XXL Nutrition

Armen dun vooraanzicht

spitsenz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
85kg
Vetpercentage
6%
Beste Mede forum leden,

Ik ben al een tijdje bezig met trainen (4 maanden 5x per week)

Nu merk ik dat mn lichaam enorm veranderd in positieve zin uiteraad ik ben van 69 kilo naar 85 gegaan in die 4 maanden tijd met betere/meer voeding en ook door weight gainers. Nu merk ik vooral dat mn armen dun blijven ten opzichte van mn borst en schouders. qua zij aanzicht ziet het er goed uit maar als ik me arm strek dan is het eigenlijk best skinny nog steeds. Ik doe meestal borst gecombineerd met triceps op maandag en dan heb ik het over Dips, JM Press, sckull crushers, triceps pushdown. en biceps gecombineerd met schouders op bijv. donderdag met bicep curls, concentration curls, bicep curl barbell en overhead curl. Ondanks al mn arm oefeningen zie ik nauwelijks progess in mn armen terwijl de rest juist voller wordt. Omdat ik al best lang ben en mn armen ook lang zijn weet ik wel dat het meer tijd kost maar ik vroeg me af of iemand mij een goede tip kom geven zodat het vooraanzicht van mn bovenarm wat voller wordt dan nu.

Alvast Bedankt! Fijne dagen nog trouwens voor iedereen

Beste Mede forum leden, Ik ben al een tijdje bezig met trainen (4 maanden 5x per week) Nu merk ik dat mn lichaam enorm veranderd in positieve zin uiteraad ik ben van 69 kilo naar 85 gegaan in die 4 maanden tijd met betere/meer voeding en ook door weight gainers. Nu merk ik vooral dat mn armen dun blijven ten opzichte van mn borst en schouders. qua zij aanzicht ziet het er goed uit maar als ik me arm strek dan is het eigenlijk best skinny nog steeds. Ik doe meestal borst gecombineerd met triceps op maandag en dan heb ik het over Dips, JM Press, sckull crushers, triceps pushdown. en biceps gecombineerd met schouders op bijv. donderdag met bicep curls, concentration curls, bicep curl barbell en overhead curl. Ondanks al mn arm oefeningen zie ik nauwelijks progess in mn armen terwijl de rest juist voller wordt. Omdat ik al best lang ben en mn armen ook lang zijn weet ik wel dat het meer tijd kost maar ik vroeg me af of iemand mij een goede tip kom geven zodat het vooraanzicht van mn bovenarm wat voller wordt dan nu. Alvast Bedankt! Fijne dagen nog trouwens voor iedereen
synthol

misschien iets minder volume op je biceps en triceps pakken?

Meer eten

85kg op 1.97m kan je niet echt van verwachten dat je grote armen hebt

Hij is in 4 maanden 16 kg aangekomen, dus ik zou juist zeggen minder eten... Als je vet wilt worden moet je vooral zo doorgaan, maar verstandig is het niet. 2 kg per maand is echt wel het maximum wat je moet aanhouden in een bulk, meer aankomen zorgt niet voor extra spiermassa maar wel voor extra vet.

4 maanden... ga eerst eens minimaal anderhalf jaar serieus trainen en kijk dan nog eens wat evt achterloopt.

4 kg per maand aan gekomen is niet verkeert, ik weet niet precies hoe je jou armen traint(hoeveel sets e.d) en hoe je de armen belast dus is moeilijk op te antwoorden.
Maar vind het wel vreemd waarom die achter blijven in ontwikkeling met de rest van je lichaam? ???

Hij is in 4 maanden 16 kg aangekomen, dus ik zou juist zeggen minder eten... Als je vet wilt worden moet je vooral zo doorgaan, maar verstandig is het niet. 2 kg per maand is echt wel het maximum wat je moet aanhouden in een bulk, meer aankomen zorgt niet voor extra spiermassa maar wel voor extra vet.

Valt wel mee als je van 1.97m en 70kg afkomt

• Topic Starter Topic Starter
4 maanden... ga eerst eens minimaal anderhalf jaar serieus trainen en kijk dan nog eens wat evt achterloopt.

Ik doe het liever gelijk goed voordat ik er na 1,5 jaar achterkom dat het fout gaat

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

4 kg per maand aan gekomen is niet verkeert, ik weet niet precies hoe je jou armen traint(hoeveel sets e.d) en hoe je de armen belast dus is moeilijk op te antwoorden.
Maar vind het wel vreemd waarom die achter blijven in ontwikkeling met de rest van je lichaam? ???

Ja ik vind het ook idd raar maar miss ben ik er teveel mee bezig.. Ik probeer telkens me armen helemaal te strekken bij een oefening meestal per oefening 4 sets met 8 reps

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

Valt wel mee als je van 1.97m en 70kg afkomt

Moet wel zeggen dat ik nog weinig vet heb opgebouwd met m'n lengte haha

16 sets voor biceps ???

Ja dat strekken zou ik niet te veel doen,zet je de boel op slot.
Volgens mij kan je beter niet strekken dan hou je meer spanning op je spieren. :lifter:

Incline seated hammer curls.

• Topic Starter Topic Starter

Nee niet zoveel ik had al mn tricep en biceps oefeningen er neergezet per maand pak ik een paar andere oefeningen haha snap dat je confused bent

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Ja dat strekken zou ik niet te veel doen,zet je de boel op slot.
Volgens mij kan je beter niet strekken dan hou je meer spanning op je spieren. :lifter:

hm op slot dus? ik las ergens dat je je spier volledig moet strekken en zeg maar knijpen om de hele spier van boven tot eind te spannen.. maar ja ik ben geen expert :P

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Incline seated hammer curls.

Thanks voor je reactie, Deze oefening heb ik wel vaker gebruikt maar dan niet seated dus het kan een mooie variant zijn :)

Terug
Naar boven