AndroidHealthClinic

Anfarm

Goenie

Novice
Waardering
0
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom het tegenwoordig toch zo lastig is om aan clomid (anfarm) te komen? ???
Mijn 'leveransiers' hadden er voorheen nooit zon moeite mee....ik heb eens iets opgevangen van dat er niks mee te verdienen is, omdat het bijv. in Griekenland al bijna niks kost. (voor zover ik weet vrij te kopen in de lokale apotheek?)
Ik ben iemand die gevoelig is voor gyno als ik bijv een aantal maanden erg kort/slecht slaap e.d. Het middel werkt bij mij altijd erg goed moet ik zeggen en vind het daarom nogal balen dat er zo moeilijk over gedaan word om het te krijgen. Zeker als ik pas op dit forum lees dat clomid eigenlijk helemaal geen probleem zou moeten zijn om het te krijgen! :cool:

Aangezien ik door mn werk redelijk onder de stress zit, en daardoor ook soms weinig slaap krijg, is het erg handig als ik eens 'toegang' heb tot wat clomid. Ik zit er daarom ook sterk aan te denken om het zelf te (proberen) regelen via een site o.i.d. Wellicht dat iemand zou kunnen helpen door een aanbevelenswaardige link te mailen?

Alvast bedankt,
John

Goenie zei:
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom het tegenwoordig toch zo lastig is om aan clomid (anfarm) te komen? ???
Mijn 'leveransiers' hadden er voorheen nooit zon moeite mee....ik heb eens iets opgevangen van dat er niks mee te verdienen is, omdat het bijv. in Griekenland al bijna niks kost. (voor zover ik weet vrij te kopen in de lokale apotheek?)
Ik ben iemand die gevoelig is voor gyno als ik bijv een aantal maanden erg kort/slecht slaap e.d. Het middel werkt bij mij altijd erg goed moet ik zeggen en vind het daarom nogal balen dat er zo moeilijk over gedaan word om het te krijgen. Zeker als ik pas op dit forum lees dat clomid eigenlijk helemaal geen probleem zou moeten zijn om het te krijgen! :cool:

Aangezien ik door mn werk redelijk onder de stress zit, en daardoor ook soms weinig slaap krijg, is het erg handig als ik eens 'toegang' heb tot wat clomid. Ik zit er daarom ook sterk aan te denken om het zelf te (proberen) regelen via een site o.i.d. Wellicht dat iemand zou kunnen helpen door een aanbevelenswaardige link te mailen?

Alvast bedankt,
John

foei foei dit is op het randje.....

.....verkapte advertentie voor clomid ... :rolleyes:

EN: je wilt clomid gaan gebruiken tegen gyno???

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
.....verkapte advertentie voor clomid ... :rolleyes:

EN: je wilt clomid gaan gebruiken tegen gyno???

Waarom niet???

heeft altijd goed gewerkt! en Nolvadex valt af, want dat is voor zover ik weet een 'supressor', dus op het moment dat ik daarme kap, komt het twee keer zo heftig terug. Arimidex is niet te betalen.... :cool:

Ik denk dat je beter het probleem (slecht slapen) kan aanpakken dan het gevolg (gyno). Proberen goed met stress om te gaan, en eventueel iets te nemen om beter te slapen (al dan niet via je huisarts).

(Heb trouwens nog nooit van gyno door slecht slapen gehoord? ??? )

PS: Je post zit op het randje van wat kan. Probeer niet openlijk te vragen naar bronnen. Dank. :)

ga gewoon eens naar de huisarts.....ipv via via wat spulletjes te kopen. Misshciend at je het op een legale manier zo ook kan krijgen.

MrJ zei:
Ik denk dat je beter het probleem (slecht slapen) kan aanpakken dan het gevolg (gyno). Proberen goed met stress om te gaan, en eventueel iets te nemen om beter te slapen (al dan niet via je huisarts).

(Heb trouwens nog nooit van gyno door slecht slapen gehoord? ??? )

PS: Je post zit op het randje van wat kan. Probeer niet openlijk te vragen naar bronnen. Dank. :)

Sorry voor mn 'aan het randje' vraag... :o
Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd, maar ik kan me namelijk niet voorstellen dat de gyno weg zal trekken als ik meer slaap zou krijgen. Tuurlijk zou dat het eerste zijn wat aangepakt moet worden, maar das (helaas) ff makkelijker gezegt dan gedaan. Ik heb het wel een aantal keer geprobeerd om te zien of het vanzelf weg zou trekken, maar het werd alleen maar erger. Het is niet zo heel erg bij mij hoor, het zijn geen echte schijven (nog), maar wel zeer gevoelige tepels en je voelt wel een verharding eronder wat net iets minder groot is als de tepelhof zeg maar.

het probleem is eigenlijk ontstaan door een vroegere kuur die (achteraf gezien) heel slecht was voorbereid door de 'begeleidende'. :mad:

Daardoor heb ik nooit een recovery fase gehad na de kuur..maar heeft mn lichaam het zelf maar moeten oplossen. En aangezien oestrogeen chemisch makkelijker aan te maken is als test in het lichaam, is dit het resultaat. Lichte gyno. Ik had zon anderhalf jaar geleden eens een keer creatine gepakt en voelde me iets fitter daarmee. Daarna echter, kwam heel opmerkelijk de lichte gyno weer terug. Was er anderhalf jaar vanaf en heb dus een aantal maanden geleden weer eens crea geprobeerd en je raad het al, nadat ik gekapt was met crea, kwam de gyno weer terug. Ik vermoedt dus een combinatie van te veel trainen/slecht slapen, maar jezelf door de crea toch enigzins fit voelen. Ik vind het nu dus TE opmerkelijk dat ik na de tweede keer crea weer dat geouwehoer heb. :(

Er zijn zat Amerikaanse 'research' bedrijven die het in vloeibare vorm verkopen. Het komt bijna altijd in Canada aan en daar zijn de douane een stuk strenger dan hier. Maargoed zit je wel met verzendkosten dus komt dan op aardi gbedrag.

