XXL Nutrition

Anti Acne stack ?

Didiani

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Hoi
ik heb even zitten lezen op [Link niet meer beschikbaar]
Klopt het nou wanneer je anavar stackt met stanozolol ( winstrol ) dat je dan geen last hebt van androgene bijwerkingen ?

En klopt het ook dat je dan geen nakuur nadoig hebt. DIT STAAT IN WIKI

Voor bodybuilders worden de beste resultaten gezien bij het stacken van oxandrolone met een zeer androgene stof. Hetzij gedurende een massa stack met aromatiseerbare producten als impuls voor meer spierkracht, of in combinatie met een niet-oestrogene stof. Dit is met name gunstig, omdat men zo spiermassa kan behouden, eetlust verminderd, spierhardheid verbeterd en het niveau van spierkracht hoog houdt, zonder een verhoogd risico op androgene bijwerkingen (acne, prostaat hypertrofie, haaruitval) wanneer het gestacked wordt met pure androgenen (stanozolol, drostanolon). Atleten die op zoek zijn naar een veilige manier om spiermassa te behouden kiezen wel eens voor een stack van Anavar met Primobolan. Voor algemeen gebruik ligt de dosis van oxandrolone op 0,25 mg per kilo lichaamsgewicht. Voor mannen is dit 0,40 mg per kilo, voor vrouwen 0,16 mg per kilo per dag.

Acné heeft meerdere oorzaken en orals gaan stacken om acné tegen te gaan is het eerste wat ik er van hoor. Ga naar je dermatoloog en fix roaccutane, of ga naar een kennis die nog wat heeft liggen. Van winstrol krijg ik trouwens een ziekelijk vettige huid gepaard met sporadische acné, denk dat met anavar het alleen erg zou worden :p.

Nooit van gehoord en klinkt ook niet logisch.
Neem 10 gram vitambine b5 per dag en doe 2 maanden later je kuurtje. Geen acne

geen acne, wel andere shit van zoveel b5 te nemen

ga gewoon naar de apotheker om benzac wash5%

geen acne, wel andere shit van zoveel b5 te nemen

Ach welnee. Ik neem het nu al bijna een jaar en het enige wat het doet is zorgen dat ik geen acne heb.
Voordat ik het ging gebruiken heb ik eerst gecheckt wat het doet en uit onderzoek blijkt dat de enige bijwerking kan zijn dat je in het begin een beetje diarree hebt.

Waarschijnlijk vergis je je met roacutane?

• Topic Starter Topic Starter
Mensen dank jullievoor de reacties maar ik vraag me af:
als je dit combineert: anavar met winstrol dat je dan geen androgene bijwerkingen hebt?
Dus geen last van hebt van haar uitval, acne enz.

B5 is inderdaad prima spul. Veel mensen gebruiken ook 20 mg. ROA om de dag. Gebruikt hier iemand ook roa tijdens oral cycles eigenlijk?

Ach welnee. Ik neem het nu al bijna een jaar en het enige wat het doet is zorgen dat ik geen acne heb.
Voordat ik het ging gebruiken heb ik eerst gecheckt wat het doet en uit onderzoek blijkt dat de enige bijwerking kan zijn dat je in het begin een beetje diarree hebt.

Dat had ik dus op 10gr, best irritant maar wel 0 puisten.
Zit nu op 5gr heb een klein btje last van acne op me schouders, niks ernstig beter dan heel de dag aan de schijt :p
Zit nu op 400mg mast btw, mast kan veel acne veroorzaken.
Heb hier dus bijna geen last van, of dit 100% te wijten is aan de vitamine b5 weet ik niet.
Misschien ben ik er wel niet zo gevoelig voor, maar voorkomen is beter dan genezen dus ik pak liever wat vitamine b5.

Sluit aub dit topic ik krijg tog geen antwoord op mijn vraag bedankt al zovast

Acné heeft meerdere oorzaken en orals gaan stacken om acné tegen te gaan is het eerste wat ik er van hoor. Ga naar je dermatoloog en fix roaccutane, of ga naar een kennis die nog wat heeft liggen. Van winstrol krijg ik trouwens een ziekelijk vettige huid gepaard met sporadische acné, denk dat met anavar het alleen erg zou worden :p.

Lees de vraag is goed want dat doe je niet

Lees de vraag is goed want dat doe je niet

Klopt het nou wanneer je anavar stackt met stanozolol ( winstrol ) dat je dan geen last hebt van androgene bijwerkingen ?
Je kan nog steeds acne krijgen ervan, ja.
En klopt het ook dat je dan geen nakuur nadoig hebt?
2 weken op nolva 20mg (geen noodzaak imo)

gaan kuren en bang zijn voor acne :P Daar zou ik me juist het minst druk over maken

6 tabs biergist p/d is genoeg voor mij.

Oké mooi want u
Novladex zorgt vaak ook voor bultjes. Dus gewoon win met anavar geen nakuur. En heb nog roa liggen die dan om de dag 20mg pakken ?

Oke chill man! maar is 10 gram de minimum? of moet iemand het van bv 70 kilo ook nemen

Oke chill man! maar is 10 gram de minimum? of moet iemand het van bv 70 kilo ook nemen

Dat weet ik niet precies, 10 gram is in de studies gebruikt.
Maar je zou verwachten dat iemand van 70 kilo minder nodig heeft dan iemand van 120 kilo

Klopt, alleen nog wat kleine rode bultjes op m'n rug en schouders, verder niks. Gezicht is nu gewoon clean. Biergist heeft veel B vitamines.. Dus is opzich hetzelfde.

50mg zink voor het slapen gaan, goed voor een diepe slaap en een zuivere huid.

Terug
Naar boven