Fitness Seller

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

Ik heb eerder in dit topic een vrij heldere uiteenzetting gegeven van de historische feiten. Daar kan niemand omheen, dat is wat het is.
Vinden of geloven is in zo'n kwestie natuurlijk belachelijk.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Zéér kritische opmerking Sjors. Ik denk dat bij ieder filmpjé die over dit conflict al gemaakt is of nog moet gemaakt worden er altijd grote groepen joden/moslims/outsiders kritiek zullen hebben over de inhoud van dit filmpjé. Iedereen heeft zijn eigen mening over dit conflict aangezien dit eigenlijk een soort van niemandsland is en er dus geen rechtmatige eigenaar is.

Ik begrijp wel je kritiek, maar zoals gezegd is er geen mogelijkheid (volgens mij) om een filmpjé te maken waarmee iedereen zal akkoord. (onder iedereen verstaan we natuurlijk niet iedereen maar een grote meerderheid)

Het is geen niemandsland hoor, integendeel.
Ik vind het filmpje ook prima hoor, alleen lijkt het me niet verstandig er je beeldvorming aan op te hangen, omdat het simpelweg een aantal historische feiten weglaat.

Ik heb eerder in dit topic een vrij heldere uiteenzetting gegeven van de historische feiten. Daar kan niemand omheen, dat is wat het is.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Ik vind het filmpje ook prima hoor, alleen lijkt het me niet verstandig er je beeldvorming aan op te hangen, omdat het simpelweg een aantal historische feiten weglaat.

Je moet juist geen politieke issues etc. in dat filmpje gaan brengen, want dan ga je partij kiezen en daar draait dat filmpje niet om imo.
Zoals je zegt idd, dat filmpje is niet bedoeld om je beeldvorming aan op te hangen.

Dat zijn in mijn ogen geen feiten. Ik weet wat je bedoeld maar daar zijn de meningen over verdeeld. Daarom dat ik het ook niemandsland noem.

Je moet juist geen politieke issues etc. in dat filmpje gaan brengen, want dan ga je partij kiezen en daar draait dat filmpje niet om imo.
Zoals je zegt idd, dat filmpje is niet bedoeld om je beeldvorming aan op te hangen.

Wat.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Dat zijn in mijn ogen geen feiten. Ik weet wat je bedoeld maar daar zijn de meningen over verdeeld. Daarom dat ik het ook niemandsland noem.

Persoonlijke titel dus, fair enough.

Wanneer komt er een grote Europese pro-Gaza demo ?

2289488667.jpg

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/opinieblog/opinie/140726-opinie-drieslesage-israel-gaza-standard

Lees net een stukje van dit bloq en komt overeen met wat ik al langer zeg; de discussie gaat door toedoen van Israel en zijn propaganda invloed niet meer over de werkelijke problemen. Ben niet pro Israel of Gaza maar zolang dat niet gebeurd gaat het probleem niet worden opgelost.
Zeker een pluim voor Israel wat dat betreft maar ze hebben tot op heden onvoorwaardelijke steun van westerse media en politiek.

-

Laatst bewerkt:

Het is zeker geen niemandsland, het is arabisch/moslim gebied.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat hebben de Perzen hier precies mee te maken volgens jou ? Wat er daarvoor in die regio gebeurd is heeft helemaal niks met dit conflict te maken. Als je dan toch zover wilt gaan, dan hebben de joden er al helemaal niks te zoeken aangezien ze helemaal niet voorkomen in het hele historische gebeuren van het midden oosten.

Het conflict is juist ontstaan door bepaalde belangen van toen (de Britten) om daar een paar joden te dumpen. Minder dan 8% van toenmalig palastina om precies te zijn. daarbij ook nog de vrije loop te emigreren, grond kopen van afwezige grootgrondbezitters en het opzetten van een schaduw regering. En nog steeds financieren wij (het westen en voornamelijk USA) alles wat Israel uitvoert op militair gebied.

dezelfde belangen weerhouden het westen ervan om in te grijpen. Ik snap het enigszins ook wel, het is eten of gegeten worden op deze aarde en het westen probeert zo een soort van controle post te behouden in het midden-oosten.

Maar ga aub niet meer dan 1000 doden goed praten met je pro israel gezever. Je doet dan wel alsof je een neutraal standpunt hebt, maar ondertussen ga je meteen op de aanval als iemand een vrij onpartijdig filmpje post.