Ik twijfel al een tijdje of ik het uit Mexico zal laten komen.

Veel yanks hebben het over uit India maar ik heb nog geen tijd/zin gehad om daarnaar te zoeken. Sites die je met google vind zijn meestal of duur of niet te vertrouwen. Dus moet je via via eraan komen.

slecht slapen en gyno? leg dat is uit? daar snap ik niks van.

skydirk zei:
slecht slapen en gyno? leg dat is uit? daar snap ik niks van.

Een combinatie van...slecht slapen zorgt ervoor dat je lichaam een hoop cortizol aanmaakt, wat leid tot oestrogeen. (Heeft iemand mij verteld.. ;) )
En als je er dan al gevoelig voor bent...zoals ik.

Dat heeft 'iemand' je verteld?

Ik zou dat soort dingen maar eerst s gaan navragen bij een huisarts, en geen huis-tuin en keuken medicijnman.

Ikzelf heb ook nooit gehoord van gyno door slecht slapen, en dan zou ik inmiddels mega t**ten moeten hebben waar Lolo Ferrari jaloers op zou zijn.

Overmatige cortisol aanmaak wordt veroorzaakt door stress!

Leviathan zei:
Dat heeft 'iemand' je verteld?

Ik zou dat soort dingen maar eerst s gaan navragen bij een huisarts, en geen huis-tuin en keuken medicijnman.

Ikzelf heb ook nooit gehoord van gyno door slecht slapen, en dan zou ik inmiddels mega t**ten moeten hebben waar Lolo Ferrari jaloers op zou zijn.

Overmatige cortisol aanmaak wordt veroorzaakt door stress!

HAHA, het is geen huis-tuin en keuken medicijnman hoor. :p Hij heeft er voor geleerd en heeft al een aantal wedstrijden gedaan. Vraag me aub niet welke en in welke klasse, want dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat hij verschrikkelijk veel weet van zulk soort dingen en ik klaarblijkelijk niet alles perfectloos kan herhalen.. :D

Wederom, het is niet alleen slecht slapen!!!! Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat dat niet ten goede komt iig. :cool:

Ik ben er zelfs al een keer voor naar het ziekenhuis geweest en als het niet groot genoeg is volgens de onderzoekend arts (en eerlijk gezegt was het ook niet echt groot), dan kan je gewoon weer wieberen. "trekt vanzelf weer weg" krijg je dan.
Wil je mij vertellen dat als je naar de huisarts gaat en je verteld je verhaal dat ie dan vrolijk zegt: nou goed jongen, hier heb je een receptje voor x en sucess. Waarschijnlijk niet. En als het wel zo is, dan sta ik morgenochtend als eerste op de stoep bij m.

Nee hij zal je niet makkelijk clomifeen voorschrijven. Een goede huisarts gaat samen met je zoeken naar een permanente oplossing voor je probleem.....dat is medicijnengebruik vaak niet!

Ik zou me s gaan verdiepen in het 'slecht slapen' verhaal. Probeer s wat natuurproducten uit als bv valeriaan of gaba (gamma amino boterzuur). Doorgaans wil dit nog wel s helpen....

Ikzelf sliep erg vast op gaba bv.

Anders zou je mss tijdelijk een inslaper kunnen krijgen van je huisarts.

Je zou anders zolang je slecht slaapt, afhankelijk zijn van clomifeen.

het is niet zozeer het slecht slapen, maar ik bedoel eigenlijk kort slapen. Ik werk vaak savonds na het trainen thuis nog ff wat en dan lig je er al gauw redelijk laat in. Als ik lig dan ben ik weg...dan iig positief.

Welke oplossing zou een huisarts kunnen aandragen? Voor operatie kom ik niet in aanmerking...daarvoor moet ik nog het een tijdje laten 'groeien' :grumble:
Niet dat operatie erg fijn is ofzo.

Goenie zei:
het is niet zozeer het slecht slapen, maar ik bedoel eigenlijk kort slapen. Ik werk vaak savonds na het trainen thuis nog ff wat en dan lig je er al gauw redelijk laat in. Als ik lig dan ben ik weg...dan iig positief.

Welke oplossing zou een huisarts kunnen aandragen? Voor operatie kom ik niet in aanmerking...daarvoor moet ik nog het een tijdje laten 'groeien' :grumble:
Niet dat operatie erg fijn is ofzo.

je zou om een slaapmiddel kunne vragen, alhoewel dat ook slechts een tijdelijke oplossing is. Kunt die troep niet je hele leven blijven slikken.

ik ga allereerst zoals hier ook al gezegt is, en eigenlijk zou moeten: op tijd naar mn nest. :o

Ik had vannacht 6,5 uur slaap gekregen en dat voelt al heel anders van wat ik gewend ben. Meestal sta ik echt verrot op. :(

Correct me if I'm wrong maar clomid doet toch niets om je oestrogenen te blokken er werkt toch alleen als testosteron-opstarter?? ??? Zou denken dat deze meneer dan Nolvadex nodig heeft..

Terug
Naar boven