Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De wereld is groter dan alleen je eigen ervaring XXL'tje. Persoonlijke ervaringen hoeven niet representatief te zijn voor een regio of een land.
Als je als politie agent 10 van de 15 keer een marokaan weg ziet rennen met een gestolen tasje kan ik me voorstellen dat je een hekel krijgt aan moslims. Je zou echter de eerste zijn als je een causaal verband aan kan aantonen tussen de Islam en criminaliteit.
Je klinkt namelijk net als een politicus die alleen kennis heeft uit boeken zonder straat ervaring !
[/I]
En jij klinkt als iemand met alleen éénzijdige ervaringen zonder kennis uit boeken. Zonder kennis tout court!

De wereld is groter dan alleen je eigen ervaring XXL'tje. Persoonlijke ervaringen hoeven niet representatief te zijn voor een regio of een land.
Als je als politie agent 10 van de 15 keer een marokaan weg ziet rennen met een gestolen tasje kan ik me voorstellen dat je een hekel krijgt aan moslims. Je zou echter de eerste zijn als je een causaal verband aan kan aantonen tussen de Islam en criminaliteit.

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals eerder verteld heb ik voldoende HBO kennis uit boeken opgedaan ( HBO bewegings wetenschappen ) , dat zijn met name dingen die je uit boeken moet leren , over de soort dingen waar we het hier over hebben vind ik dat je kunt lezen wat je wilt, maar alles wat je leest zijn meningen van andere mensen, dus voor deze dingen geld Praktijk de beste leerschool !!
En idd éénzijdige ervaringen ,..... Hoe zou dat komen .
en kennis uit boeken over dit onderwerp ?? nee dank je ik bevind dit liever aan de lijve zelf , zo kan ik mijn eigen mening vormen ipv dat mijn mening gevormd word door meningen van iemand anders !!!![]()
![]()
Heb je helemaal gelijk in dat is idd mijn persoonlijke ervaring en mening ,
Hoop dat ik die mag hebben van jou
Héél stom voorbeeld , maar goed ; als jij 10x spruitjes krijgt voorgeschoteld en ze smaken 10x niet , ga jij dan de 11de keer nog een keer die spruitjes eten ,........
Dat Turken en Marokkanen niet goed door 1 deur gaan is misschien wel het grootste fabeltje dat er bestaat in Nederland en België.
Ik zou kijken hoe het komt dat die spruitjes niet lekker zijn.
Voor de rest loopt je vergelijking mank op alle vlakken.
hopeloos

hahahaha ga maar eens in een gevangenis werken. dan weet je wel beter. Turken haten eerst grieken en dan marrokanen.
![]()
![]()
hopeloos
![]()
![]()
Geloof mij maar , als jij de ervaringen zou hebben die vele hier wel hebben zou je anders praten !! niet dat dat jou rechts zou maken .
Links vind ik ook prima ( ieder zijn eigen mening ), maar jij bent extreem links das weer net te veel voor mij
I'm out !!
ervaringen? Zelf al zouden 100 MArokkanen me op mijn bek slaan en mijn geld stelen, dan nog zou ik beseffen dat het niks met hun religie op cultuur; het heeft te maken met de buurt waaruit ze komen. Ik ben niet zo dom dat ik mijn persoonlijke ervaringen mijn gezond verstand laat beinvloeden.

hehe , nog 1tje dan ,...
ok fair, hun religie zou hun niet vertellen / verplichten jou te slaan, echter als alleen hun dat zouden doen zou je toch kunnen zeggen dat het opvliegerige en agressive wel een beetje in de Cultuur zit![]()
Heb je helemaal gelijk in dat is idd mijn persoonlijke ervaring en mening ,
Hoop dat ik die mag hebben van jou