Fitness Seller

Anavarkuur

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al wat ervaring met anavar tot 70mg, heerlijk spul.. Krijg alleen last van een hoge bloeddruk, onderdrukt ook mijn libido, kuur zeker ook na want anavar is qua herstel best wel heftig.. Heb nooit alleen genomen, altijd in combinatie met test.. Ken enkele kerels die het solo namen maar de resultaten die ze boekte tof mezelf met 250mg test erbij waren toch een verschil..Zet er gelijk 250mg test bij op ze minst, ik krijg van anavar meer sides dan dat ik van test op 500mg krijg (heb namelijk ook geen sides op 500mg testà
Die bijwerkingen die je hebt, zou dat niet eerder door de test komen dan de anavar?
Nakuur wou ik ook zeker gaan doen.
Alleen de combinatie met test nog niet, ben nog niet klaar voor injecteren.

Je vraag of anavar slecht voor je lever: JA.
Alle orale zijn slecht voor je lever omdat ze veel afval stoffen moet verwerken.
Je kan het een beetje zien dat je 6 weken lang elke dag dronken bent voor je lever.

De ene oral is zwaarder voor je lever dan de andere.
Je lever zal waarschijnlijk geen blijvende schade overhouden van Anavar. (Neem aan dat je geen alcoholist bent, want dan kan het wel eens over zijn met je lever)
Is het serieus zo heftig voor je lever dat je het zo moet zien? Wat ik tot nu toe had gelezen zou het redelijk 'mild" moeten zijn. Maar zou zou je het kunnen vergelijken? 6 weken lang dronken?;p

En nee, geen alcoholist[emoji16]

En hoe kan ik er zeker van zijn dat ik een legit versie van anavar heb?

Is het serieus zo heftig voor je lever dat je het zo moet zien? Wat ik tot nu toe had gelezen zou het redelijk 'mild" moeten zijn. Maar zou zou je het kunnen vergelijken? 6 weken lang dronken?;p

Of het letterlijk te vergelijken is met 6 weken alcohol weet ik niet. Het punt is alleen is dat wanneer je weer off gaat je lever kan herstellen. Alcohol wordt over het algemeen altijd wel doorgedronken (en soms in ergere mate) daar heb je geen ON en OFF periode.
En hoe kan ik er zeker van zijn dat ik een legit versie van anavar heb?
Lab test :p

Of het letterlijk te vergelijken is met 6 weken alcohol weet ik niet. Het punt is alleen is dat wanneer je weer off gaat je lever kan herstellen. Alcohol wordt over het algemeen altijd wel doorgedronken (en soms in ergere mate) daar heb je geen ON en OFF periode.

Lab test :p

Zo'n labtest is toch hartstikke duur?

Ja het is serieus slecht voor je lever. Er wordt hier niet voor niks 500 test als eerste kuur aangeraden.

Kijk je zal geen blijvende schade overhouden, je lever hersteld uitzicht zelf.

Deze orals heb ik gebruikt:
Winny (tot 70mg)
Epistane
Superdrol
Oxy
Methyl tren
Alleen bij de methyl tren merkte ik duidelijk een lever beschadiging. Had wit/grijze schijt, hele donkere pis, was vermoeid en soms steken rond mijn lever.
Dit was binnen 2 weken over na stoppen.
Bij anavar zal je waarschijnlijk niks merken.

Ja het is serieus slecht voor je lever. Er wordt hier niet voor niks 500 test als eerste kuur aangeraden.

Kijk je zal geen blijvende schade overhouden, je lever hersteld uitzicht zelf.

Deze orals heb ik gebruikt:
Winny (tot 70mg)
Epistane
Superdrol
Oxy
Methyl tren
Alleen bij de methyl tren merkte ik duidelijk een lever beschadiging. Had wit/grijze schijt, hele donkere pis, was vermoeid en soms steken rond mijn lever.
Dit was binnen 2 weken over na stoppen.
Bij anavar zal je waarschijnlijk niks merken.

Een 500 test als eerste kuur is dan toch veel heftiger dan aan anavar kuur?
Misschien voor je lever niet maar wel wat andere bijwerkingen betreft?

Een 500 test als eerste kuur is dan toch veel heftiger dan aan anavar kuur?
Misschien voor je lever niet maar wel wat andere bijwerkingen betreft?
Welke andere bewerkingen doel je dan? Inject is minder schadelijk dan orals. Dit omdat het niet als eerst via de lever gaat.

