MuscleMeat

Angst

Bezoekers in dit topic

Stel je deze vraag ook aan rokers?
 
Oh ja, ik sta keer op keer te trillen op mijn benen :rolleyes:

En zoals je al hebt gelezen van anderen, als je een beetje research werk verricht alvorens je reet vol te knallen dan weet je wat je te wachten en te doen staat... Voor de rest lijkt het me idd gezonder dan een pakje sigaretten te roken!!! Je ballen worden er mss niet tijdelijk kleiner van maar je longen rotten lekker weg... :who:
 
flex170578 zei:
Om eerlijk op je vraag te antwoorden spiertje: Neen. Mijn doel is altijd geweest de nationals 2 vd IFBB te winnen (om te beginnen) en toen ik 22 was had ik mn kans bij de juniors moeten wagen. Ik ben die wedstrijd gaan zien en tja tis een gemiste kans geweest. Ik woog toen 90kg aan 7 percent ongeveer. Nu ist blijven proberen om toch maar de standaard bij de senioren te halen. Ik mik op 90kg voor 1m83 aan 5 percent (massa is altijd zwak punt geweest dus ik moet het van symmetrie en spierkwaliteit hebben). De groei is er echter al jaren uit en zo blijf je maar zoeken (en geld er tegenaan smijten) achter die winning combi die je in die vorm krijgt dat je voor ogen hebt. Ergens in mn achterhoofd weet ik dat mn lichaam rust nodig heeft door zn signalen maar als je iets zo graag wilt... kennen jullie vast wel

Dus na al die kuren weeg je nog steeds evenveel maar wel met 3% minder vet ??
 
palaestra zei:
Gegroet,

Ik vraag me dit al een tijdje af, ik wil zelf nooit anabolen gaan gebruiken, ik vind de risico's te gevaarlijk, maar...

Toen jullie voor het eerst anabolen gingen gebruiken, hebben jullie toen getwijfeld, of waren jullie bang voor de gevolgen, of zijn jullie dat nog steeds?

Ik zelf zou het niet durven te gebruiken, maar hoe denken jullie erover?
in begin ben je natuurlijk ewl klein beetje bang wat er gaat gebeuren...maar na aantal kuurtjes kom je er achter dat korte termijn risicos nihil zijn/kan beperken...dus vandaar dat erveel van ons gewoon door gaan met die shit..

Soms vraag ik me wel eens af of het op latere leeftijd nog wel goed zal gaan en ben dan van plan om voorlopig niks meer te gebruiken...oftewel de dag erna ben ik het weer vergeten en prik ik er weer 1 in linker been...

tsja once u joined the dark side, theres no way back
 
Volgens mij hoef je niet bang te zijn als je je goed informeert en op een verantwoorde manier te werk gaat. Ik heb het echter nooit nodig gevonden, want geen wedstrijdbodybuilder.
 
Er staat "Ik mik op...". Niet "momenteel weeg ik...". En de eerste 5 jaar ging ik als een raket, van 56 naar 90, ik dacht er is nog ruimte voor extra groei dus ik wacht nog voor t podium op te gaan. Dan ging dat op en neer, maar verbeteren lukte niet meer (in massa, spierkwaliteit is wel verbetert) Als ik eens een mindere periode had werd dat zwaar afgestraft, één week wat calorien laten zakken of eens gaan stappen en het was om zeep. Alles is altijd op de 2e plaats voor deze sport moeten komen dus als je je doel uiteindelijk niet bereikt dan vind ik het al die jaren niet waard. Ik train eigenlijk enkel om mezelf te bewijzen dat ik van de magerste slungel het heb kunnen schoppen tot een prijzenpakker. Als me dat nooit lukt vind ik het allemaal weggesmeten geld, om nog te zwijgen van de gezondheidsrisico's
 
flex170578 zei:
Er staat "Ik mik op...". Niet "momenteel weeg ik...". En de eerste 5 jaar ging ik als een raket, van 56 naar 90, ik dacht er is nog ruimte voor extra groei dus ik wacht nog voor t podium op te gaan. Dan ging dat op en neer, maar verbeteren lukte niet meer (in massa, spierkwaliteit is wel verbetert) Als ik eens een mindere periode had werd dat zwaar afgestraft, één week wat calorien laten zakken of eens gaan stappen en het was om zeep. Alles is altijd op de 2e plaats voor deze sport moeten komen dus als je je doel uiteindelijk niet bereikt dan vind ik het al die jaren niet waard. Ik train eigenlijk enkel om mezelf te bewijzen dat ik van de magerste slungel het heb kunnen schoppen tot een prijzenpakker. Als me dat nooit lukt vind ik het allemaal weggesmeten geld, om nog te zwijgen van de gezondheidsrisico's

