XXL Nutrition

Appartement of rijtjeshuis?

Ik vind het wat ver gaan om te zeggen dat rijtjeshuizen voor paupers zijn, maar ik zou er nooit in kunnen wonen. Nog liever ergens een krot kopen en tenminste een alleenstaand huis hebben dat je dan nog altijd kan opknappen bijv. Rijtjeshuizen zijn gewoon lelijk, saai, en geven je weinig vrijheid. Een appartement zou ik ook alleen overwegen als je geen lawaaihinder hebt van buren.

Als voorbeeld.
Het appartement waar ik woon is zwaar beton, je hoort echt niks en kan bijvoorbeeld je dolby surround met subwoofer tegen de max aan gooien als je een goede film kijkt.

Me wijf kan ook lekker gillen tijdens de coïtus zonder dat anderen meegenieten.

En ik hoor ook bijna niks van me buren en dat is ook heerlijk.

Ik vind het wat ver gaan om te zeggen dat rijtjeshuizen voor paupers zijn, maar ik zou er nooit in kunnen wonen. Nog liever ergens een krot kopen en tenminste een alleenstaand huis hebben dat je dan nog altijd kan opknappen bijv. Rijtjeshuizen zijn gewoon lelijk, saai, en geven je weinig vrijheid. Een appartement zou ik ook alleen overwegen als je geen lawaaihinder hebt van buren.

haha ik woon zelf ook in een rijtjeshuis:D

Een hoekhuis dat dan weer wel ;)

Een maatje van me die woont in van die hele oude rijtjeshuizen. Op zijn slaapkamer hoor je de buren de wc doortrekken.
Het werd alleen wat minder fijn toen het buurmeisje anorexia kreeg en 6x per dag boven de pot aan het kotsen was:o

Maar ik zou zelf ook een vrijstaand huis willen met een schuur en wat terrein om je heen, net buiten de stad.

Ideaal!

Als voorbeeld.
Het appartement waar ik woon is zwaar beton, je hoort echt niks en kan bijvoorbeeld je dolby surround met subwoofer tegen de max aan gooien als je een goede film kijkt.

Me wijf kan ook lekker gillen tijdens de coïtus zonder dat anderen meegenieten.

En ik hoor ook bijna niks van me buren en dat is ook heerlijk.

Dat heeft mijn zus nu ook. Zit nu een half jaar in een nieuw appartement maar daar hoor je eigenlijk ook niets van de buren. Het is idd 1 groot beton blok en dat heb ik wel gemerkt toen ik wat gaten moest boren voor de gordijnen, pffff.

Woon ook gewoon thuis in rijtjeshuis waarbij onze poort uit komt op parkeerplaats met garageboxen. Voordeur wordt ook bijna nooit gebruikt ook niet door vrienden/kennissen iedereen komt altijd gezellig achterom en iedereen is welkom. Je komt altijd wel mensen tegen achter of je buren of achterburen altijd gezellig en iedereen kan ook goed met mekaar om.

Ik vind het prima rijtjeshuis woning en zou ook echt niks anders hoeven.

Woon ook gewoon thuis in rijtjeshuis waarbij onze poort uit komt op parkeerplaats met garageboxen. Voordeur wordt ook bijna nooit gebruikt ook niet door vrienden/kennissen iedereen komt altijd gezellig achterom en iedereen is welkom. Je komt altijd wel mensen tegen achter of je buren of achterburen altijd gezellig en iedereen kan ook goed met mekaar om.

Ik vind het prima rijtjeshuis woning en zou ook echt niks anders hoeven.

In jou geval is het idd perfect.

Ik woon in een volksbuurt en ik moet zeggen dat ik nog aardig rustig woon maar het is verder echt zo'n tokkiewijk met van die mensen die overal schijt aan hebben en een tyfuslawaai maken.
Die scheeuwen tot 3 uur in de nacht door omdat ze een uitkering hebben en dus toch niet hoeven te werken, als je daar naast woont en je moet elke dag om 6 uur je bedje uit dan wordt je daar niet bepaald vrolijk van:D
2 weken geleden hadden de overburen een feest op donderdag avond en hadden ze van die evenementen speakers gehuurt, dat ging ook tot in de ochtend door. Je hoeft ook echt niet even langs te gaan om erover te klagen, dat is niet goed voor je gezondheid.
Soms komt de politie langs maar zodra die weg zijn gaat het gewoon weer verder, en dan komen ze ook niet meer langs.
Ik woon hier vanaf mijn 5e dus ik weet eigenlijk niet beter.;)

Ik zei het andersom, dat paupers meestal in rijtjeshuizen wonen.

Alleen het werd gelijk uit de context getrokken en iedereen dacht dat ik bedoelde dat iedereen die in rijtjeshuizen woont paupers waren..

