- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, heb het filmpje niet gemaakt. Kan dus ook nooit weten of het filmpje echt of nep is.Eh Strudelpoedelll, dat eerste filmpje komt alleen uit Syrie volgens mij![]()
Eh Strudelpoedelll, dat eerste filmpje komt alleen uit Syrie volgens mij![]()
Logisch, ze zijn (onderdeel van) de bevolking.Goed mogelijk, maar de groepering hamas schuilt wel tussen de bevolking.
En voor alle andere geretardeerden die mijn standpunt nog niet begrijpen, hier de uitleg in teletubbie-taal:
Ja, ik vind dat de Joden recht hebben op het land en de staat waar ze voor vechten
---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------
Neen.
Hebben de Amerikanen wel recht op hun land? In principe dezelfde vergelijking met Israël, bevolking uitgroeien en koloniseren.
Zoja: Beargumenteer waarom Amerika wel en Israël niet.
Er zijn diverse redenen waarom ik dat vind.
- Ze hebben van een zompig stuk niemansland een meer dan bewoonbare regio gemaakt. Iets wat de arabieren consequent niet lukt. Die afgunst speelt overigens ook mee bij Israel's tegenstanders, dat sijpelt overal doorheen.
- Ze hebben vanuit religieuze motieven recht op dat land, ik ben een agnost dus ik kan er niks mee, maar als we dan toch een beetje primitief oorlog voeren dan is het in die context terecht
- De joden zijn altijd overal weggejaagd. Dit is hun thuis en laat het hun thuis zijn. Palestijnen zijn geen volk, het zijn allemaal immigranten uit buurlanden. Die niemand overigens lijkt terug te willen hebben, maar soit.
Sjors zei:Ze hebben van een zompig stuk niemansland een meer dan bewoonbare regio gemaakt. Iets wat de arabieren consequent niet lukt. Die afgunst speelt overigens ook mee bij Israel's tegenstanders, dat sijpelt overal doorheen.
Sjors zei:Ze hebben vanuit religieuze motieven recht op dat land, ik ben een agnost dus ik kan er niks mee, maar als we dan toch een beetje primitief oorlog voeren dan is het in die context terecht

Sjors zei:Palestijnen zijn geen volk, het zijn allemaal immigranten uit buurlanden. Die niemand overigens lijkt terug te willen hebben, maar soit.
Superbad zei:En laten we ook niet vergeten wat die mensen is aangedaan in ww2..