'Wij' financieren niet alles wat daar gebeurd op militair gebied.

Wat hebben de Perzen hier precies mee te maken volgens jou ? Wat er daarvoor in die regio gebeurd is heeft helemaal niks met dit conflict te maken. Als je dan toch zover wilt gaan, dan hebben de joden er al helemaal niks te zoeken aangezien ze helemaal niet voorkomen in het hele historische gebeuren van het midden oosten.

Het conflict is juist ontstaan door bepaalde belangen van toen (de Britten) om daar een paar joden te dumpen. Minder dan 8% van toenmalig palastina om precies te zijn. daarbij ook nog de vrije loop te emigreren, grond kopen van afwezige grootgrondbezitters en het opzetten van een schaduw regering. En nog steeds financieren wij (het westen en voornamelijk USA) alles wat Israel uitvoert op militair gebied.

dezelfde belangen weerhouden het westen ervan om in te grijpen. Ik snap het enigszins ook wel, het is eten of gegeten worden op deze aarde en het westen probeert zo een soort van controle post te behouden in het midden-oosten.

Maar ga aub niet meer dan 1000 doden goed praten met je pro israel gezever. Je doet dan wel alsof je een neutraal standpunt hebt, maar ondertussen ga je meteen op de aanval als iemand een vrij onpartijdig filmpje post.

zoveel bullshit in één post.... wauw! Mompelt iets over jeruzalem.. joden... vervolging...:rolleyes:

'Wij' financieren niet alles wat daar gebeurd op militair gebied.

mierenneuker

Een groot deel was of is nog steeds gefinancierd door het westen. Dat ze het nu tegenwoordig alleen afkunnen zou me niks verbazen.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

zoveel bullshit in één post.... wauw! Mompelt iets over jeruzalem.. joden... vervolging...:rolleyes:

Oh ja je kunt hier alles teruglezen.

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Middle_East

in b4 wikpedia is bullshit

mierenneuker

Een groot deel was of is nog steeds gefinancierd door het westen. Dat ze het nu tegenwoordig alleen afkunnen zou me niks verbazen.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Oh ja je kunt hier alles teruglezen.

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Middle_East

in b4 wikpedia is bullshit
Idd je kunt alles teruglezen. Moet je eens doen :)
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Jews_under_Muslim_rule

-

Laatst bewerkt:
Wat is volgens jou dan de reden dat er een hele grote groep Turken en Marokkanen waren vandaag in Rotterdam bij de demonstratie? Ken genoeg die meededen die geen enkele link hadden met de Gaza oorlog

Vond het gewoon een grappige zin, demonstreren om te demonstreren.
Je komt toch sowieso om te demonstreren of ga je wat anders doen?

Maar ik begrijp je punt, de allochtonen/moslims voelen zich gewoon nog steeds niet geaccepteerd in onze westerse maatschappij. Nu zien ze hun ''broeders en zusters'' in een door het westen geaccepteerde en gedeeltelijk gefinancierde ''genocide''.
Het is gewoon een feit dat zij meer overeenkomsten voelen voor het probleem in Gaza dan bijvoorbeeld het recente MH17, daarom pakken ze elke kans om dat te tonen aan ''ons''.

Is mijn blik erop dan he.

-

Laatst bewerkt:
Ze zijn er nu achtergekomen dat de drie jongeren niet vermoord werden in opdracht van Hamas' leiders.

• Topic Starter Topic Starter
Btj3cppIcAAZ1Ri.jpg

Gemaskerde man met jihadvlag op het 40-45 monument

Het argument 'Ik of iemand die ik ken is er geweest' telt niet. Ik bedoel degene die in Israël wonen zijn natuurlijk geïndoctrineerd door Israël en hetzelfde geldt voor de Palestijnen.

En er zijn al 1000 kinderen gestorven. Zijn kinderen dan meer waard dan een volwassenen? Dit heb ik nooit helemaal begrepen. ???

Ik zeg lekker niet mee bemoeien.. Het heeft toch geen nut. En Israël heeft ook kernwapens dus zijn ze bang.

Lol, wat????

Verder kan je de boom in, mijn rug op en 4 rondjes om de kerk. Zodra het een pro-israel/anti-palestina niveau bereikt dan mag je lekker in je eentje lullen.

Terug
Naar boven