XXL Nutrition

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

Ah, Sjors is weer vrijgezel.

En voor alle andere geretardeerden die mijn standpunt nog niet begrijpen, hier de uitleg in teletubbie-taal:

Ja, ik vind dat de Joden recht hebben op het land en de staat waar ze voor vechten
Nee, ik vind de manier waarop ze dat doen niet ok. Ik begrijp de gaza blokkades wel en de reden waarom, maar gezien de historie zou het mijns inziens beter zijn als ze zich terugtrekken, gaza opengooien en die bende daar soevereiniteit geven. Ofwel, de autonomie om alles helemaal zelf naar de klote te helpen en dan pas toe te slaan. Immers, zolang die blokkades er staan is Israel verantwoordelijk voor de Gaza burgers en dat maakt hen ontzettend zwak qua imago.

Vergeet niet dat Syrie en Jordanie ook nog een belangrijke rol hebben in de verdeling van de gebieden daar en pas als je dat meeneemt, snap je waarom Israel doet wat het doet.

Het valt me op dat best veel mensen in dit topic een totaal onrealitisch beeld hebben van de historie en de politieke situatie daar. Bijna buiten de realiteit zelfs.
Een beetje zoals mensen hier over Nelson Mandela praten. Een terrorist met genoeg bloed van onschuldige mensen aan zijn handen, maar in het westen gezien als een fucking vredesduif :roflol:

Het is gewoon een beetje de wereld op zijn kop.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Ah, Sjors is weer vrijgezel.

Neen.

Eh Strudelpoedelll, dat eerste filmpje komt alleen uit Syrie volgens mij :P

Teken hier de petitie: http://www.petities24.com/eis_het_ontslag_van_jozias_van_aartsen

Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Als er bij een demonstratie in Den Haag wordt opgeroepen Joden te doden, en de woordvoerder van de burgemeester van Den Haag, Jozias van Aartsen, meldt dat er tijdens deze demonstratie 'geen grenzen zijn overschreden', zijn er grenzen overschreden.
De grenzen van de wet zijn met het oproepen tot volkerenmoord overschreden. De laatste grens.

Dat sommigen van de demonstranten onherkenbaar makende gezichtsbedekkende kleding droegen, wat verboden is, geen strobreed in de weg werd gelegd, was een al lang gepasseerde grens. Het gebeurt keer op keer.

Dat journalisten die verslag deden van de demonstratie werden bedreigd en geïntimideerd, waar de politie niet tegen optrad, was een al lang gepasseerde grens. Het gebeurt keer op keer.

Zelfs de laatste grens was met leuzen tijdens eerdere demonstraties, zoals "Hamas, Hamas, alle Joden aan het gas", een al lang gepasseerde grens. Het gebeurt keer op keer.

De laatste grens is niet de grens van niet gehandhaafde wetten, maar de grens van wat een volk kan accepteren.

Wij accepteren geen oproepen tot volkerenmoord. Wij accepteren geen burgemeesters die oproepen tot volkerenmoord niet grensoverschrijdend (laten) noemen.

Daarom eisen wij in deze petitie het ontslag van Jozias van Aartsen, burgemeester van Den Haag.

Wellicht ten overvloede, u bent hier immers niet voor niets, onderstaand twee links naar de voorgeschiedenis.

http://nos.nl/artikel/678996-antijoods-protest-in-den-haag.html
http://www.omroepwest.nl/nieuws/24-...n-overschreden-bij-pro-palestina-demonstratie

En voor alle andere geretardeerden die mijn standpunt nog niet begrijpen, hier de uitleg in teletubbie-taal:

Ja, ik vind dat de Joden recht hebben op het land en de staat waar ze voor vechten

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Neen.

Waarom hebben ze daar recht op volgens jou ?

Laatst bewerkt:
Hebben de Amerikanen wel recht op hun land? In principe dezelfde vergelijking met Israël, bevolking uitgroeien en koloniseren.
Zoja: Beargumenteer waarom Amerika wel en Israël niet.

America is founded by terrorist for terrorist

Waarom hebben ze daar recht op volgens jou ?

Er zijn diverse redenen waarom ik dat vind.

- Ze hebben van een zompig stuk niemansland een meer dan bewoonbare regio gemaakt. Iets wat de arabieren consequent niet lukt. Die afgunst speelt overigens ook mee bij Israel's tegenstanders, dat sijpelt overal doorheen.

- Ze hebben vanuit religieuze motieven recht op dat land, ik ben een agnost dus ik kan er niks mee, maar als we dan toch een beetje primitief oorlog voeren dan is het in die context terecht

- De joden zijn altijd overal weggejaagd. Dit is hun thuis en laat het hun thuis zijn. Palestijnen zijn geen volk, het zijn allemaal immigranten uit buurlanden. Die niemand overigens lijkt terug te willen hebben, maar soit.

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn diverse redenen waarom ik dat vind.

- Ze hebben van een zompig stuk niemansland een meer dan bewoonbare regio gemaakt. Iets wat de arabieren consequent niet lukt. Die afgunst speelt overigens ook mee bij Israel's tegenstanders, dat sijpelt overal doorheen.

- Ze hebben vanuit religieuze motieven recht op dat land, ik ben een agnost dus ik kan er niks mee, maar als we dan toch een beetje primitief oorlog voeren dan is het in die context terecht

- De joden zijn altijd overal weggejaagd. Dit is hun thuis en laat het hun thuis zijn. Palestijnen zijn geen volk, het zijn allemaal immigranten uit buurlanden. Die niemand overigens lijkt terug te willen hebben, maar soit.

Het is gewoon afgesproken door de internationale gemeenschap.

Brb
- Een religie aanmaken waarbij België het beloofde land is
- Afspreken met de internationale gemeenschap
- Zielig doen omdat ik altijd gepest werd en weggejaagd in de straat
- Kut belgen afschieten:shoot:

Damn right said sjors! zeker als je ziet wat israel voor een mooi land is geworden met een democratie en een goeie snelgroeiende infrastructuur.

Eens met Sjors, ik trek zeker partij voor de joodse gemeenschap.

Zoals ze zegt is Israel een land die perfect kan meedraaien met de huidige westerse landen. Die stad bruist van technologie! Iets wat ik niet zie in een land die bewoond is door moslim's.

En laten we ook niet vergeten wat die mensen is aangedaan in ww2..

Sjors zei:
Ze hebben van een zompig stuk niemansland een meer dan bewoonbare regio gemaakt. Iets wat de arabieren consequent niet lukt. Die afgunst speelt overigens ook mee bij Israel's tegenstanders, dat sijpelt overal doorheen.

Verenigde Arabische Emiraten? Saudi-Arabië? Qatar?

Sjors zei:
Ze hebben vanuit religieuze motieven recht op dat land, ik ben een agnost dus ik kan er niks mee, maar als we dan toch een beetje primitief oorlog voeren dan is het in die context terecht

Religieuze motieven zijn toch niet serieus te nemen, laat staan oorlog voeren in die context. :o

Sjors zei:
Palestijnen zijn geen volk, het zijn allemaal immigranten uit buurlanden. Die niemand overigens lijkt terug te willen hebben, maar soit.

Joden zijn ook geen 'volk' en het leeuwendeel aldaar zijn zelf nakomelingen van immigranten.

Superbad zei:
En laten we ook niet vergeten wat die mensen is aangedaan in ww2..

Oké, bedankt Abraham Foxman.

Terug
Naar boven