Steffankuiers
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 9%
Ik ga met mijn vrienden komende zomervakantie naar Sunnybeach op een zuipvakantie, maar daarbij had ik wat vragen:
Is een vakantie van ongeveer anderhalve week met natuurlijk veel uitgaan en drank maar redelijk goede voeding erg schadelijk?? Dat het schadelijk is weet ik wel, maar hoe erg zal de schade zijn? Ik woog op 2 september s ochtends 66 KG. En dat gewicht is nu 75.4 in de ochtend met na mijn idee weinig vet. Kan ik binnen 2 weken na zo'n vakantie weer op niveau zijn
?
Ik ben nieuw hier en ik kon hier geen topic over vinden, dus als het er al wel was, sorry daarvoor.
Is een vakantie van ongeveer anderhalve week met natuurlijk veel uitgaan en drank maar redelijk goede voeding erg schadelijk?? Dat het schadelijk is weet ik wel, maar hoe erg zal de schade zijn? Ik woog op 2 september s ochtends 66 KG. En dat gewicht is nu 75.4 in de ochtend met na mijn idee weinig vet. Kan ik binnen 2 weken na zo'n vakantie weer op niveau zijn
?Ik ben nieuw hier en ik kon hier geen topic over vinden, dus als het er al wel was, sorry daarvoor.

! heb daar echt een topvakantie gehad, en helemaal niks gemerkt van criminelen e.d. komt denk ook omdat mijn hotel aardig in het centrum lag.