MuscleMeat

Armomtrek 17 jaar

mijne 36 ofzo had geen meetlint----> 16 jaar fijn om te weten niet?

Laatst bewerkt:
lekker boeie

al heb je armen van 55 cm

als het in verhouding niet klopt met de rest van je lichaam lach ik je alsnog uit, ondanks je dikke guns.

de spiegel is je antwoord, zolang het er maar geproportioneerd uit ziet.

gelukkig is alles in verhouding

Zat op 40cm toen, maar wat wil dat nu zeggen :')
Mn BF was 26%.. jwz :)

Nja ik vind het meten niet echt een goede standaard...

Mijn armen waren op zijn max 40,5 (nu iets minder vanwege afstuderen :) maandag weer knallen :D ) Maar als je een hoge piek op de spier hebt zitten, kunnen ze groter lijken dan die van iemand met 43CM armen...

Mensen zeggen tegen mij ook altijd dat ze nu geen 38/39 zijn, maar eerder 42 lijken..
De vorm van de spier en verhouding met de rest van de arm/lichaam... dat laat pas zien of je grote armen hebt..
Zeker als je een hoge piek hebt, hoeft de meetlint niet zoveel aan te geven om alsnog groot eruit te zien :)

Niet zeuren, gewoon trainen!

Nja ik vind het meten niet echt een goede standaard...

Mijn armen waren op zijn max 40,5 (nu iets minder vanwege afstuderen :) maandag weer knallen :D ) Maar als je een hoge piek op de spier hebt zitten, kunnen ze groter lijken dan die van iemand met 43CM armen...

Mensen zeggen tegen mij ook altijd dat ze nu geen 38/39 zijn, maar eerder 42 lijken..
De vorm van de spier en verhouding met de rest van de arm/lichaam... dat laat pas zien of je grote armen hebt..
Zeker als je een hoge piek hebt, hoeft de meetlint niet zoveel aan te geven om alsnog groot eruit te zien :)

dit, het draait niet om getallen maar illusie.
Definitie en verhoudingen zijn the key to succes

30/31 cm, nee, niet boven gemiddeld. Who cares, gwn door trainen, serieus eten en het komt wel. (Niet alleen je armen trainen he!)

is niet boven het gemiddelde, maar het gaat erom over de hele verhouding in je lichaam.

Zelf heb ik na training rond de 45 cm en ik ben 15, maar ik weeg ook -+95...

Maar vergeet niet bb is een sport van illusie en wie de beste illusie creeert wint, want de jury gaat echt niet je armen etc opmeten...

i like bananas

:yarly:

---------- Toegevoegd om 01:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:10 ----------

is niet boven het gemiddelde, maar het gaat erom over de hele verhouding in je lichaam.

Zelf heb ik na training rond de 45 cm en ik ben 15, maar ik weeg ook -+95...

Maar vergeet niet bb is een sport van illusie en wie de beste illusie creeert wint, want de jury gaat echt niet je armen etc opmeten...
Neuuu tuuurlich niet heurr :rolleyes:

46cm lijkt me een degelijke breedte

train eerst maar eens een tijdje fatsoendelijk en kom dan terug.

Are you serious??? Een cupmaat van een vrouw wil ik nog wel eens inschatten, maar zijn er echt mensen die dat gaan raden. Nog nooit meegemaakt.

Are you serious??? Een cupmaat van een vrouw wil ik nog wel eens inschatten, maar zijn er echt mensen die dat gaan raden. Nog nooit meegemaakt.

Ja Is echt zo, mijn armen zijn helemaal niet groot maar ze lijken enorm omdat ik een hoge piek heb, en als ik armen train heb je altijd wel iemand die naar mijn omtrek vraagt.. Weet niet waarom dat is.. Vind mezelf ook helemaal niet zo groot maar ja, wel leuk af en toe :)

59cm

dat is mijn zwakke arm daarom

Terug
Naar boven