AndroidHealthClinic

Anderhalve week zuipvakantie

Steffankuiers

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
69kg
Vetpercentage
9%
Ik ga met mijn vrienden komende zomervakantie naar Sunnybeach op een zuipvakantie, maar daarbij had ik wat vragen:

Is een vakantie van ongeveer anderhalve week met natuurlijk veel uitgaan en drank maar redelijk goede voeding erg schadelijk?? Dat het schadelijk is weet ik wel, maar hoe erg zal de schade zijn? Ik woog op 2 september s ochtends 66 KG. En dat gewicht is nu 75.4 in de ochtend met na mijn idee weinig vet. Kan ik binnen 2 weken na zo'n vakantie weer op niveau zijn????

Ik ben nieuw hier en ik kon hier geen topic over vinden, dus als het er al wel was, sorry daarvoor.:)

Ik zou tijdens je vakantie dagelijks 140Mg Winstrol nemen, om zo het spierverlies te beperken.

heb zelf ook zo'n vakantie gehad dit jaar, ben daar naar de gym geweest :)
zo kan je de schade beperken.

Ik ga met mijn vrienden komende zomervakantie naar Sunnybeach op een zuipvakantie, maar daarbij had ik wat vragen:

Is een vakantie van ongeveer anderhalve week met natuurlijk veel uitgaan en drank maar redelijk goede voeding erg schadelijk?? Dat het schadelijk is weet ik wel, maar hoe erg zal de schade zijn? Ik woog op 2 september s ochtends 66 KG. En dat gewicht is nu 75.4 in de ochtend met na mijn idee weinig vet. Kan ik binnen 2 weken na zo'n vakantie weer op niveau zijn????

Ik ben nieuw hier en ik kon hier geen topic over vinden, dus als het er al wel was, sorry daarvoor.:)

Je eet voor 5 euro 4000 kcal per dag daar joh, wordt het nog voor je klaar gemaakt ook.
Ik was er eerst ook bang voor, maar werd op de eerste dag al overvallen, gelijk naar huis, op naar de gym. Nooit meer te ver van het centrum in sunnybeach boeken:o

Verleden zomervakantie ook gedaan, 3 kilo afgevallen. Kwam tot het bod van vakantie terug. Kreeg niks door mijn keel door de warmte.
Volgend jaar neem ik whey en proteine pannenkoeken mee. Verder hele dag op melk, groente en havermout.
Of ik organiseer gewoon een epic cheat week

Je eet voor 5 euro 4000 kcal per dag daar joh, wordt het nog voor je klaar gemaakt ook.
Ik was er eerst ook bang voor, maar werd op de eerste dag al overvallen, gelijk naar huis, op naar de gym. Nooit meer te ver van het centrum in sunnybeach boeken:o

Bekend verhaal was ook de eerste dag al me spullen kwijt kon me er alleen weinig nog van herinneren haha

gewoon van je vakantie genieten, in 1,5 week maak je echt niet zoveel kapot.. is er zo weer aan/af

Blijven trainen tijdens je vakantie en gwn genieten ik zie het probleem niet :P

Niet trainen, lekker zuipen, zwemmen en nken. Anderhalve week in het jaar moet dat toch kunnen.
Terug in Nederland weer vol motivatie!

Lol, tis toch vakantie, geniet er gewoon van...

ik ben dit jaar naar sunny beach geweest. je kan daar juist heel goed eten voor heel weinig geld!! hier in nederland krijg je 1 stukje biefstuk, maar daar bij wijze van 2 stukken! ik heb daar ook 1.5week gezopen. ik ging wel altijd uit eten omdat dat toch heel goedkoop was, dus in principe at ik elke dag ook goed! uiteindelijk ben ik amper lichter geworden en het gekke was dat het sporten nog lekker ging ook nadat ik terug was van sunny beach! dat kwam dus puur doordat ik gewoon goed en veel ben blijven eten op vakantie. komt helemaal goed dus als je naar sunny gaat ;)! heb daar echt een topvakantie gehad, en helemaal niks gemerkt van criminelen e.d. komt denk ook omdat mijn hotel aardig in het centrum lag.

Terug
Naar boven