MuscleMeat

Angst

Bezoekers in dit topic

palaestra

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
86
Waardering
0
Gegroet,

Ik vraag me dit al een tijdje af, ik wil zelf nooit anabolen gaan gebruiken, ik vind de risico's te gevaarlijk, maar...

Toen jullie voor het eerst anabolen gingen gebruiken, hebben jullie toen getwijfeld, of waren jullie bang voor de gevolgen, of zijn jullie dat nog steeds?

Ik zelf zou het niet durven te gebruiken, maar hoe denken jullie erover?
 
Ik hoef er niet echt iets van te weten, ik vraag me alleen af hoe jullie erover denken, en hoe jullie aankijken tegen de gevolgen die anabolen kunnen meebrengen?
 
Ik ben dus wel bang.
 
ja maus dat geloof ik dat je NU bang bent voor wat gaat komen hèhèhèhè:D

en aan de topicstarter nee bang niet, voorzichtig wel
 
palaestra zei:
Ik hoef er niet echt iets van te weten, ik vraag me alleen af hoe jullie erover denken, en hoe jullie aankijken tegen de gevolgen die anabolen kunnen meebrengen?

Dan vind ik je vraagstelling erg dom
Je weet er dus niks van, en dus ook niks van de mogelijke nadelen, gevaren
maar ook voordelen.
Dan vraag je aan mensen zonder dat je zelf weet waar je het over hebt om hun mening over een product waar je in princiepe niks van wil weten?
Ik ruik een kloontje
 
Nee, je snapt me niet spiertje16, ik ken de voordelen en nadelen van anabolen, ik weet ook ongeveer hoe je het moet gebruiken, maar ik bedoel met dat ik er niets over wil weten, ik bedoel daarmee, hoe ik moet kuren enzo hoef ik niet te weten want ik ga het niet doen, maar ik heb mijn vraag al gesteld en daar had ik graag een antwoord op.
 
De risico's zijn zwaar gehyped door de media en politiek.
Een buitenstaander denkt al snel dat je je doodvonnis tekent bij je eerste kuur.
Trouwens als je toch niet gaat gebruiken waarom je gebitch?
 
Ok hier komt het eerste echte antwoord op je vraag :D

Persoonlijk waar ik het meest stil bij sta is het risico op verziekte cholesterolwaarden en impotentieproblemen. Na 8 jaar gebruik en de 103e kuur (lost count) heb ik momenteel een stapje achteruit gezet wat AAS betreft (liet vroeger amper tijd tss cycles), wel met de bedoeling er daarna terug 2 vooruit te zetten (doseringen omhoog, rusttijden toch langer als ervoor).

Het enige dat je eigenlijk in je achterhoofd moet houden als AAS gebruiker is overdaad schaadt, hoe langer je bezig bent hoe meer je met die overdaad flirt.
 
palaestra zei:
Ik hoef er niet echt iets van te weten, ik vraag me alleen af hoe jullie erover denken, en hoe jullie aankijken tegen de gevolgen die anabolen kunnen meebrengen?



Hmmmmmmmmmmm weet je wat ik daar over denk....ik ben blij dat dat spul bestaat .
 
Beast N°1 zei:
ja maus dat geloof ik dat je NU bang bent voor wat gaat komen hèhèhèhè:D

en aan de topicstarter nee bang niet, voorzichtig wel

Nee, ik bedoel dat ik te klein blijf :D
 
Mars, het is maar een vraag, vragen stellen mag toch wel, ik wil er echt niet beledigend mee zijn, just a question mate:cool:
 
flex170578 zei:
Ok hier komt het eerste echte antwoord op je vraag :D

Persoonlijk waar ik het meest stil bij sta is het risico op verziekte cholesterolwaarden en impotentieproblemen. Na 8 jaar gebruik en de 103e kuur (lost count) heb ik momenteel een stapje achteruit gezet wat AAS betreft (liet vroeger amper tijd tss cycles), wel met de bedoeling er daarna terug 2 vooruit te zetten (doseringen omhoog, rusttijden toch langer als ervoor).

Het enige dat je eigenlijk in je achterhoofd moet houden als AAS gebruiker is overdaad schaadt, hoe langer je bezig bent hoe meer je met die overdaad flirt.

Omfg damn
103 :eek:
 
spiertje16 zei:
Omfg damn
103 :eek:

Was maar een indicatief getal... Ik heb in die 8 jaar meer tijd on dan off geweest (eerste 4 jaar naturel geweest) en de duur van die kuren waren gemiddeld 6 a 8 w. Als ik uittel wat ik er allemaal al van geld ingepompt heb... zal wel al de waarde van een vette bmw zijn
 
flex170578 zei:
Was maar een indicatief getal... Ik heb in die 8 jaar meer tijd on dan off geweest (eerste 4 jaar naturel geweest) en de duur van die kuren waren gemiddeld 6 a 8 w. Als ik uittel wat ik er allemaal al van geld ingepompt heb... zal wel al de waarde van een vette bmw zijn
Geloof ik best :D
Maar de allerbelangrijkste vraag: was het t waard?
 
flex170578 zei:
Was maar een indicatief getal... Ik heb in die 8 jaar meer tijd on dan off geweest (eerste 4 jaar naturel geweest) en de duur van die kuren waren gemiddeld 6 a 8 w. Als ik uittel wat ik er allemaal al van geld ingepompt heb... zal wel al de waarde van een vette bmw zijn

Dan is de vraag: wat ben je met een vette bmw als je zelf vet bent
 
spiertje16 zei:
Geloof ik best :D
Maar de allerbelangrijkste vraag: was het t waard?

haha dat wil ik ook weten
 
Om eerlijk op je vraag te antwoorden spiertje: Neen. Mijn doel is altijd geweest de nationals 2 vd IFBB te winnen (om te beginnen) en toen ik 22 was had ik mn kans bij de juniors moeten wagen. Ik ben die wedstrijd gaan zien en tja tis een gemiste kans geweest. Ik woog toen 90kg aan 7 percent ongeveer. Nu ist blijven proberen om toch maar de standaard bij de senioren te halen. Ik mik op 90kg voor 1m83 aan 5 percent (massa is altijd zwak punt geweest dus ik moet het van symmetrie en spierkwaliteit hebben). De groei is er echter al jaren uit en zo blijf je maar zoeken (en geld er tegenaan smijten) achter die winning combi die je in die vorm krijgt dat je voor ogen hebt. Ergens in mn achterhoofd weet ik dat mn lichaam rust nodig heeft door zn signalen maar als je iets zo graag wilt... kennen jullie vast wel
 
Het is wel een beetje verslavend maarja je ken beter dit 1 keer per jaar doen dan als dat je de godganse dag rookt.
 
angst voor dit soort zaken, is puur te herleiden uit ontwetendheid!
wanneer je je adequaat informeert, kan je tijdig problemen signaleren en hier op inspelen!

dat het risico's met zich meebrengt is duidelijk, met name cholesterol is een kritisch punt! met oog op de toekomst!
 
Back
Naar boven