XXL Nutrition

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

• Topic Starter Topic Starter
sharia15overlegmaskertjes.jpg

Btd-rsPCcAAtRNv.jpg

Als moslims provoceren, moeten ze worden opgepakt. Als @ANanninga t doet, jankt Geenstijl. Wees blij dat t alleen bij dreigen bleef, t**f.
— Abu Suhayb (@AbuSuhayb_DWR) July 24, 2014

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

gemaskerdbal0701.jpg

gemaskerdbal0702.jpg

Kut lui.

je leeft in een multi culti samenleving dus ze horen hier wel thuis of je het leuk vind of niet.

Nee. Je hoort niet met vlaggen van een terroristische organisatie rond te lopen.

Alles ligt daar in de as, ze hebben 'geheime' tunnels veroverd en toch is Hamas nog in staat raketten af te vuren?

strong Israeli tactics are strong

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

...

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Goed plan, Deutschland über alles.

Laatst bewerkt door een moderator:
-

Laatst bewerkt:
Pro-Palestijnse betoging in Brussel loopt uit de hand

De pro-Palestijnse betoging die vertrok aan het Brusselse Noordstation, is rond 15.15 uur opgehouden door de politie ter hoogte van de galerij Passage 44 aan de Kruidtuin. De politie heeft een tiental radicale jongeren opgepakt. Ze liepen in een groep van een honderdtal jongeren op kop in de stoet. Tussen Kruidtuin en Rogier greep de politie in nadat de jongeren een Israëlische vlag hadden proberen verbranden.

De jongeren gooiden stenen naar de ordediensten en ook een bestelwagen van de openbare omroep VRT werd aangevallen. Volgens politiewoordvoerder Christian De Coninck namen ongeveer 5.000 mensen deel aan de betoging. Het gaat om een initiatief van het platform Urgence Gaza, waarin verschillende verenigingen, ngo's en vakbonden verenigd zijn.

De betogers droegen vlaggen van Palestina of Belgische organisaties. De menigte scandeerde slogans zoals "Reynders waar ben je? ", "Israël moordenaars", "Boycot Israël" en "Israël vermoordt de kinderen van Palestina".

Ook betoging in Rotterdam
Ook in de Nederlandse stad Rotterdam wordt zondagmiddag gedemonstreerd tegen het geweld op de Gazastrook. Het evenement is pro-Palestina en begon om 13.30 uur op het Schouwburgplein met enkele toespraken van lokale politieke partijen en Palestijnse organisaties. Daarop volgde een mars door het centrum van de Maasstad. Een NOS-verslaggever schat dat er 5.000 tot 10.000 mensen meelopen.

Veel demonstranten zwaaien met de Palestijnse vlag. Anderen dragen borden met de leus "Boycot Israël". De Nederlandse politie is "zowel herkenbaar als onherkenbaar" bij de demonstratie aanwezig, laat een woordvoerster weten. Agenten hoefden tot nu toe niet in te grijpen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...e-betoging-in-Brussel-loopt-uit-de-hand.dhtml

---------------------------------------

En opnieuw rellen in eigen land waar wij dus niets mee te maken hebben.. Bij mij persoonlijk en wellicht voor vele andere personen wekt dit enkel haat op tegen een bepaalde bevolkingsgroep.

Niets tegen een vreedzaam protest, maar stenen gooien en winkels vernielen heeft helemaal niets positief te brengen in deze situatie. Het lijkt er WEERAL op dat een bepaalde bevolkingsgroep dit probleem gebruikt om nogmaals te tonen wat ze best kunnen namelijk andere mensen hun bezit vernielen en ambras maken.

Er was trouwens een staakt het vuren afgekondigd (24u) - en hamas heeft deze opnieuw zelf verbroken door als eerste dit verbod te breken!!!!!!! Besvestigt door verschillende bronnen.

Edit: Gaza met hun valse propaganda draait op volle toeren..

https://twitter.com/docnatecohen/status/490818715244429312/photo/1

Leuk gemaakt, maar historisch gezien niet correct. De Perzen zijn er voor het gemak maar helemaal uitgelaten?

Meanwhile in 010 : https://twitter.com/TjeerdL/status/493416231069028352/photo/1
gewoon weer hetzelfde gezeik als in Den Haag.

In London kan het nog sneuer: [Link niet meer beschikbaar]

Maar de Denen hebben geen zin in Anti-Joodse leuzen: http://localeyes.dk/70285-2836-50-demonstranter-tilbageholdt-af-politiet/

Ik ben een beetje teleurgesteld in Nederland en ik heb zojuist een klacht ingediend bij de Discriminatie meldlijn, het college voor de rechten van de mens en MIND Nederland.

Toen lompe Geert het in zijn hoofd haalde om 'meer of minder Marokkanen' te roepen, liepen honderden linkse rukkers in een 'ik ben een marokkaan' shirt rond en stond het hele land op zijn kop en ( en terecht ) , maar nu is jodenhaat al weken openlijk zichtbaar en niemand doet wat?

Gatverdamme

Hoeft niet historisch correct te zijn, je snapt de boodschap erachter toch?

Dat is gevaar juist. Je moet met feiten dealen om een weloverwogen standpunt in te kunnen nemen.
Juist het gebrek aan deze waarheidsvinding maakt dat mensen een debiel standpunt hebben.

Ik vind dit soort filmpjes meer kwaad dan goed doen. Het klopt niet en derhalve is het tendentieus gelul.

Dat is gevaar juist. Je moet met feiten dealen om een weloverwogen standpunt in te kunnen nemen.
Juist het gebrek aan deze waarheidsvinding maakt dat mensen een debiel standpunt hebben.

Ik vind dit soort filmpjes meer kwaad dan goed doen. Het klopt niet en derhalve is het tendentieus gelul.

Volgens mij is de enige boodschap in dat filmpje dat er al miljoenen mensen zijn gestorven van allerlei verschillende religies/rassen/afkomsten om een ''heilig'' stukje land dat iedereen claimed.

Het is niet dat er partij wordt gekozen ofzo? Of zie jij het filmpje anders?

Volgens mij is de enige boodschap in dat filmpje dat er al miljoenen mensen zijn gestorven van allerlei verschillende religies/rassen/afkomsten om een ''heilig'' stukje land dat iedereen claimed.

Het is niet dat er partij wordt gekozen ofzo? Of zie jij het filmpje anders?

Het laat een aantal cruciale elementen buiten beeld en geeft daarmee een overgesimplificeerde weergave van het 'conflict'

Idee een 10, uitvoering een 5

Zéér kritische opmerking Sjors. Ik denk dat bij ieder filmpjé die over dit conflict al gemaakt is of nog moet gemaakt worden er altijd grote groepen joden/moslims/outsiders kritiek zullen hebben over de inhoud van dit filmpjé. Iedereen heeft zijn eigen mening over dit conflict aangezien dit eigenlijk een soort van niemandsland is en er dus geen rechtmatige eigenaar is.

Ik begrijp wel je kritiek, maar zoals gezegd is er geen mogelijkheid (volgens mij) om een filmpjé te maken waarmee iedereen zal akkoord. (onder iedereen verstaan we natuurlijk niet iedereen maar een grote meerderheid)

Terug
Naar boven