MuscleMeat

Appartement of rijtjeshuis?

Gaat deze discussie over rijtjeshuizen voor paupers over België of Nederland? In Nederland is een rijtjeshuis volgens mij gewoon de standaard en doe je het goed als je daar kan wonen.

Gaat deze discussie over rijtjeshuizen voor paupers over België of Nederland? In Nederland is een rijtjeshuis volgens mij gewoon de standaard en doe je het goed als je daar kan wonen.
Niet alle rijtjeshuizen zijn gelijkwaardig, en locatie speelt ook een grote rol natuurlijk. Buiten de stadskern wijst het meestal niet op grote welvaart.

dit is wel heel erg globaal genomen zeg..

en wat is welvaart? Jan modaal? ton per jaar?

In België bouwen mensen (buiten de stad) al snel een alleenstaand huis als ze een beetje goed gaan verdienen. Zeker als ze met twee gaan verdienen. Belgen bouwen liever terwijl Nederlanders meer huren.

Je bedoelt Belgen bouwen liever terwijl Nederlanders kopen denk ik.

In België bouwen mensen (buiten de stad) al snel een alleenstaand huis als ze een beetje goed gaan verdienen. Zeker als ze met twee gaan verdienen. Belgen bouwen liever terwijl Nederlanders meer huren.

is belgie daar ook niet veel goedkoper mee dan Nederland? of valt dat wel mee?

Niet alle rijtjeshuizen zijn gelijkwaardig, en locatie speelt ook een grote rol natuurlijk. Buiten de stadskern wijst het meestal niet op grote welvaart.

lol, buiten de stadskern wijst meestal niet op grote welvaart?

Zit 100x liever met me reet ergens afgelegen in bijv. Brabant als dat ik een veel te oud en way over priced appartement heb in bijv. Amsterdam..

Snap je redenatie dan ook totaal niet?

is belgie daar ook niet veel goedkoper mee dan Nederland? of valt dat wel mee?
http://ikgabouwen.knack.be/bouwen-r...-50-procent-te-hoog/article-4000075679508.htm

lol, buiten de stadskern wijst meestal niet op grote welvaart?

Zit 100x liever met me reet ergens afgelegen in bijv. Brabant als dat ik een veel te oud en way over priced appartement heb in bijv. Amsterdam..

Snap je redenatie dan ook totaal niet?
Gaat gewoon over de waarde van het huis. Rijtjeshuizen in de stad kunnen zelfs duurder zijn dan alleenstaande woningen buiten de stad.

Ja en dat is ook niet voor niks natuurlijk.

Terug
Naar boven