Het was ook geen persoonlijke aanval , vroeg me gewoon af ...
 
flex170578 zei:
Er staat "Ik mik op...". Niet "momenteel weeg ik...". En de eerste 5 jaar ging ik als een raket, van 56 naar 90, ik dacht er is nog ruimte voor extra groei dus ik wacht nog voor t podium op te gaan. Dan ging dat op en neer, maar verbeteren lukte niet meer (in massa, spierkwaliteit is wel verbetert) Als ik eens een mindere periode had werd dat zwaar afgestraft, één week wat calorien laten zakken of eens gaan stappen en het was om zeep. Alles is altijd op de 2e plaats voor deze sport moeten komen dus als je je doel uiteindelijk niet bereikt dan vind ik het al die jaren niet waard. Ik train eigenlijk enkel om mezelf te bewijzen dat ik van de magerste slungel het heb kunnen schoppen tot een prijzenpakker. Als me dat nooit lukt vind ik het allemaal weggesmeten geld, om nog te zwijgen van de gezondheidsrisico's

Jezus. Lijkt erop dat je aardig verkloot bent al op je 28ste.. Ben je in het begin te hoge doseringen gaan gebruiken? Aangezien je nauwelijks massa meer pakt?
 
@little me: geen probleem, ik zag het ook niet als een persoonlijke aanval ;)

@kale: het valt allemaal wel mee, ik moet zeggen dat ik na al die jaren nog maar weinig nevenwerkingen gezien heb buiten acne en vochtretentie. Tot voor kort is daar wel nog buiten het kuren lichte erectiestoornissen bijgekomen. Daarom dat ik de meesten hier afraad deca en tren te nemen, op lange termijn zal je de keerzijde vd medaille betalen. Je moet er van uit gaan dat je toch na die paar kuren meer en frequenter zal wilen gebruiken, dus beter de risico's tot zo min mogelijk beperken he. Ik zou enkel nog tren overwegen in de laatste 6w van een wedstrijdvoorbereiding
 
In tegenstelling tot spiertje vind ik het een goede vraag van de topic starter.
Ik ben ook vaak benieuwd naar dit soort dingen, het zelfde geld voor drugs, zijn mensen niet bang voor nadelige gevolgen wanneer zij dit gebruiken!

@flex, waarom gun je nu je lichaam niet de kans geheel te herstellen?
Je bent nog jong zat en kan dan altijd nog eens een kuurtje knallen na een jaar ofzo?, just curious?
 
Ik heb zoiezo nooit begrepen waarom iemand alles op alles gaat zetten om de "felbegeerde" Mr Nootdorp trophee en gratis mac donalds coupons (note: geldt alleen voor de nummer 1) binnen te slepen.
Het is toch de meest kansloze "sport" die er is of zie ik dat verkeerd?
 
@ spirosz: Is een lang verhaal, maar ik kan je alleen gelijk geven. Ik mik nog op volgend jaar, de nationals 2 nog maar eens een kans te wagen. Ik wil enkel meedoen als ik de vorm haal die ik voor ogen heb. Momenteel stel ik herstel uit. Als het volgend jaar niet lukt moet ik het maar uit mn hoofd zetten en denk ik verder ook niet meer een gym te bezoeken. Na 13 jaar alles op de 2e plaats te zetten denk ik dat het best is het hoofdstuk af te sluiten.

@Mars: Daarin schelen onze doelstellingen blijkbaar. Ik train om me te meten met de competitie op het podium, dat is mn drijfveer. En een nationale titel zou voor mij het mooiste zijn te behalen, de kroon op het werk. Jij traint vast omdat je een goeie fysiek wilt in het dagelijkse leven. Zelf vind ik het fijn een afgetraind lichaam te hebben maar doelstelling blijft wedstrijden
 
palaestra zei:
Gegroet,

Ik vraag me dit al een tijdje af, ik wil zelf nooit anabolen gaan gebruiken, ik vind de risico's te gevaarlijk, maar...

