AndroidHealthClinic

Stelling Arendse Healthclub geeft niet om leden

Astrologie, religie, fitnessapparaten die spot reducen, oefeningen voor binnenkant borst enz. enz. bestaan ook.

* zucht *

edit: ok , ik zal het proberen uit te leggen aan je

Burnout is een overspanning van het zenuwstelsel en kan depressie veroorzaken. Ik ken iemand die een burnout heeft gehad en dat is behoorlijk echt. Niet iets zweverigs zoals astrologie o.i.d.
Dyslexie is een in het DSM opgenomen stoornis die ervoor zorgt dat je taalkundig wat minder functioneert dan anderen. Tevens bestaat dyscalculie.

Het zijn maar labels natuurlijk, maar ontkennen dat het bestaat is onzinnig. Net zoals zeggen dat stotteren niet bestaat snap je

Laatst bewerkt:
@ts: Probeer eens acupuncture.

lol gaat ie nog moeite doen om een plaatje voor me te vinden :P

Wat een wazig verhaal. Ik denk eerder dat je negatieve houding je fysieke problemen veroorzaakt

Dit is DBB niet de bond van fitnesscentra. De meeste hier trainen hier niet eens Arendsucks

Graag jullie mening over Arendse Healthclub.
Mijn persoonlijke ervaring is erg slecht en asociaal en ik zoek graag steun bij andere gedupeerden.

Ik ben lid geworden om mijn gezondheid te verbeteren en daar de juiste begeleiding bij te krijgen. Bij aanvang aangegeven dat ik een ernstige burnout heb en ik hoop met de juiste begeleiding daar progressie in te maken.
Ik werd echter opgezadeld met een nieuweling die niets van burnouts wist en verkeerde behandeling voorschreef met negatieve gevolgen voor mijn gezondheid.
Dit effect besprak ik met mijn burnout coach en die adviseerde me sterk om alla minute te stoppen met fitnessen. Mijn lichaam zou dan nog meer adrenaline aanmaken wat tot nog meer uitputting leidt.
Ik was nog maar 5 dagen lid en ging naar Arendse om dit te bepreken en mijn contract te verbreken. Arendse wilde hier niets van weten en adviseerde mij de sportfysio.
Hieraan heb ik meegewerkt, maar dat werkte ook averechts. Pas toen ik stopte met sporten en me een paar maanden alleen maar rust nam, toen kwam er vooruitgang in mijn herstel.
Wederom met Arendse gepraat, maar ze weigeren enige medewerking. Deze extra spanning leidde wederom in een verslechtering van mijn ziektebeeld. Arendse begrijpt echt niet wat een burnout is. Hun interesseert alleen maar het lidmaatschapgeld en de gezondheid van clienten boeit ze niet.
Ook mijn vrouw heeft e.e.a. geprobeerd en bij haar werd zelfs de hoorn op de haak gegooid. Ze hadden wat anders te doen.

Arendse is gewoon een asociale club en tonen geen enkel schijntje medeleven/menselijkheid. Ik ben nu voor 2 jaar lid terwijl ik niet kan sporten. Ongeloofelijk. Ik heb zelfs het voorstel gedaan om alles in 1 keer te betalen om er maar vanaf te zijn, en zelfs dat staan ze niet toe.

Hebben jullie voor mij nog advies in deze? Hebben jullie soortgelijke ervaringen? Ik hoor ze graag. Ik was nog niet van plan het op te geven.

Graag jullie reactie.

Automatische incasso kun je simpelweg stoppen via de bank. Of dat verstandig is weet ik niet.

Sorry hoor maar je bent eerder slachtoffer van je eigen domheid dan van het beleid van die sportschool.

"Ik werd echter opgezadeld met een nieuweling die niets van burnouts wist en verkeerde behandeling voorschreef met negatieve gevolgen voor mijn gezondheid."
"Ik was nog maar 5 dagen lid en ging naar Arendse om dit te bepreken en mijn contract te verbreken"

na 5 dagen wist je al dat je met een nieuweling te maken had.. en het slecht voor je gezondheid zou zijn.?

al is het natuurlijk wel kinderachtig dat ze je hem niet laten opzeggen als je toch maar 5 dagen lid was.

Burnouts bestaan niet. Aanstellerigheid wel.

Jammer dat een sportschool zo reageert. Beetje kortzichtig dat je een contract aangaat voor 2 jaar. Volgens mij kun je echter volgens de wet wel af van zo'n overeenkomst binnen een bepaalde periode. Dit geldt dan bijvoorbeeld weer niet voor vliegreizen en sommige diensten dus ik weet niet hoe dit is voor een sportschoolabbonnement.

Welkom op het DBB advocaten bureau, wij zullen er alles aan doen om u bij te staan in uw geschil met de Arendse Healthclub:rolleyes:

Mvg,

Advocaat en Bodybuilder CXLBV

* zucht *

edit: ok , ik zal het proberen uit te leggen aan je

Burnout is een overspanning van het zenuwstelsel en kan depressie veroorzaken. Ik ken iemand die een burnout heeft gehad en dat is behoorlijk echt. Niet iets zweverigs zoals astrologie o.i.d.
Dyslexie is een in het DSM opgenomen stoornis die ervoor zorgt dat je taalkundig wat minder functioneert dan anderen. Tevens bestaat dyscalculie.

Het zijn maar labels natuurlijk, maar ontkennen dat het bestaat is onzinnig. Net zoals zeggen dat stotteren niet bestaat snap je

Ken ook mensen die een whiplash hebben gehad, ook behoorlijk echt. En toch bestaat het niet :scratch:

Denk dat zij er ook weinig aan kunnen doen dat jij door fitness nog meer negatieve gevolgen krijgt voor je gezondheid. Het is een sportschool, geen club met een medische staf.

Vrees dat je te hoge verwachtingen gehad hebt en zelf niet goed hebt ingeschat welk effect het sporten op je welzijn zou hebben. Van een fitnesstrainer kan je moeilijk verwachten dat ze veel ervaring hebben op dat gebied.
Dan moeten ze nog niet zomaar te telefoon wegleggen he ;)

Ben ik de enige die het erg stom vind om gelijk een contract voor 2 jaar af te sluiten? Of doet iedereen dat terwijl ze nog nooit ergens wat uitgespookt hebben, zo van, ik kom binnen en ik neem een 2 jaar contract.

Je kan de kraan dichtdraaien. Ik zou dat wel proberen, misschien maken ze er verder geen werk van. Zeg ook dat je de krant zal bellen als ze niet mee willen werken, ze zullen eerder bang zijn voor negatieve publiciteit dan voor een rechtzaak. Ik zou het niet tever uit de hand laten lopen. Als je de krant werkelijk belt kan je erop rekenen dat je dat geld niet meer terug ziet en gewoon moet betalen.

Ga naar de huisarts en vraag een doktersverklaring aan.

Voila

"ween ween" burn out.
Iedereen die van zijn contract afwil kan met dergelijke smoesjes aankomen.
Heb je ook ziekteverlog bij je werk aangevraagd?

Laatst bewerkt:
Als je een burnout hebt , ga dan twee weken op het strand liggen .

Toch niet extra fysieke inspanningen doen haha wtf moet niet erger worden hier :D

Terug
Naar boven