Maar goed, er zijn zat rijtjeshuizen die er wel leuk uit zien en niet saai zijn. Mijn ouders willen verhuizen richting utrecht en toen ze het over een rijtjeshuis hadden dacht ik echt oh god :o . Maar is een wijk met allemaal van die nieuwbouw herenhuizen om het zo maar te zeggen. Zou het eerlijk gezegd niet erg vinden om daar te wonen.

Al zou overigens mijn voorkeur ook liggen bij dat krot. Lijkt me best leuk zo'n oud boerderijtje te kopen, op te knappen en je eigen stempel er op te drukken.

---------- Post toegevoegd Tue 25 Sep 2012 om 17:55 ----------

Ik woon in een volksbuurt en ik moet zeggen dat ik nog aardig rustig woon maar het is verder echt zo'n tokkiewijk met van die mensen die overal schijt aan hebben en een tyfuslawaai maken.
Die scheeuwen tot 3 uur in de nacht door omdat ze een uitkering hebben en dus toch niet hoeven te werken, als je daar naast woont en je moet elke dag om 6 uur je bedje uit dan wordt je daar niet bepaald vrolijk van:D
2 weken geleden hadden de overburen een feest op donderdag avond en hadden ze van die evenementen speakers gehuurt, dat ging ook tot in de ochtend door. Je hoeft ook echt niet even langs te gaan om erover te klagen, dat is niet goed voor je gezondheid.
Soms komt de politie langs maar zodra die weg zijn gaat het gewoon weer verder, en dan komen ze ook niet meer langs.

Ik zou daar echt niet tegen kunnen :roflol:

Laatst waren eindje verder ook van die lui die feestje vierde maar die hadden netjes hun muziek om 12 uur uit gezet omdat anders de halve buurt bij hun op de stoep staat.

Helaas hebben we wel 1 zo'n gezin waarvan 1 zo'n pauper brommer heeft en die het leuk vind dat ding af te stellen voor het huis en vervolgens met 80 door de wijk te gaan rijden terwijl er kinderen spelen. Maar goed, laatst zijn hij en zijn 3 maatjes aangehouden door de politie en heb ze sinds dien eigenlijk nauwelijks meer gehoord.. Typisch gevalletje erfenis en daardoor zo'n huis kunnen betalen. Passen ook totaal niet hier in de buurt en iedereen heeft een schijt hekel aan ze :o

Yep dat gevoel ken ook wel hier dan niet zo, maar bij maat van me is dat ook wel best erg, tis wat je zegt je groeit er mee op:). Natuurlijk heb je hier ook wel is dat mensen een feest geven en in et weekend zit meestal iedereen tot snachts buiten met muziek/drank etc.. waardoor de praat ook wat harder gaat en dat is wel nadeel als je niet gewend bent. Mja iedereen houd hier wel rekening met mekaar en iedereen kan ook goed met mekaar vinden dus kan me niks beters wensen hiero :).

Enige wat wel k*t is, in zomertijd en iedereen zit buiten overdags. Dat je toch wel rekening moet houden als gebezig bent, afgelopen zomer ook zo meiske was nogal luidruchtig en dan heb je niet in de gaten maar echt iedereen kan gewoon mee genieten.. das wel minder dan.

Yep dat gevoel ken ook wel hier dan niet zo, maar bij maat van me is dat ook wel best erg, tis wat je zegt je groeit er mee op:). Natuurlijk heb je hier ook wel is dat mensen een feest geven en in et weekend zit meestal iedereen tot snachts buiten met muziek/drank etc.. waardoor de praat ook wat harder gaat en dat is wel nadeel als je niet gewend bent. Mja iedereen houd hier wel rekening met mekaar en iedereen kan ook goed met mekaar vinden dus kan me niks beters wensen hiero :).

Enige wat wel k*t is, in zomertijd en iedereen zit buiten overdags. Dat je toch wel rekening moet houden als gebezig bent, afgelopen zomer ook zo meiske was nogal luidruchtig en dan heb je niet in de gaten maar echt iedereen kan gewoon mee genieten.. das wel minder dan.

haha bij jou zou je je eerder moeten schamen als je lawaai maakt denk ik zo.:D

Hier hadden ze half jaartje terug 4 huizen verderop ook keiharde ruzi, ik werd er wakker van en de kk woorden vlogen door de straat heen.