Toen jullie voor het eerst anabolen gingen gebruiken, hebben jullie toen getwijfeld, of waren jullie bang voor de gevolgen, of zijn jullie dat nog steeds?

Ik zelf zou het niet durven te gebruiken, maar hoe denken jullie erover?

Waarom deze vraag?

Het is gevaarlijk, maar je doet het met een reden!
Als je dagenlijks in de auto stap, loop je ook gevaar, toch doe je het!
Je wilt namenlijk graag op je werk komen... :D
Je zou immer ook dicht bij huis kunnen werken, maar je verkiest die baan verder bij huis vandaan, terwijl je toch dagenlijks meer uren op de weg zit + het gevaar dat je eventueel kan lopen...

Steroiden zijn gevaarlijk, maar men gebruikt ze om groter te worden, dit lijkt me vrij duidelijk...

Stel je deze vraag om een overtuigende/beslissend antwoord te verkrijgen, om een eventuele kuur te kunnen nemen, die in je hoofd goed gepraat wordt door een van onze motivaties, of zit er een andere reden achter...?

Ik lees je antwoord wel na mn weekendje Antwerpen...
 
Mars zei:
Ik heb zoiezo nooit begrepen waarom iemand alles op alles gaat zetten om de "felbegeerde" Mr Nootdorp trophee en gratis mac donalds coupons (note: geldt alleen voor de nummer 1) binnen te slepen.
Het is toch de meest kansloze "sport" die er is of zie ik dat verkeerd?

Dan ben je ook geen wedstrijdbodybuilder als je zo denkt.

Een bodybuilder doet het voor de eer. Een bekroning en erkenning van z'n harde werk.
 
Mars zei:
Ik heb zoiezo nooit begrepen waarom iemand alles op alles gaat zetten om de "felbegeerde" Mr Nootdorp trophee en gratis mac donalds coupons (note: geldt alleen voor de nummer 1) binnen te slepen.
Het is toch de meest kansloze "sport" die er is of zie ik dat verkeerd?




Hahahaha....je hebt wel een punt idd,bro.:D
 
Mars zei:
Ik heb zoiezo nooit begrepen waarom iemand alles op alles gaat zetten om de "felbegeerde" Mr Nootdorp trophee en gratis mac donalds coupons (note: geldt alleen voor de nummer 1) binnen te slepen.
Het is toch de meest kansloze "sport" die er is of zie ik dat verkeerd?


damn kerel wat heb jij voor psygische problemen met je negatieve kijk op de wereld.

waarom zou je in iets waar je 24/7 mee bezig bent niet de beste willen zijn? op het strand of vergeleken met andere zie je er toch wel goed uit. Dat is voor een perfectionist geen voldoening.

ook door het beter en beter willen zijn op het podium gaat je motivatie en doorzettings vermogen ook door.

niet zo kort door de bocht en ff wat verder denken....
 
Testo zei:
Hahahaha....je hebt wel een punt idd,bro.:D

Tja, meningen verschillen. En wie wil er nu de "notedopcup" winnen? :rolleyes:
 
flex170578 zei:
@ spirosz: Is een lang verhaal, maar ik kan je alleen gelijk geven. Ik mik nog op volgend jaar, de nationals 2 nog maar eens een kans te wagen. Ik wil enkel meedoen als ik de vorm haal die ik voor ogen heb. Momenteel stel ik herstel uit. Als het volgend jaar niet lukt moet ik het maar uit mn hoofd zetten en denk ik verder ook niet meer een gym te bezoeken. Na 13 jaar alles op de 2e plaats te zetten denk ik dat het best is het hoofdstuk af te sluiten.

Als ik jou zo beluister haal je nooit de vorm die jij voor ogen hebt!
Je lijkt mij een erg kritisch persoon!

Om geheel te stoppen lijkt me niet de oplossing, maar daar spreken we nog wel over ;)

Succes in ieder geval en hou me op de hoogte bro...
 
younggod zei:
damn kerel wat heb jij voor psygische problemen met je negatieve kijk op de wereld.

waarom zou je in iets waar je 24/7 mee bezig bent niet de beste willen zijn? op het strand of vergeleken met andere zie je er toch wel goed uit. Dat is voor een perfectionist geen voldoening.

ook door het beter en beter willen zijn op het podium gaat je motivatie en doorzettings vermogen ook door.

niet zo kort door de bocht en ff wat verder denken....

ok "younggod" haha.
 
Back
Naar boven