MuscleMeat

Anti - oestrogeen advies gevraagd

jeandubois

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Jo,

Ben van plan te starten met onderstaand kuurtje:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth
Week 1-6 : 40 mg Winstrol tabs

Verder ben ik van plan om in week 12 te starten met mijn nakuur Nolvadex, 30 mg per dag gedurende 2 weken.

Maar wat kan ik doen indien er bijvoorbeeld gyno optreed?

Sommige spreken van Proviron te nemen, of voor de zekerheid 20 mg Nolvadex per dag te nemen tijdens de volledige kuur.

Wat is jullie mening omtrent androgene neveneffecten tegen te houden?

nee zou als je dreigt last vasn gyno te krijgen dus gevoelige tepels nolvadex 20 mg per dag nemen.

enkel gebruiken bij last 20mg per dag
nakuur: ik zou wel voor 40mg per dag gaan voor 2 weken en de laatste 2 weken 20 mg

Alleen nolvadex als je last krijgt van gyno is bij dit kuurtje voldoende. Nakuur zou ik 4 weken op 30mg nemen aangezien je toch 10 weken kuurt.

Succes ermee.

Toch wel frappant dat we nu al 3 verschillende antwoorden hebben over een simpel nakuurtje...

lage dosis test in combo met winstrol zal volgens mij al niet veel kans op gyno geven.

als je test gaat gebruiken ga dan op 500 zitten die 250 is nagenoeg gelijk aan je eigen aanmaak die je zo platgooit dus doe wat extra of doe een winstrol only

250 mg gelijk aan je eigen aanmaak??? je eigen aanmaak is net 50 mg jacky

dus ik ban altijd te optimistisch geweest.....ik heb altijd gedacht dat het 250 was....

als wikepedia gelijk heeft is het zelfs nog minder ongeveer 7 mg per dag hahahaha jij bedoeld dus per week

250 mg gelijk aan je eigen aanmaak??? je eigen aanmaak is net 50 mg jacky

Er is een verschil tussen gebonden en vrije testosteron. Uiteraard moet je voor de juiste vergelijking de volledige lichaamseigen testosteronproductie nemen, en dan kom je toch grofweg op zo'n 150 mg/week.

moeilijk moeilijk moeilijk maar ik heb altijd begrepen dat je toch op 500 per week zou moeten gaan zitten

Krije je last van teveel vocht of gyno(bijna niet mogelijk bij deze kuur en doseringen) : 10mg nolva ed of 20mg eod

Als ik even een tip mag geven :

Neem de winny maar op het einde van je kuur(week 7-12) je zal droger uit je kuur komen.

Als nakuur :

week 13-14 : 30mg nolva ed
week 15-16 : 20mg nolva ed

moeilijk moeilijk moeilijk maar ik heb altijd begrepen dat je toch op 500 per week zou moeten gaan zitten

hoezo dat? ik denk dat je je verwart met iets anders, 500mg test is het standaard DBB beginnerskuurtje wat iedereen nablaat. klaarblijkelijk zonder echt te weten waarom :D

hmm nee niet echt want ik heb al kuurtjes gehad die beduidend lager waren als wat hier altijd gezegd word.....hahhaa en ook heel anders samengesteld dus dat napraten valt wel mee maar ik dacht gewoon dat ik dat ergens gelezen had....

• Topic Starter Topic Starter
Krije je last van teveel vocht of gyno(bijna niet mogelijk bij deze kuur en doseringen) : 10mg nolvadex ed of 20mg eod

Als ik even een tip mag geven :

Neem de winny maar op het einde van je kuur(week 7-12) je zal droger uit je kuur komen.

Als nakuur :

week 13-14 : 30mg nolvadex ed
week 15-16 : 20mg nolvadex ed

Maar ik zou de Winny willen gebruiken als kickstart, aangezien de esters maar pas inkicken na 2 weken ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Er is een verschil tussen gebonden en vrije testosteron. Uiteraard moet je voor de juiste vergelijking de volledige lichaamseigen testosteronproductie nemen, en dan kom je toch grofweg op zo'n 150 mg/week.

Dus eigenlijk gaat mijn kuurtje vrijwel niet werken, of wat bedoel je?

Ik bedoel er verder niets mee, wilde alleen even wat onduidelijkheid wegnemen over de hoeveelheid lichaamseigen testproductie.

Je kuurtje gaat natuulijk wel werken omdat je er ook nog winstrol bijzet. Maar een test-only van 250 mg/wk zal idd niet zo heel veel doen. Daar komt nog bij dat je bij lage doseringen je eigen testproductie niet zo heel erg onderdrukt, dus je profiteert ook nog altijd van je lichaamseigen testproductie.

Terug
Naar boven