Fedra
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 17%
Hey,
Tot hier toe trainde ik steeds om massa te winnen, zoals vele hier. Maar ik heb mij nu ingeschreven in het Belgische leger voor de proeven van Paracommando.
Voor hierbij te mogen komen moet men BMI tussen de 20 en de 25 zijn. Ik ben 21jaar, ben ong. 1m85 en weeg 92kg, met ongeveer een bodyfat percentage van 17%.
Heeft er iemand hints over hoe ik men gewicht naar beneden krijg zonder al te veel spier massa verlies?
nu train ik als volgt:
Maandag: borst triceps
Dinsdag: Rug Biceps
Woensdag: Schouders benen.
DOnderdag: Borst triceps
Vrijdag: Rug biceps
Hierbij train ik tot ongeveer 10maal = fail en dan nog 2 reps, dus puur voor massa winst.
Eten doe ik als volgt:
7u: kwark met haver
10u: 5 eiwitten
13u: kip/vis met groenten
16u: Kwark
19u: avondmaal, meestal kip/vis met groenten en pasta/rijst
om 20:30 ga ik trainen
na trainen een whey shake.
Nu twijfel ik dus of ik ertussen gewoon cardio ga doen (om 17u ofzo). Of zou ik heel men schema overhoop halen?
Elk advies is welkom!
Alvast bedankt!
Tot hier toe trainde ik steeds om massa te winnen, zoals vele hier. Maar ik heb mij nu ingeschreven in het Belgische leger voor de proeven van Paracommando.
Voor hierbij te mogen komen moet men BMI tussen de 20 en de 25 zijn. Ik ben 21jaar, ben ong. 1m85 en weeg 92kg, met ongeveer een bodyfat percentage van 17%.
Heeft er iemand hints over hoe ik men gewicht naar beneden krijg zonder al te veel spier massa verlies?
nu train ik als volgt:
Maandag: borst triceps
Dinsdag: Rug Biceps
Woensdag: Schouders benen.
DOnderdag: Borst triceps
Vrijdag: Rug biceps
Hierbij train ik tot ongeveer 10maal = fail en dan nog 2 reps, dus puur voor massa winst.
Eten doe ik als volgt:
7u: kwark met haver
10u: 5 eiwitten
13u: kip/vis met groenten
16u: Kwark
19u: avondmaal, meestal kip/vis met groenten en pasta/rijst
om 20:30 ga ik trainen
na trainen een whey shake.
Nu twijfel ik dus of ik ertussen gewoon cardio ga doen (om 17u ofzo). Of zou ik heel men schema overhoop halen?
Elk advies is welkom!
Alvast bedankt!