverschillen in ruwe poeders. Maar of dat poeder van een vaag bedrijf in China altijd echt is wat het volgens etiket is.....

Ik zit nu aan anavar 80-90-100mg ED en weet 100% zeker dat het geen winstrol is. Me prostaat gaat ook altijd steken van winstrol en me pezen&gewrichten gaan er al heel snel van pijn doen daarom heb ik besloten dat ik nooit meer winstrol ga gebruiken (in totaal 7x gebruikt). Over het onder doseren kan ik niks zeggen maar ik heb een hele mooie transformatie gemaakt terwijl ik nu pas week 5 in ga? (naast test en deca). ik ga het zeker nog een keer gebruiken! Is de eerste keer dat ik het gebruik en ik had het zwaar onderschat moet k toegeven

Wordt vaak gewoon verkocht als winstrol. Zelf verder geen ervaring mee.

Dit hoor ik vaker, maar dit gebeurt naar mijn idee niet zo vaak als men zegt.
Ik heb van verschillende labs anavar gebruikt en daar zat in ieder geval geen winstrol in want daar krijg ik paniekaanvallen van.

Ik geloof die gast eigenlijk wel.

Ik zit nu aan anavar 80-90-100mg ED en weet 100% zeker dat het geen winstrol is. Me prostaat gaat ook altijd steken van winstrol en me pezen&gewrichten gaan er al heel snel van pijn doen daarom heb ik besloten dat ik nooit meer winstrol ga gebruiken (in totaal 7x gebruikt). Over het onder doseren kan ik niks zeggen maar ik heb een hele mooie transformatie gemaakt terwijl ik nu pas week 5 in ga? (naast test en deca). ik ga het zeker nog een keer gebruiken! Is de eerste keer dat ik het gebruik en ik had het zwaar onderschat moet k toegeven

Kan dit verhaal bevestigen, zit nu op 70mg oxandrolone ED en voel niets van zere gewrichten of vergrote prostaat, wat ik bij stanozolol echt heel erg had.

Een amigo van me had in de jaren 90 anavar uit rusland, pff wat werd hij sterk en won hij veel massa.

Ik trainde toen helaas niet , wist er wel iets van omdat ik op me 18e een half jaar getraind had dus kon wel een klein beetje beoordelen dat hij heel erg hard ging.

Uit lijken halen was hgh volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter

je verward dit met GH volgens mij?????

Terug
Naar boven