MuscleMeat

Animal Pak

lisalady

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
24%
Dit gebruik ik zeg maar afgelopen 2 maanden en ik moet zeggen ik merk echt het verschil.

Mijn spieren komen veel meer naar voren en zeker mijn armen en schouders zie ik het zo duidelijk ...

Iem vrouw dan die dit ook gebruikt? Of mischien iets anders wat ook goede resultaat geeft..natuurlijk let ik ook op mijn voeding en ik sport erg veel en afwisselend . Maar de supplementen geven volgens mij echt wel wat extra's...

http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=293

Was dit niet voorheen dat spul waar pro-hormonen in zaten ?

Ik gebruik dit alleen tijdens wedstrijdvoorbereiding, maar dat is meer om m'n weerstand wat te verhogen/beschermen. Animal Pak heeft weinig te maken of ik er dikkere spieren van krijg. Daar hebben we andere supplementen voor.

Dit is ook geen multi vitamine pakket voor de doorsnee sport, raad dit alleen aan bij mensen die erg zwaar trainen en op dieet zijn. Ik heb het tijdens mijn bulk ook gebruikt, maar was toen eigenlijk niet nodig omdat m'n weerstand toen niks te verduren had. Nu ik op dieet zit, is dit wel veel beter.

ik ben dan wel geen dame maar ik gebruik dit product al jaren naar grote tevredenheid en wissel soms af met een gewone multi en wat losse vitamine c etc.

dit is niet het product waar voorheen prohormonen inzaten, dat was animal STAK.. nu methoxy stack, en een waardeloos product :)

• Topic Starter Topic Starter
Mmmh interessant maar again ben nieuw hier wat zou je me aanraden Aimee? Voor iem die tja 5 tot 6x sport zwaar en ook licht dus cardio afwisselen met kracht trainen anyways vetbranding en spier kweken.

Vind het best lastig om dingen te vinden die echt voor vrouwen zijn gericht en kan ook geen uitvaring uit wisselen met vrouwen die supplementen gebruiken wel mannen maar ja ...is toch anders natuurlijk.

Terug
Naar boven