Fitness Seller

Appels...

Als mensen mij vertellen dat ik niet zoveel bier moet drinken dan zeg ik wel eens gekscherend:
"Als het bier koud is dan geeft het niet. Weten jullie wel hoeveel energie het van je lichaam kost om dat bier in je maag weer op te warmen? Je zult er alleen maar van afvallen".
Misschien wilde je moeder wel dat meer fruit ging eten :)

Dit is mijn eerste post. Ik zal me dadelijk eens voorstellen in de sectie die daarvoor bedoeld is. Ik kom hier in ieder geval al een tijdje hoor. Maar alleen maar kijken, kijken, niet aankomen.

Als mensen mij vertellen dat ik niet zoveel bier moet drinken dan zeg ik wel eens gekscherend:
"Als het bier koud is dan geeft het niet. Weten jullie wel hoeveel energie het van je lichaam kost om dat bier in je maag weer op te warmen? Je zult er alleen maar van afvallen".
Misschien wilde je moeder wel dat meer fruit ging eten :)

Dit is mijn eerste post. Ik zal me dadelijk eens voorstellen in de sectie die daarvoor bedoeld is. Ik kom hier in ieder geval al een tijdje hoor. Maar alleen maar kijken, kijken, niet aankomen.

Afblijven, lijden zult GE :p

Waar halen jullie deze informatie vandaan? Zijn dit betrouwbare bronnen?

Je lichaam zal inderdaad wel meer moeten doen om een wortel te verteren dan een stukje witbrood, maar als dit verhaal waar is dan betekent dat dus dat een patatje eten geen kwaad kan mits je er maar hetzelfde aantal calorieeen aan wortels bij eet?
Natuurlijk eet niemand in de praktijk hetzelfde aantal calorieen aan wortels achter een patatje aan...maar in theorie zou het dus wel betekenen dat je een patatje kunt eten en af kunt vallen.

Ik kan dat gewoon niet geloven. Voedsel levert naar mijn idee per definitie energie als het calorieën bevat.

Heb even wat geoogled, veel promotiesites voor het negatieve calorieendieet, maar ook dit soort dingen:

"Of de theorie van negatieve calorieën klopt, is een onderwerp van discussie. Over het algemeen kun je stellen dat voedingcoïtusperts het erover eens zijn dat de theorie niet klopt. Als je gewicht toch afneemt als je een negatieve calorieëndieet volgt, komt dat doordat je je eetgewoonten hebt aangepast en meer beweegt."

bron: afvallen.be verstandig afslanken en diëten

Laatst bewerkt:
Ja , kwaad zal het niet kunnen in ieder geval :)

Terug
Naar boven