AndroidHealthClinic

Anti-Israel/Joden protestacties in Europa

Er zijn al genoeg lui in dit topic die pro-Gaza zijn, dat er weinig gebrek is aan nog meer pro-Gaza retoriek (vanuit mijn kant).

Er zijn al genoeg lui in dit topic die pro-Gaza zijn, dat er weinig gebrek is aan nog meer pro-Gaza retoriek (vanuit mijn kant).
Ik had ook het liefst gezien dat beide partijen gelijkwaardig zijn. Dit is helaas niet het geval Israel kan zichzelf prima verdedigen en doet dit ook. Toch deinzen ze er niet voor terug om zoveel burgerslachtoffers te maken aan de kant van de Palestijnen .

Joden zijn lekker bezig met massamoord, ondanks hun intenties GEEN burgerslachtoffers te maken IS het meerendeel van de slachtoffers burgers :roflol:
Goeie killratio

Jews gonna jew

tumblr_m6cdaikxd11rx9ntho1_250.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had ook het liefst gezien dat beide partijen gelijkwaardig zijn. Dit is helaas niet het geval Israel kan zichzelf prima verdedigen en doet dit ook. Toch deinzen ze er niet voor terug om zoveel burgerslachtoffers te maken aan de kant van de Palestijnen .

En jij denkt dat dat volledig aan Israël te wijten valt? Natuurlijk vallen er (te) veel doden aan Palestijnse kant, maar dat is niet puur de schuld van Israël. Daarnaast zouden er (misschien) ook wel veel meer slachtoffers vallen aan de Israëlische kant als zij zichzelf niet zo goed konden verdedigen.

Joden zijn lekker bezig met massamoord, ondanks hun intenties GEEN burgerslachtoffers te maken IS het meerendeel van de slachtoffers

Jews gonna jew

tumblr_m6cdaikxd11rx9ntho1_250.gif

Dit soort typetjes dus.

En jij denkt dat dat volledig aan Israël te wijten valt? Natuurlijk vallen er (te) veel doden aan Palestijnse kant, maar dat is niet puur de schuld van Israël. Daarnaast zouden er (misschien) ook wel veel meer slachtoffers vallen aan de Israëlische kant als zij zichzelf niet zo goed konden verdedigen.

Dit soort typetjes dus.

Niks mis met jezelf verdedigen hoor,juich ik de isrealis alleen maar toe

Maar als het leeuwendeel van je slachtoffers burgers zijn klopt er iets niet, dan klopt je intel niet of werk je met zware amateurs. Nee als ik zo naar die slachtofferaantallen kijk vermoed ik eerder dat IDF een afstraffingsoperatie aan het inzetten is. Hamas stop met raketten afschieten anders knallen wij jullie burgers af in de hoop op die manier Hamas tot stilstand te brengen.

Ik kan ergens wel begrijpen dat Israel zo reageert,in die regio mag je geen enkel teken van zwakte vertonen om een staat goed te laten draaien met al die agressie en religieuze conflicten. Keur het natuurlijk niet goed,al die burgerslachtoffers.

Of zou het niet zo zijn dat een deel van de slachtoffers te wijten valt aan het feit dat Hamas bijvoorbeeld vanuit huizen waar burgers wonen, raketten af schiet? Of dat er onder huizen van burgers wapens worden opgeslagen of tunnels worden gegraven?

Dit soort typetjes dus.
Dit is niet het geval. En toch kiezen ze ervoor om deze aanvallen in te zetten waarbij zoveel burgerslachtoffers vallen.

Niks mis met jezelf verdedigen hoor,juich ik de isrealis alleen maar toe

Maar als het leeuwendeel van je slachtoffers burgers zijn klopt er iets niet, dan klopt je intel niet of werk je met zware amateurs. Nee als ik zo naar die slachtofferaantallen kijk vermoed ik eerder dat IDF een afstraffingsoperatie aan het inzetten is. Hamas stop met raketten afschieten anders knallen wij jullie burgers af in de hoop op die manier Hamas tot stilstand te brengen.

Nah,zo werkt het niet. Is gewoon een dichtbevolkt gebied,en hamas gebruikt vaak burgers als schild. Staat goed in de media.

