MuscleMeat

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

De wereld als een borderliner bekijken zoals sommigen hier doen is veel makkelijker. Alles lekker zwart/wit, geen ruimte meer voor nuance. Net zo afgestompt eigenlijk als een radicale ISIS-strijder, alleen wordt de strijd hier met woorden gevoerd en elders met AK-47's.
True story bro. Maar zo zijn mensen nou eenmaal hè. Het doet pijn in me hart wanneer ik mensen zie die andere verafschuwen alleen omdat zij 'anders' zijn. Je hoeft niet perse iemand te begrijpen. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om elkaar in onze waarde te laten. We zijn allemaal mensen. Black, white of yellow het maakt geen reet uit. Je moet nooit denken dat je beter dan een ander bent wat dat betreft.

Je hebt duidelijk nog nooit tegen een moslim over geloof gepraat? Heb je uberhaupt al eens tegen een moslim gepraat?

Ik kan me zeker vinden in RobG z'n comment aangezien ik volledig hetzelfde heb meegemaakt.

Begin niet over geloof tegen een moslim, want je kan van beste vriend naar aartsvijand gaan in 0.002 seconden.

Geen zorgen, een moslim gaat ook liever geen discussie aan met een ongelovige over zijn/haar geloof.

Ik kan niet praten tegen een moslim zoals ik tegen mijn niet moslim vrienden praat.

Ik moet altijd voorzichtiger zijn want je maar nooit als ze het verkeerd opnemen..

Mijn mening over deze mensen is er enkel door eigen ervaringen, veel te veel rare zaken meegemaakt met deze mensen. Het is een volledig andere cultuur die moeilijk te combineren valt met onze westerse wereld.

Wat me nu momenteel eigenlijk het meest stoort op het moment, is dat ik tegenwoordig geen winkelcentrum meer kan doen zonder dat ik en mijn vriendin aangegaapt worden omdat ze blond is + blauwe ogen. Hoe opvallender hoe beter, dit gedrag kan ik echt niet af en stoor ik me dus enorm aan.

Komt nu net in me op omdat het gisteren en vandaag alweer prijs was.
Maar dat heeft toch niets met Islam te maken? Heeft meer met de mensen te maken in je omgeving lijkt me. Ik vind het sowieso een stug verhaal. Lijkt me vreemd dat mensen gek opkijken wanneer ze een blondje zien met blauwe ogen tenzij je in een omgeving bent waar ze dat niet zo snel zien. Bijvoorbeeld ergens in Bagdad :p.

Geen zorgen, een moslim gaat ook liever geen discussie aan met een ongelovige over zijn/haar geloof.

Discussie niet neen.. Ze proberen je gewoon constant te overtuigen om hun geloof uit te proberen..
Beetje zelfde als met niet hetero's - allemaal fijn maar blijf van mijn lijf en vertel me niet hoe lekker het is om een lul in je kont te hebben.

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Maar dat heeft toch niets met Islam te maken? Heeft meer met de mensen te maken in je omgeving lijkt me. Ik vind het sowieso een stug verhaal. Lijkt me vreemd dat mensen gek opkijken wanneer ze een blondje zien met blauwe ogen tenzij je in een omgeving bent waar ze dat niet zo snel zien. Bijvoorbeeld ergens in Bagdad :p.

Blond en blauwe ogen is de fucking jackpot voor hun, net voor de reden dat je zegt - in hun 'landen' is het werkelijk allemaal zwart haar en zwarte ogen.

Beetje raar verhaal idd

Je hebt duidelijk nog nooit tegen een moslim over geloof gepraat? Heb je uberhaupt al eens tegen een moslim gepraat?

Ik kan me zeker vinden in RobG z'n comment aangezien ik volledig hetzelfde heb meegemaakt.

Begin niet over geloof tegen een moslim, want je kan van beste vriend naar aartsvijand gaan in 0.002 seconden.

ik denk dat 'ie zelf een moslim is:rolleyes:

Ik kan niet praten tegen een moslim zoals ik tegen mijn niet moslim vrienden praat.

Ik moet altijd voorzichtiger zijn want je maar nooit als ze het verkeerd opnemen..

Mijn mening over deze mensen is er enkel door eigen ervaringen, veel te veel rare zaken meegemaakt met deze mensen. Het is een volledig andere cultuur die moeilijk te combineren valt met onze westerse wereld.

Wat me nu momenteel eigenlijk het meest stoort op het moment, is dat ik tegenwoordig geen winkelcentrum meer kan doen zonder dat ik en mijn vriendin aangegaapt worden omdat ze blond is + blauwe ogen. Hoe opvallender hoe beter, dit gedrag kan ik echt niet af en stoor ik me dus enorm aan.

Komt nu net in me op omdat het gisteren en vandaag alweer prijs was.

