1.heb jij geen zak voor gedaan, je loopt te pochen met het geld van je ouders. in mijn optiek weet je niet eens hoe het is om te moeten werken voor je geld. ik ben ook bang dat je ouders die boodschap niet hebben meegegeven, anders bracht je het wel anders.
2.IQ staat altijd in relatie tot EQ als je toch zo kamscherend wil generaliseren. daarbij durf ik wel te stellen dat jij nogal dwangmatig mensen hun jouw mening op wil dringen gezien je post.
schets mij eens een situatie voor, waarbij de gemiddelde rijtjeshuis bewoner te kort schiet, ten aanzien van een "bij z'n ouders wonende en met hun" geld pochende intelect, zoals jij.
3. daarmee acht jijzelf, bij je ouders inwonende, intelligenter dan de gemiddelde rijtjeshuis bewoner?
4.nou was je met je eerste zin zo goed op weg. zelfkennis is de weg naar verrijking van wijsheid .en dan kap dat vervolgens af in een halve zin af, met dat van het, door je ouders gefinancierde, van dat dak gevallen, uit de "door je ouders betaalde uit hoogte kunnende" gedrag
5. nee, dat getuigd van een goed weloverwogen beargumenteerd repliek. 1 - 0 voor jou, met je banksaldo.
jij baseert alles op de financiele zak van je ouders met nul reallife ervaring met een sky-high verwachtingspatroon qua startsalaris, waar je straks nog wel eens vanaf zult vallen.
misschien moet je eens good will hunting kijken.

wellicht een goede basis om te begrijpen dat voor niets de zon opkomt en je intelligentie niet alleen kan brengen wat een mens echt gelukkig kan maken.