Lijkt me weinig te doen die gel, misschien placebo maar veel meer zal het niet zijn.
Ik heb ook nog nooit gekuurd met anabolen en ik ben nu ook 5 maanden aan het smeren.
Ik smeer 5 mg per dag en op trainingsdagen smeer ik nog eens 5mg bij na de training.
Ik trainde al 3 jaar en ging bijna ook niet meer vooruit, nu de laatste 5 maanden is mijn
vetpercentage van 16 naar 12% gegaan en mijn gewicht is van 72 naar 76kg .
Ik ben zeer tevreden over Androgel.
Ik ben er wel mee eens wat wilmon zegt, als je nooit iets gebruikt hebt dan werkt die gel
zeer goed.
Alle gebruikers weten ook dat je 1ste kuur het beste werkt en wil je na een tijd weer kuren
dan moet je weer meer gebruiken.
Ik ben 36 jaar en ik denk dat je 20 jaar bent dat de androgel minder effect heeft.
Bij mij heeft het ook nog een ander voordeel, ik wil 2 a 3 keer coïtus per week met mijn vriendin maar voor mijn vriendin was 1 keer genoeg per week.
Ik had niks verteld dat ik androgel gebruikte, ik ging altijd tegen haar aanliggen als ik ging slapen, zie sliep dan al want zij moet vroeg op en gaat om 22.00 al slapen.
Na drie a vier dagen werd ze veel geiler, en wilde zelf weer meer coïtus.
Ik wist van de overdracht van testo op haar en het werkt echt maar na 10 dagen wilde ze bijna elke dag coïtus, was nog leuk maar na drie weken wilde ze in het wekend wel 4 a 6 keer + dat ze wel 2 a 3 keer klaar wilde per coïtus beurt. Als ze thuis kwam van haar werkt om 17.00 dan trekt ze direct mijn broek naar beneden en begon ze te ppen en wil ze zelf ook weer nken, als we daarna gingen slapen dan maakte ze mij weer wakker om 2 uur in de nacht voor weer, ik ben direct gestopt met smeren want ik durfde het niet te zeggen.
Mijn lul was van 15 naar 17cm gegaan en de omtrek van 13 naar 15cm, zware lul had gekregen maar wat wil je als je 20 uur zit te nken per week.
Je zult wel denken maar dit is echt gebeurd.
Na twee weken te stoppen met androgel was alles bijna terug normaal.
Nu is het twee keer per week, ik ben blij dat het voorbij was want het was niet meer te doen.