Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
burgemeester van Brussel verbiedt anti Islam-demonstratie
Demonstraties moet je uberhaupt verbieden. Van wie ook. Altijd ellende wat ervan komt.
Vooral als er van die linkse werklozen weer is een demonstratie op gang zetten. Zichzelf vastbinden, stickers met anti-facisme opplakken etc...
Je weet wel die types met haar geverfd, grijze wollen sokken, leren jasjes met iets achterop
Extreem rechts zorgt voor minder problemen volgens mij. Altijd links wat zich erdan mee komt bemoeien en vijandig doen.
Wat een ****ing debiel ben jij , zeker en vast te vaak tegen een bruine zen vuist gebotst waardoor jij nu stoere praat zit te verkopen achter je pc en je thuis ligt te verstoppen.
Wat een ****ing debiel ben jij , zeker en vast te vaak tegen een bruine zen vuist gebotst waardoor jij nu stoere praat zit te verkopen achter je pc en je thuis ligt te verstoppen.
Wat een belachelijk idee om tegen de Islam te demonstreren. Zo lok je toch alleen maar problemen uit. Laat elke mens toch gewoon eens leven en geloven in wat ze willen geloven.
Je begrijpt het niet helemaal geloof ik... Ze demonstreren tegen de gevaren van islam zoals sharia die al werd toegepast in Duitsland door een rechter... Het gaat veel verder dan 'leven en laten leven'. Islam is in zekere mate een veroveringsgodsdienst. Dit wil zeggen dat ze steeds verder gaan om hun wil op te dringen aan niet-moslims. Jij kan het allemaal onschuldig vinden maar feit blijft dat er vroeger nooit sprake was van problemen rond islam in Europa en ze steeds meer voor problemen zorgen in Westerse landen. Heeft niets met onverdraagzaamheid oid te maken maar met gezond verstand. Nu zal ik niet zeggen dat ik deze organisatie helemaal gelijk geef, maar ze monddood maken zal niets oplossen, integendeel.