Fitness Seller

Angst

@flex, heb je je nooit eens afgevraagt waarom het niet loopt zoals je het wil? Bedoel als je als zo'n lange tijd aan het juicen bent en nog steeds je doel niet behaald hebt je dan niet eens gaat afvragen of het niet je "ding" is?

Gouwetonny zei:
@flex, heb je je nooit eens afgevraagt waarom het niet loopt zoals je het wil? Bedoel als je als zo'n lange tijd aan het juicen bent en nog steeds je doel niet behaald hebt je dan niet eens gaat afvragen of het niet je "ding" is?

Pin me nergens aan vast tonny maar ik ga MISSCHIEN binnenkort een paar foto's posten. Aan jullie dan om uit te maken of het "mn ding" niet is ;)

palaestra zei:
Gegroet,

Ik vraag me dit al een tijdje af, ik wil zelf nooit anabolen gaan gebruiken, ik vind de risico's te gevaarlijk, maar...

Toen jullie voor het eerst anabolen gingen gebruiken, hebben jullie toen getwijfeld, of waren jullie bang voor de gevolgen, of zijn jullie dat nog steeds?

Ik zelf zou het niet durven te gebruiken, maar hoe denken jullie erover?

Ik denk dat een paar kuurtjes je minder schade toebrengen dan overmatig alcoholgebruik of te kettingroken, en zo zijn er ook veel mensen, en daar zijn er bij die snel sterven maar ook die langer leven dan gezonde mensen. Als je voorzichtig en met mate gebruikt is bijna niets schadelijk, dus hoef je er ook niet bang van te zijn. Als je gaat overdoseren ligt de zaak natuurlijk helemaal anders. Er wordt ook dikwijls gezegd "van anabolen krijg je kanker", vind ik persoonlijk ook gezeik. Alles hangt er vanaf hoeveel je gebruikt, welk middel precies en over welke tijdspanne en wat de conditie van je lichaam is. Je moet bijvoorbeeld geen anadrol gaan gebruiken als je levercirrose hebt ofzo eh...

Gewoon lang genoeg stilstaan bij wat je gaat doen, met een beetje gezond verstand kom je er wel uit.

flex170578 zei:
Als het volgend jaar niet lukt moet ik het maar uit mn hoofd zetten en denk ik verder ook niet meer een gym te bezoeken. Na 13 jaar alles op de 2e plaats te zetten denk ik dat het best is het hoofdstuk af te sluiten.

Dus als het niet lukt stop je helemaal met trainen? Je kan toch ook op een lager pitje doortrainen? Of thuis trainen? Maar dan voor je gezondheid ipv wedstrijden?

boerenkool zei:
Dus als het niet lukt stop je helemaal met trainen? Je kan toch ook op een lager pitje doortrainen? Of thuis trainen? Maar dan voor je gezondheid ipv wedstrijden?

Hey jongens, wel ik denk zolang ik ga blijven trainen ik geconfronteerd ga blijven met het hele wedstrijdgebeuren, en de honger gaat blijven. Ik heb al een paar keer gezegd: dan maar recreatief, het wringt gewoon te erg te zien dat je een stap terug moet zetten zowel qua massa en gewicht als mensen uit je omgeving weten dat je daar zo op gefocust bent. Laatste keer dat ik het gedaan had hoorde ik links en rechts commentaren van "hij is precies gestopt met juicen", "ben je ziek?", "heb je probs?"... Ik was idd gestopt met juicen maar had ook mn cals gehalveerd en ging af en toe eens gaan stappen, iets wat er toen ik zo gefocust was niet kon. Je hoort die dingen en 2 maand erna zeg je jezelf weer er nog maar eens voor te gaan. Dan stop ik liever helemaal en het proberen in iets anders. Mn vriendin en ik zouden binnenkort graag een eigen zaak opstarten en dat gaat op zich al veel energie vergen. Dus ga ik het waarschijnlijk sowieso op een lager pitje moeten zetten. We zien wel wat het wordt... Grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
younggod zei:
damn kerel wat heb jij voor psygische problemen met je negatieve kijk op de wereld.

waarom zou je in iets waar je 24/7 mee bezig bent niet de beste willen zijn? op het strand of vergeleken met andere zie je er toch wel goed uit. Dat is voor een perfectionist geen voldoening.

ook door het beter en beter willen zijn op het podium gaat je motivatie en doorzettings vermogen ook door.

niet zo kort door de bocht en ff wat verder denken....
Haha, "Mars" heeft een cynisch-relativerende kijk op de wereld en dat mag ik wel. jammer dat ie niet op de DBBQ komt...