Hoe praat jij met je vrienden dan? Heb je het constant over hoe "vaag" moslims zijn? Dan snap ik wel waarom je niet met ze kan praten. ;)

Wauw je vriendin wordt aangekeken! Dat is wel heel erg zeg, ik zou ze allemaal gaan bedreigen als ik jou was. Wat denken ze wel niet! Een beetje je vriendin aankijken, dat dit kan in Nederland!

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Discussie niet neen.. Ze proberen je gewoon constant te overtuigen om hun geloof uit te proberen..
Beetje zelfde als met niet hetero's - allemaal fijn maar blijf van mijn lijf en vertel me niet hoe lekker het is om een lul in je kont te hebben.

Huh.

Dit hoor ik voor het eerst van iemand. :roflol:

Trouwens, blond haar blauwe ogen? Nee dankje jeffrey.
Brunettes <3

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Blond en blauwe ogen is de fucking jackpot voor hun, net voor de reden dat je zegt - in hun 'landen' is het werkelijk allemaal zwart haar en zwarte ogen.
Ja maar dat heeft niets met religie te maken. Ik was ooit met een vriend naar China geweest en hij is langer dan 2 meter en die gast wordt ook dan heel vreemd aangekeken. Maakt dat de Chinezen dan raar of anders? Neen. Het is maar wat je gewend bent.

Hoe praat jij met je vrienden dan? Heb je het constant over hoe "vaag" moslims zijn? Dan snap ik wel waarom je niet met ze kan praten. ;)

Wauw je vriendin wordt aangekeken! Dat is wel heel erg zeg, ik zou ze allemaal gaan bedreigen als ik jou was. Wat denken ze wel niet! Een beetje je vriendin aankijken, dat dit kan in Nederland!

Aankijken heb ik geen probleem mee, het is de manier waarop ze het doen - geen schaamte, niet proberen wegsteken.. Gewoon staren.

Ook als je ze voorbijwandeld gewoon blijven aanstaren..

Vind ik niet zo fijn neen.

Hey Piet, heb je het al gehoord? Yusuf onze maat waar we altijd döner kebab halen, die is een jihad aan het voorbereiden!
En Yusuf keek laatst naar je vriendin, volgens mij wil hij der clitoris afsnijden want dat doen die moslims toch?

Volgende dag:

Hoi Yusuf, 2 döner met knoflook en sambal graag. :)

:roflol::roflol:

Aankijken heb ik geen probleem mee, het is de manier waarop ze het doen - geen schaamte, niet proberen wegsteken.. Gewoon staren.

Ook als je ze voorbijwandeld gewoon blijven aanstaren..

Vind ik niet zo fijn neen.

Ah gossie, ze staren jullie aan, wat erg man!

Volgens mij ligt het meer aan jezelf, hoe loop jij er eigenlijk bij? Kan me niet voorstellen dat alle allochtonen gek op blond haar blauwe ogen zijn. :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Hey Piet, heb je het al gehoord? Yusuf onze maat waar we altijd döner kebab halen, die is een jihad aan het voorbereiden!
En Yusuf keek laatst naar je vriendin, volgens mij wil hij der clitoris afsnijden want dat doen die moslims toch?

Volgende dag:

Hoi Yusuf, 2 döner met knoflook en sambal graag. :)

:roflol::roflol:

:roflol: :roflol:

Ah gossie, ze staren jullie aan, wat erg man!

Volgens mij ligt het meer aan jezelf, hoe loop jij er eigenlijk bij? Kan me niet voorstellen dat alle allochtonen gek op blond haar blauwe ogen is. :roflol:

Kan de belachelijk makende context er vanaf?

Ik doe helemaal niets vreemd en klederdracht is deftig. Ofwel wonen er geen allochtonen bij jullie of je merkt het niet? Hier is het wel een redelijk gekend ''probleem".

Ik doe helemaal niets vreemd en klederdracht is deftig. Ofwel wonen er geen allochtonen bij jullie of je merkt het niet? Hier is het wel een redelijk gekend ''probleem".

Ik woon in een straat waar 50% allochtoons (voornamelijk Turks) is en 50% Nederlands is. We hebben hier in de 14 jaar dat we gezamelijk in de straat wonen nog geen één keer een conflict gehad omdat degene een moslim of weet ik veel wat is.

Mijn overbuurman staarde gister me moeder nog een hele tijd aan, moet ik nu ook gaan klagen over Nederlanders uit me straat die me moeder aangapen? :roflol:

Als je vind dat ze jou of je vriendin niet als een koe moeten aangapen, zeg er dan wat van (met een normale toon natuurlijk), maar hey daar heb je de ballen niet voor of wel?

Je snapt toch wel, dat wat je hier allemaal zegt een beetje belachelijk is?
En al zijn er mensen die jou of je vriendin aanstaren, ik zie het verband niet met de islam?

Je snapt toch wel, dat wat je hier allemaal zegt een beetje belachelijk is?
En al zijn er mensen die jou of je vriendin aanstaren, ik zie het verband niet met de islam?

Idd... Hij maakt zichzelf alleen maar belachelijk momenteel.