Of zou het niet zo zijn dat een deel van de slachtoffers te wijten valt aan het feit dat Hamas bijvoorbeeld vanuit huizen waar burgers wonen, raketten af schiet? Of dat er onder huizen van burgers wapens worden opgeslagen of tunnels worden gegraven?

Dan ga je toch niet alsnog op burgers schieten idioot, wat bereik je daarmee. Je keert alleen de wereld tegen je.

Luister gast, als de burgerslachtoffers minimaal waren en Isreal pakte die hamas figuren goed aan, kregen ze 100% mijn zegen. Het enige wat er nu gebeurt is dat ze een ziekenhuis opblazen waar een aantal raketten bevinden, tientallen burgers en die gasten van Hamas zijn ALANG pleitte alwaar ze vanaf een nieuwe locatie raketten afschieten en Israel wordt weer eens te kijk gezet als badguy.

Tuurlijk keur ik dat niet goed, er klopt dan gewoon iets niet aan je militaire werkwijze als er ZOVEEL burgerslachtoffers vallen en zo WEINIG Hamasleden. Wat ik al zei, gewoon een strafexpeditie dit, isreal knalt civis af in de hoop dat Hamas stopt of de burgerbevolking zich tegen hamas keert oid

Dit is niet het geval. En toch kiezen ze ervoor om deze aanvallen in te zetten waarbij zoveel burgerslachtoffers vallen.
Oké bedankt voor deze constatering. Ik ben ieder geval blij dat we iemand in dit topic hebben die exact weet hoe het in elkaar steekt.

Oké bedankt voor deze constatering. Ik ben ieder geval blij dat we iemand in dit topic hebben die exact weet hoe het in elkaar steekt.
Ik ben blij voor je dat je het geen probleem vind, dat Israel buitenproportioneel(ook een mooie) veel burgerslachtoffers maakt.

Dat zeg ik nergens.

Maar hoezo is gewoon vertellen wat er gebeurt pro gaza retoriek? Oke, die domme vergelijkingen met ww2 zijn vervelend en onnodig
Maar ik zie jou hier ook echt alleen maar de Israëlische handelswijze verdedigen? Weinig objectiviteit verder.

Er vallen een stuk of drie doden in Israël, 200+ in gaza, Israël valt gaza binnen
Rusland viel onlangs ook na wat schermutselingen de Oekraïne binnen, toen stond iedereen toch op zn achterste poten dacht ik

Net als een paar jaar geleden is het geweld van beide kanten weer disproportioneel en weet israel weer veel meer mensen kapot te schieten dan hamas

1) Maar hoezo is gewoon vertellen wat er gebeurt pro gaza retoriek? Oke, die domme vergelijkingen met ww2 zijn vervelend en onnodig
2) Maar ik zie jou hier ook echt alleen maar de Israëlische handelswijze verdedigen? Weinig objectiviteit verder.

Er vallen een stuk of drie doden in Israël, 200+ in gaza, Israël valt gaza binnen
Rusland viel onlangs ook na wat schermutselingen de Oekraïne binnen, toen stond iedereen toch op zn achterste poten dacht ik

Net als een paar jaar geleden is het geweld van beide kanten weer disproportioneel en 3) weet israel weer veel meer mensen kapot te schieten dan hamas

1) Dat is het juist, het is niet alleen vertellen wat er gebeurd. Het zijn al die domme en vaak zwaar overdreven vergelijkingen die nergens op slaan.

2) Er zijn al genoeg lui die de handelswijze van Hamas/Gaza verdedigen, dus waarom zou ik me daar dan nog mee bezig houden? Ik heb het er verder ook niet over of het goed of fout is, het gaat mij meer om het feit dat het overgrote deel van dit topic zo pro-Gaza is dat een normale discussie onmogelijk blijkt. Daarnaast wordt de handelswijze van Gaza/Hamas hier tot nu toe amper besproken, dus die valt dan ook niet echt te verdedigen.

3) Ja, ze schieten er meer kapot, maar is dat volledig aan Israël te wijten?

Terug
Naar boven