TS stelt wel een goede vraag.

Ik denk dat er qua AS-gebruik paralellen te zien zijn met mijn "main" sport alpinisme.

Ga je zonder enige kennis van zaken klimmen, dan krijg je gegarandeerd een keer een (dodelijk) ongeluk.

Weet je alles over de klimroute, het weer, lawines etc. etc dan kun je afgewogen risico's nemen.

Met AAS is het ook zo: als je zonder enige kennis van zaken gaat spuiten, je nakuur verwaarloost, op de verkeerde manier slin gebruikt, op je 16e gaat spuiten etc. dan verneuk je in no time je lichaam. Ik zie het vaak genoeg gebeuren.

Heb je je enige jaren verdiept in AAS, endocrinologie etc. dan kun je in mijn ogen heel afgewogen en verstandig kuren.

DV, die zich aan het inlezen is en wellicht over een jaar of 5 gaat gebruiken, maar mss ook niet :D (het voordeel van mijn leeftijd: AAS hebben veel meer effect omdat de natuurlijke test-level lager is)

(Overigens vind ik, de kuur-logs lezend, dat weinigen er in slagen om met een eerste kuur zeg maar 10 kg vvm te groeien en te behouden. De fotoresultaten in de gallery zijn vaak ook teleurstellend. Hier en daar is er eentje die het echt snapt, brute massa aanzet en behoudt.
Persoonlijk vind ik dat bv DvO [Link niet meer beschikbaar] een echt goed resultaat neergezet heeft. Zo zijn er maar weinig.)

DutchVince zei:
Haha, "Mars" heeft een cynisch-relativerende kijk op de wereld en dat mag ik wel. jammer dat ie niet op de DBBQ komt...

Ik denk dat er qua AS-gebruik paralellen te zien zijn met mijn "main" sport alpinisme.

Ga je zonder enige kennis van zaken klimmen, dan krijg je gegarandeerd een keer een (dodelijk) ongeluk.

Weet je alles over de klimroute, het weer, lawines etc. etc dan kun je afgewogen risico's nemen.

Met AAS is het ook zo: als je zonder enige kennis van zaken gaat spuiten, je nakuur verwaarloost, op de verkeerde manier slin gebruikt, op je 16e gaat spuiten etc. dan verneuk je in no time je lichaam. Ik zie het vaak genoeg gebeuren.

Heb je je enige jaren verdiept in AAS, endocrinologie etc. dan kun je in mijn ogen heel afgewogen en verstandig kuren.

DV, die zich aan het inlezen is en wellicht over een jaar of 5 gaat gebruiken, maar mss ook niet :D (het voordeel van mijn leeftijd: AAS hebben veel meer effect omdat de natuurlijke test-level lager is)

(Overigens vind ik, de kuur-logs lezend, dat weinigen er in slagen om met een eerste kuur zeg maar 10 kg vvm te groeien en te behouden. De fotoresultaten in de gallery zijn vaak ook teleurstellend. Hier en daar is er eentje die het echt snapt, brute massa aanzet en behoudt.
Persoonlijk vind ik dat bv DvO [Link niet meer beschikbaar] een echt goed resultaat neergezet heeft. Zo zijn er maar weinig.)

:roflol: jij gaat ineens voor de HRT dan :D

DutchVince zei:

Heeft niet altijd te maken met het feit dat iemand het wel of niet snapt, alhoewel er vaak slecht omgesprongen wordt met AAS. Dit forum is eigenlijk een zegen voor de beginnende gebruiker.

Doch ieder mens heeft andere genen. Een ecto zal meestal moeilijker massa vasthouden dan een meso of een endo bvb. Niet 1 lichaam zal navenant reageren op een bepaald type AAS. Zo is het met de nevenwerkingen ook; de meesten hebben er geen (aan relatieve doseringen), sommigen hebben pech en reageren op alles verkeerd

Terug
Naar boven