Zij rijdt met gillende banden weg in haar auto en die vent erachteraan in de zijne. Volgende ochtend stap ik mijn auto in en ik zag dat haar achterkant helemaal in elkaar zat en zijn voorkant :roflol: :roflol:
Die avond daarop hoorde je ze gewoon keihard nken, dat wijf de hele buurt bij elkaar schreeuwen, ramen wijd open, gewoon letterlijk alleen op de wereld zijn die lui, je zal verstelt staan als je dat soort dingen meemaakt:D

haha bij jou zou je je eerder moeten schamen als je lawaai maakt denk ik zo.:D

Hier hadden ze half jaartje terug 4 huizen verderop ook keiharde ruzi, ik werd er wakker van en de kk woorden vlogen door de straat heen.

Zij rijdt met gillende banden weg in haar auto en die vent erachteraan in de zijne. Volgende ochtend stap ik mijn auto in en ik zag dat haar achterkant helemaal in elkaar zat en zijn voorkant :roflol: :roflol:
Die avond daarop hoorde je ze gewoon keihard nken, dat wijf de hele buurt bij elkaar schreeuwen, ramen wijd open, gewoon letterlijk alleen op de wereld zijn die lui, je zal verstelt staan als je dat soort dingen meemaakt:D

Haha geweldig :roflol:

dat me buren kunnen mee kunnen luisteren dat ligt de nken tja daar voel ik me eigen nie zo prettig bij als ik ze uur later bij ons achter tegenkom, ook al kunnen ze er om lachen maja da zijn gewoon van die dingen;p en vooral als dan achteraf zo van je buurmeiske hoort dat lekker mee ligt te luisteren..

je kunt eigenlijk gewoon alles doen zoals vrij staande woning enkel houd je altijd wel klein beetje rekening met je mede buren en niet dat iedere dag feest is tot in de ochtend. Mja flinke ruzies idd dat hoort gewoon de hele buurt onderhand ma das overal he haha alleen zo erg wat jij verteld zo erg is et hier dan nog net niet haha

ik zit hier in een idendity crisis; ik woon in een hoekwoning. niet vrijstaand, geen rijtjeshuis, maar ook weer geen twee-onder-één-kap..

hoe bedoel je? zit je me te filmen terwijl ik anale coïtus heb?

Nee

aefdc376_c0d7_e4e0.gif

dikke spoiler die foto man

Dat heeft mijn zus nu ook. Zit nu een half jaar in een nieuw appartement maar daar hoor je eigenlijk ook niets van de buren. Het is idd 1 groot beton blok en dat heb ik wel gemerkt toen ik wat gaten moest boren voor de gordijnen, pffff.

Ja precies dit man!!!!
Gordijn rails ophangen is gewoon de hel hier!!! Heb dat in 2005 voor het laatst gedaan en weet het nu nog, gekkehuis was dat, uren boren, herrie gezeik man ookal had ik een pneumatische boorhamer, hielp geen ****!!

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 01:20 ----------

Weet ik..

Gister geen last van je achterwerk?

Nee had hij niet, laatste keer bij zeedijk toen ik hem liet werken zei hij dat jouw pikkie veels te klein om er wat van te merken.

Laatst bewerkt:
Vind het raar dat mensen zeggen dat er beter volk woont in appartementen. In mijn ervaring is dat beeld heel anders. Als ik denk aan appartementen denk ik aan van die flats die volhangen met schotel en vol zitten met paupers.

Door omstandigheden ben ik vanuit een 2 onder 1 kap woning in een rijtjeshuis terecht gekomen, maar ik vind het hier heerlijk wonen. De mensen hier zeiken minder snel en laten iedereen gewoon hun gang gaan. De 'zogenaamde' nette mensen hebben altijd wel wat te zeiken. Of de auto staat net iets scheef, de muziek staat weer net iets te hard of de tuinverlichting moet uit omdat buurvrouw door het licht niet kan slapen...
De 'paupers' zijn lekker makkelijk in de omgang. Rechttoe rechtaan. Gaan niet allemaal lopen rodelen en zeiken om kleine k*t dingetjes en als je het iets te bont maakt zeggen ze er iets van, maar gaan ze niet stom lopen zeiken.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het meerendeel in Nederland ook rijtjeshuis of appartement.
Over het algemeen wonen hier in de regio in de appartementen de wat minder bedeelden.
Koop is ook een appartement meestal goedkoper dan een woning.

2 onder 1 kap of vrijstaand is in een stad in NL al lang niet meer te betalen.
Tussenwoning kost gauw 2-2,5 ton. En heb je niet eens iets heel bijzonders.
Hoekwoning gauw 3 ton.
2 onder 1 kap richting 3,5 ton en een vrijstaande 4 ton.
Dan heb je nog niks bijzonders. m2 grond is dan nog steeds rampzalig.
Ben zelf wel aan het denken om buiten de stad een boerderijtje te kopen. Echter wil ik dat mijn kids wat groter zijn. Zitten nu hier op de basisschool, sportverenigingen enz..
Maar over jaar of 5 maar eens kijken hoe of wat.

Terug
Naar boven