't allemaal ok.
Blij dat ik weg ben bij dat pleurus bedrijf. Het gaat hoogstens om 600 euro en ik lijk alles te kunnen laten betalen door het nieuwe bedrijf, of door te dreigen met mijn rechtsbijstand.
Maar weet je. Dat bedrijf waar ik nu tot 1 september werk, dat is zo errrrug. Echt. Zo een bedijf dat van zichzelf vindt dat het heel hip en modern is. En als jij dat niet vindt, dan ligt dat aan jou, want wij zijn leuk. Maar ik vind ze helemaal niet leuk. Ze zijn zo 'hip en modern', dat dat juist weer afgezaagd en voorgekauwd is. Echter tot iedereen zijn verbijstering hier: ik vind jullie helemaal niet interessant, ik wil helemaal niet naar jullie lullige bedrijfsuitjes, en ik vind het helemaal geen leuke uitdaging dat pleurus-t*fus werk hier. Weet je wat ik wel een leuke uitdaging vind: de negentien jarige vriendin van me dochter opgeilen, dat is pas een uitdaging. En weet je wat, dat is me nog gelukt ook, in tegenstelling tot al die pl**ris uitdagende ka oe tee projecten van jullie. Nee details over wat ik met sousje doe schrijf ik niet publieke lijk op splinter flet.
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Zorry, kep ff wat te veel gezopen, maar ik kan er eg nie meer tegen, dat doorgelopen intrappen van openstaande deuren, dat aangepaste, dat nooit iets raars en uniek doen, getver.
Marc W raar, vreemd en merkwaardig, omdat ie dat gewoon nie ken helpen, groet al zijn vrienden hier!!!