Vind het vreemd dat ik de enige ben die hier last van kan hebben.. Ik ga srs verder op onderzoek hierover..

Good luck bro. Ik hoop dat je vrede met jezelf vindt en met anderen.

Mooie afsluiting van deze discussie.

Ontopic, wat vinden we hier van?

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686...eurorganisatie-IS-complot-van-zionisten.dhtml

Geschorste ambtenaar blijft erbij: terreurorganisatie IS complot zionisten

De ambtenaar die twitterde: 'ISIS heeft niets met Islam te maken.. is vooropgezet plan van zionisten die bewust Islam willen zwart maken', is met onmiddellijke ingang geschorst. Dat is vandaag besloten na overleg op het ministerie van Veiligheid en Justitie. Ambtenaar Yasmina Haifi neemt haar uitspraken niet terug, zei ze op Radio 1.

Het ministerie en de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) nemen 'volstrekt afstand' van de uitlatingen die de betrokken ambtenaar later verwijderde. 'Realiseer mij de politieke gevoeligheid in relatie tot mijn werk. Dit was nimmer mijn bedoeling', twitterde ze vandaag nadat ze de gewraakte tweet had verwijderd.

Haifi werkt bij het Nationaal Cyber Security Center (NCSC). 'Omdat haar uitlatingen rechtstreeks betrekking hebben op het werk van de NCTV, vormt dat aanleiding om haar detachering van werkzaamheden bij NCSC/NCTV met onmiddellijke ingang te beëindigen', staat in de toelichting. Er volgt nog een gesprek om te bezien welke maatregelen verder moeten worden genomen.

Vrijheid van meningsuiting
Haifi neemt haar woorden niet terug. Op Radio1 zei ze vandaag dat de vrijheid van meningsuiting kennelijk maar voor bepaalde groepen telt. 'Ik heb de vrijheid genomen me te uiten en kennelijk moet ik daar voor boeten. Ik zou niet weten waarom ik er afstand van zou moeten nemen. Dit is wat ik vind.'

Verder zei ze: 'Kennelijk mogen bepaalde zaken niet worden gezegd. Ik heb geen menig gegeven. Ik heb dat over het zionisme niet zelf verzonnen maar er talloze artikelen over gelezen.' Met de tweet wilde Haifi zeggen 'dat ISIS eigenlijk onmogelijk een islamitische organisatie kan zijn, vanwege de daden die ze plegen.'

De vrouw was vanmiddag nog niet op de hoogte van haar schorsing. 'Mijn telefoon staat uit. Misschien hebben ze een bericht achtergelaten of me geprobeerd te bellen.'

Gevaar voor staatsveiligheid
De Tweede Kamerleden Joram van Klaveren en Louis Bontes vroegen minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie maatregelen te nemen tegen de PvdA-ambtenaar. Van Klaveren en Bontes vinden 'dat een persoon die zulke denkbeelden uitdraagt en werkt als projectleider van het Nationaal Cyber Security Center, en dus ook met staatsgeheimen, een gevaar voor de staatsveiligheid kan zijn'.

PVV-leider Geert Wilders en CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt reageerden eerder op de tweet. 'Gestoord, ontslaan', aldus Wilders. Omtzigt: 'Als medewerker ministerie van veiligheid en justitie zo over ISIS denkt, gaat terrorismebestrijding mis'.

Gesprek
De Haagse afdeling van de PvdA gaat nu een gesprek voeren met Haifi, meldde een woordvoerder van de partij. De PvdA neemt 'uiteraard' afstand van de uitspraken van Haifi. 'Het onbeschrijfelijk leed dat ISIS veroorzaakt verdient de meest krachtige veroordeling.' Het partijbureau van de PvdA wacht nu af wat het gesprek tussen de afdeling Den Haag en Haifi oplevert.

Het is niet bekend wanneer het gesprek met Haifi is en wie daarbij zullen aanschuiven namens de Haagse PvdA. Bestuurslid Wouter Booij zegt: 'Dit speelt pas kort. Zo ver zijn we nog niet. We hebben ons voorgenomen zo snel mogelijk met haar te praten om opheldering te vragen. We zullen in elk geval zeggen dat we haar uitspraken onbegrijpelijk vinden. ISIS is een walgelijke en verwerpelijke organisatie; laat daar geen misverstand over bestaan.'

Hij wil niet vooruitlopen op de uitkomst van het gesprek met Haifi.
Afdelingsvoorzitter Albert-Jan Pomper vindt de tweet van Haifi onbegrijpelijk. Net als Booij noemde hij ISIS 'een walgelijke, verwerpelijke organisatie'.

Martijn Balster, voorzitter van de PvdA-fractie in de Haagse gemeenteraad, vindt het 'goed dat Haifi haar tweet heeft verwijderd' en noemt ISIS 'vreselijk'.

geschorst waarom mag je niks over de joden zeggen dan? de holocaust kaart is toch allang verlopen?

Terug
Naar boven