• Like
Waarderingen: 88ja
Libido, acne, dip na de kuur, gyno.. zoiets?:rolleyes:
Weet niet zeker maar volgens mij daalt je libido bij anavar en bij test stijgtie. Gyno kan je bij beide AAS krijgen. Dip na je kuur ga ik er vanuit dat je bedoeld hoe erg de terugval zal zijn? Dat heb je zelf in handen hoe goed je op je voeding en training let.

• Like
Waarderingen: 88ja
Weet niet zeker maar volgens mij daalt je libido bij anavar en bij test stijgtie. Gyno kan je bij beide AAS krijgen. Dip na je kuur ga ik er vanuit dat je bedoeld hoe erg de terugval zal zijn? Dat heb je zelf in handen hoe goed je op je voeding en training let.

Tijdens test stijgt ie idd maar zakt het daarna af zo gauw je kuur voorbij is. Omdat je lichaam zelf weer de testo aan moet maken. Bij anavar heb je dit probleem niet voor zover ik weet?
Ik doelde meer op een psychische dip. Dat je je slecht kan gaan voelen etc.

Heeft hij een beetje een mooi resultaat gehaald?
Valt mee. Over het algemeen 2 kg gepakt denk ik en een beetje een drogere look gekregen terwijl hij op onderhoud at, voor zover ik als buitenstaander kan oordelen. Maar daarna is hij weer gaan cutten, dus het is wat dat betreft een domme keuze geweest. Hij stond tijdens anavar op een procentje of 12/13 gok ik.

Ik denk dat als je een stukje droger staat of anavar gebruikt in een cut richting een procentje of 6 tot 8 beter tot zijn recht komt.

Valt mee. Over het algemeen 2 kg gepakt denk ik en een beetje een drogere look gekregen terwijl hij op onderhoud at, voor zover ik als buitenstaander kan oordelen. Maar daarna is hij weer gaan cutten, dus het is wat dat betreft een domme keuze geweest. Hij stond tijdens anavar op een procentje of 12/13 gok ik.

Ik denk dat als je een stukje droger staat of anavar gebruikt in een cut richting een procentje of 6 tot 8 beter tot zijn recht komt.

En qua krachttoename dan? Of valt dat ook tegen?

Die bijwerkingen die je hebt, zou dat niet eerder door de test komen dan de anavar?
Nakuur wou ik ook zeker gaan doen.
Alleen de combinatie met test nog niet, ben nog niet klaar voor injecteren.

Ik heb geen bijwerkingen van test (ben ook nooit hoger dan 600mg gegaan), buiten hier en daar een mee-eter, ik houd zelf zeer weinig vocht op tov andere in mijn omgeving die het nemen.

Tijdens test stijgt ie idd maar zakt het daarna af zo gauw je kuur voorbij is. Omdat je lichaam zelf weer de testo aan moet maken. Bij anavar heb je dit probleem niet voor zover ik weet?
Ik doelde meer op een psychische dip. Dat je je slecht kan gaan voelen etc.

Met de juiste nakuur valt die allemaal wel mee joh, psychische dips heb ik nog niet meegemaakt (zelfs niet met tren). Mijn 2 cents, ik zou gewoon test 500 als eerste cycle nemen.. EN als je echt niet wil spuiten : 50 a 70mg anavar voor minstens 8 weken (ik vind anavar pas op zijn recht komen na 8 weken bij mij) + een goede test booster (unleashed) om de onderdrukking wat minder tegen te gaan.

Trouwens : ik ben van plan anavar in combinatie voor 10 weken te nemen deze zomer ;-)

Met de juiste nakuur valt die allemaal wel mee joh, psychische dips heb ik nog niet meegemaakt (zelfs niet met tren). Mijn 2 cents, ik zou gewoon test 500 als eerste cycle nemen.. EN als je echt niet wil spuiten : 50 a 70mg anavar voor minstens 8 weken (ik vind anavar pas op zijn recht komen na 8 weken bij mij) + een goede test booster (unleashed) om de onderdrukking wat minder tegen te gaan.

Trouwens : ik ben van plan anavar in combinatie voor 10 weken te nemen deze zomer ;-)

Oke nou gelukkig. Wil eerst echt nog niet spuiten nee. Anavar in combinatie met een test booster?

Oke, benieuwd naar je results!

Terug
Naar boven