MuscleMeat

Anti Acne stack ?

ik heb tetracylcines + die benzac wash, 4e week bezig, de bulten zijn weg, maar de paarse puntjes staan er nog, de huid is wel veel beter en gladder, maar je ziet nog dat ik acne had...al die paarse k*tdingen

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat er niemand is die de vraag kan beantwoorden. maar een topic openen is beter

Jammer dat er niemand is die de vraag kan beantwoorden. maar een topic openen is beter

Wanneer je ze stacked zou je minder hoeven te nemen van beide middelen en toch een goede werking hebben. Daarom heb je minder bijwerkingen.
Maar het is niet zo dat als je deze twee middelen stacked dat je dan automatisch de androgene bijwerkingen opheft nee.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks, ik heb zelf nog verder research gedaan en ga voor de winny. Alleen nu vraag ik me af: Waarom dat het veel meer kost wanneer je spuit dan wanneer je oral pakt. Ik heb het namelijk even uitgerekend.

Als je injecteerd dan is de dosering 150-250 mg per week ( 3 tot 5 ampullen van €10,- de stuk van het merk Winstrol Depot )

Moet je meerdere malen in de week injecteren ? ma do zo week 1 ? di vrij ma week 2 ?

Boek je met injectie meer resultaten ? of gewoon omdat het een stuk minder schadelijk is voor de lever ?

Terug
Naar boven