XXL Nutrition

androgel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die kleine van me was laatst ziek,hij kreeg van die zetpillen.Dat zijn van die pillen die je in je kont moet stoppen."Wat een domme dokter,pillen die in je kont moeten.Dat werkt toch niet"Zal de volgende keer tegen de dokter zeggen dat die kleine van me injecties moet hebben.
Snap je een beetje wat ik bedoel.
Je hoeft geen ervaring met de gel te hebben.Als je de logica van smeergel niet snapt licht dat aan jezelf.

snap de logica er wel van
je wrijft het in op je huid
bedoelde eer de werking van het product

Hier moeten we wat meer van weten...lijkt mij zeer nuttig te zijn tijdens offperiodes...vrienden wielrenners zijn er trouwens ook zeer over te spreken maar die zijn ook al te spreken over nolva only...:p

Zou dit niet kunnen gebruikt worden PCT? Of als lichte bridge?

Vanaf welke leeftijd mag je met zoiets beginnen, en ontstaat er geen afhankelijkheid aan het middel?

Anders zou ik het wel eens willen testen, als het toch terugbetaald wordt in belgie!

:D

denk eens na, test als pct...

hoelang moet je wachten voordat je onder de zonnbank kan nadat je gesmeerd hebt

Groetjes

ik smeer het smorgen, trekt vlug in... ik had het eens gesmeerd en direct naar de gym vetrokken en onder de zonnebank gegaan er zat hooguit een halfuur tussen

hey ik heb een klein verzoekje ;in de 35+sectie ben ik bezig net stukken over HRT en daar is androgel een van de gebruikte produkten bij;zouden diegene die androgel hebben gebruikt hun bevindingen daar ook willen posten ...bij voorbaat dank!!!!

Kan ik dat ook smeren of bijt ik dan mijn vrouw dood? :D

kickboem. Las op ergogenics een stuk over een sprinter die testosterongel gebruikte. Is dit hetzelfde? En is het nu echt anabool? Daarnaast: werkt het? Is het schadelijk etc

wat is er nu moeilijk aan te snappen?
het is gewoon testosteron.
klaar
simpel
uit.

Ik ben deze week begonnen met het smeren van androgel, om eens te kijken hoe ik op wat test reageer en om de boel wat op te halen. Ben tenslotte al 38:D

ben benieuwd naar je bevindingen! succes ermee :D

Een tube bevat 50 mg,daarvan wordt 10 tot 20 % door de huid opgenomen.
Dat is weinig test uit 1 tube.
Een maandvoorraadje aan 1 tube daags kost tussen 80 en 100 euro.
Voor echte spiergroeidoeleinden of ervaren gebruikers zou je toch minimum 2 tot 3 tubes per dag moeten opsmeren.
Ten eerste is dat een dure grap en als je erin slaagt dagelijks 50 mg test via die tubes in je bloed te krijgen,wordt gegarandeerd je eigen testaanmaaak onderdrukt.
Van 1 tube ga je natuurlijk geen volledige onderdrukking hebben maar weinig effekt.

Ik zie het niet zo zeer als een massa kuur ofzo, maar om het test level weer op het niveau te krijgen van een +/- 23 jarige. En er zijn zeker ook nog enkele andere voordelen te noemen. Ik denk ook dat er in combinatie van voeding en training en het juiste testlevel resultaten geboekt zullen worden.

bull een sachet levert gewoon 50mg beetje als testpropionnat die voor 100% werkt

Het spul is voor THT en een tekort van testosteron,korte ester die korter dan prop werkt.
Spul is gewoon onderdrukkend,dus heftig.Iedereen die anders zegt heeft het van horen zeggen van een plaatje,iemand op een feestje hoorde van iemand dat die zijn oom iemand kende....bla bla bla.
Nolvadex en HCG moeten gewoon in de cycle meegenomen worden na een paar maanden.
Als testes atroferen,dan zal er toch 5000iu hcg verdeeld in moeten.En bij beeindigen nolva als nakuur.Spul werkt perfect.

Als je die gel gebruikt samen met dianabol zou dat een meerwaarde hebben ?
Of is het te ligt ?

ik heb onlangs eens die gel gebruikt.
het was een doos androgel 50 met 30 zakjes, voor een maand dus
verwachtingen waren hoog, zoals bij zoveel mensen hier

de eerste dagen dacht ik dat het echt goed werkte, maar dit is vooral placebo effect!

in feite is androgel niks voor mannen met een normaal/gezond testo gehalte!

ik voelde er mij wel goed door maar voor de rest levert het echt niks op, maak je echt geen illusies! denk wel dat ik het later als oud mannetje wel dagelijks zal gebruiken, als er tegen dan nog niks beters is natuurlijk.

conclusie: als jonge gezonde man is het weggegooid geld IMO

;)

Ik denk ook dat 4 weken te kort is voor een goed oordeel. Het zal imo minimaal 4 maanden dienen te zijn.
Ken ook geen enkel ander testkuurtje die met 4 weken beeindigd wordt, en waarmee geweldige resultaten zijn geboekt.
Je geeft al aan dat de verwachtingen hoog waren, denk dat je het meer als aanvulling moet zien om, zoals ik al aangaf, het testlevel op een niveau van een 23 jarige te krijgen.
Wil je een echte massa kuur? dan dien je ook een echte kuur te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven