XXL Nutrition

Anavarkuur

snap dat niet, als je beslist om te gaan kuren waarom dan niet meten spuit erin?

Omdat orale steroiden nou eenmaal een drempel lager liggen dan injectie materiaal. Ik ben het met je eens hoor maar,
ze komen er vanzelf wel achter.
Maar als je toch weet dat je het gaat doen kun je toch gewoon beter goed beginnen?:p

snap dat niet, als je beslist om te gaan kuren waarom dan niet meten spuit erin?

Omdat de meesten die het afraden-al dan niet terecht-, zelf ook met een tabs only kuurtje zijn begonnen.
Uiteraard heb je er niet zo veel aan en kan je het beter gelijk goed doen, maar als opstapje is het wel te begrijpen.

Altijd leuk, de negatieve reacties dat tabs zeer belastend zijn voor je lever en cholesterol.

Maar diezelfde gasten gebruiken tabs wel als kickstart.
Dan is het niet meer belastend zeker? :)

Maar als je toch weet dat je het gaat doen kun je toch gewoon beter goed beginnen?:p

Klopt precies, maar door wat ik al aangaf, dat orale aas een drempel lager liggen, de meeste toch, hoe anderen er ook over denken, dat orale kuurtje eerst pakken.
Je wil niet weten hoeveel mensen bang zijn om dat naaldje in hun huid te steken inclusief mezelf in het begin, nu lach ik er mee.

behalve als die 0.8 x 40mm harpoen in mn glute gaat, die besteed ik nog steeds het liefste uit aan de meid.

Dat proces 'beter de eerste keer gelijk goed doen' heeft vaak meerdere stappen nodig.
Vooral bij koppige mensen :)

Laatst bewerkt:
Klopt precies, maar door wat ik al aangaf, dat orale aas een drempel lager liggen, de meeste toch, hoe anderen er ook over denken, dat orale kuurtje eerst pakken.
Je wil niet weten hoeveel mensen bang zijn om dat naaldje in hun huid te steken inclusief mezelf in het begin, nu lach ik er mee behalve als die 0.8 x 40mm harpoen erin moet, die besteed ik nog steeds het liefste uit aan de meid.

Dat proces 'beter de eerste keer gelijk goed doen' heeft vaak meerdere stappen nodig.
Vooral bij koppige mensen :)
Hmm denk dat het bij mij dan komt omdat ik drugs had gebruikt waardoor die drempel sowieso al laag was:p. Kan het deels wel begrijpen, maar als je dan toch zeker weet dat je gaat spuiten en je je goed hebt ingelezen dan zou je toch wel meer de neiging hebben om gelijk met injects te beginnen lijkt me.

• Like
Waarderingen: REJ
Hmm denk dat het bij mij dan komt omdat ik drugs had gebruikt waardoor die drempel sowieso al laag was:p. Kan het deels wel begrijpen, maar als je dan toch zeker weet dat je gaat spuiten en je je goed hebt ingelezen dan zou je toch wel meer de neiging hebben om gelijk met injects te beginnen lijkt me.

Yes, sir!

• Topic Starter Topic Starter
Omdat orale steroiden nou eenmaal een drempel lager liggen dan injectie materiaal. Ik ben het met je eens hoor maar,
ze komen er vanzelf wel achter.
Dat is het inderdaad. En opzich is met een lichte orale kuur beginnen alleen maar verstandig? Om te zien hoe je lichaam op de aas reageert enz.
En misschien maakt na een eerste orale kuur de drempel wel lager naar injectie materiaal.

Ervaring op doen en kijken hoe je lichaam reageerd op oralen kan. Maar dan weet je nog steeds niet hoe je op testosteron reageerd.
En laten we eerlijk zijn test is toch bijna altijd de basis van elk kuurtje.

Verstandigste is om GEEN aas te gebruiken maarja, dat punt zijn we allang voorbij :roflol: De meeste beginnen toch met een oraal als eerste kennismaking. Dusja, even uitpluizen wat voor jou het beste past bij je doelen.

' Maar als je dan toch zeker weet dat je gaat spuiten en je je goed hebt ingelezen dan zou je toch wel meer de neiging hebben om gelijk met injects te beginnen lijkt me '

Laatste alinea = Quote van nootmuskaatje.

Terug
Naar boven