Fitness Seller

Antibiotica goed samen met A.S.

Ooooh! Is tie homo! :eek!: Dát verandert de zaak meteen! :roflol:

Kerel, of je huisarts nou intieme handelingen met een dame of heer pleegt in zijn vrije tijd, het heeft niks te maken met zijn waarde als huisarts, believe me.

:thumbs: :laugh:

DBC01 zei:
Ooooh! Is tie homo! :eek!: Dát verandert de zaak meteen! :roflol:

Kerel, of je huisarts nou intieme handelingen met een dame of heer pleegt in zijn vrije tijd, het heeft niks te maken met zijn waarde als huisarts, believe me.

:thumbs: :laugh:

Wel man, dat maakt echt wel uit!!
Homohuisartsen zijn cool!!!
Die schrijven allemaal fijne receptjes uit!

Moet je wel wat voor terug doen... :whip:

Zuch.........who gives a **** dat je huisarts homo is? Zijn dat soms geen mensen ofzo? Minderwaardig volgens jouw superieuriteit? Ik vind het belachelijk om het op zo'n toon te melden dat hij homo is. Dat zijn ook mensen!

Antibiotica vallen specifiek bacteriën aan, doen niets aan je eigen lichaam als het goed is.

Ze zijn dus selectief catabool voor bacteriële cellen.

Antwoord op je vraag: nee ze hebben geen invloed op het gebruik van AS of omgekeerd. Als dat wel zo zou zijn dat stond het in hun resp. bijsluiters.

Waarom stoppen veeboeren antibiotica eigenlijk in de (illegale) groeicocktail? Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat dan een groter deel van de eiwitten in de voeding beschikbaar is voor het organisme (koe ipv bacterie) zelf. Je zou de koeien dan dus ook af en toe een whey-shakeje kunnen voeren.

Misschien weten onze Belgische leden of administrators trouwens wel wat meer te vertellen over magische veecocktails. Of zit ik er nou helemaal naast? ;)

Die antibiotica wordt ze ingespoten zodat ze niet ten prooi vallen aan infectieziekten.
OP die manier kan je dus vrijwel infectieloos boeren. Mag dus niet want restanten ervan zijn terug te vinden in het vlees. Een zieke koe moet anders behandeld worden en wordt anders gewoon uitgesloten voor slacht voor menselijke consumptie.

Okee, snap het. Corrupt wereldje, dat wel. Of je nou een zieke koe eet of een koe waar je ziek van wordt, ik zie weinig verschil.

offtopic:
t*ring, 2500 posts. Gefeliciteerd! Hoe voelt dat nou? Aan vakantie toe?

• Topic Starter Topic Starter
Big T zei:
Antibiotica vallen specifiek bacteriën aan, doen niets aan je eigen lichaam als het goed is.

Ze zijn dus selectief catabool voor bacteriële cellen.

Antwoord op je vraag: nee ze hebben geen invloed op het gebruik van AS of omgekeerd. Als dat wel zo zou zijn dat stond het in hun resp. bijsluiters.

Zo'n antwoord zocht ik, dank je wel man
Keep doing that shit, niet negatief bedoeld hoor

En aan de rest bedankt voor jullie medewerking ;)

Tetracycline en aanverwante antibiotica-stammen werken NIET naast AAS.

Ik heb gezegd. :cool: :D

Terug
Naar boven