XXL Nutrition

Andere doelstellingen, nieuwe hulp nodig.

Fedra

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
17%
Hey,

Tot hier toe trainde ik steeds om massa te winnen, zoals vele hier. Maar ik heb mij nu ingeschreven in het Belgische leger voor de proeven van Paracommando.

Voor hierbij te mogen komen moet men BMI tussen de 20 en de 25 zijn. Ik ben 21jaar, ben ong. 1m85 en weeg 92kg, met ongeveer een bodyfat percentage van 17%.

Heeft er iemand hints over hoe ik men gewicht naar beneden krijg zonder al te veel spier massa verlies?

nu train ik als volgt:

Maandag: borst triceps

Dinsdag: Rug Biceps

Woensdag: Schouders benen.

DOnderdag: Borst triceps

Vrijdag: Rug biceps

Hierbij train ik tot ongeveer 10maal = fail en dan nog 2 reps, dus puur voor massa winst.

Eten doe ik als volgt:

7u: kwark met haver

10u: 5 eiwitten

13u: kip/vis met groenten

16u: Kwark

19u: avondmaal, meestal kip/vis met groenten en pasta/rijst

om 20:30 ga ik trainen

na trainen een whey shake.

Nu twijfel ik dus of ik ertussen gewoon cardio ga doen (om 17u ofzo). Of zou ik heel men schema overhoop halen?

Elk advies is welkom!
Alvast bedankt!

7u: kwark met haver

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!10u: 5 eiwitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13u: kip/vis met groenten

Oef dat ga je never overleven. Starvation let's go!

Zo zal je enorm veel spiermassa inleveren, aan hoeveel kcals kom je? 1200? En dan nog cardio? A dead man.

Hints: Lees de sticky over hoe begin ik met cutten

-Eet op onderhoud en dan 500 kcals eronder zitten om mee te beginnen. Cardio kan vooralsnog later. Succes.

Hoeveel gewicht moet er af en tot wanneer heb je de tijd ?

kilo's * 1000 / aantal weken = calorietekort per dag.

dus 5 kilo in 10 weken ... da's dan dus 500 Cal tekort per dag. (ongeveer, maar je moet ergens beginnen)

• Topic Starter Topic Starter
Eerst, bedankt voor de comments.

Dus ik zal toch meer moeten eten? Maar dan in koolhydraten ? Dus bv haver bij de kwark, en rijst bij men middag maal?

Hoe zit het dan met men trainingschema zelf? Meer reps minder gewicht? Andere oefeningen?

Er zal voor een BMI van net 24.5 zo'n 4-5kg af moeten denk ik. De proeven vinden plaats in augustus.

Terug
Naar boven