XXL Nutrition

Armomtrek 17 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Ik vroeg waar ik blij mee mag zijn op 16/17 jarige leeftijd.
Train nu 5 maanden en heb niet gemeten op het begin, maar ik gok dat me armen toen een omtrek hadden van ongeveer 24/25cm koud,ongespannen.
Nu heb ik een omtrek van 31cm

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Btw, zorgen de triceps voor zo`n mooie gespierde uitstraling?
Vroeg ik me af, want de biceps zijn meer voor als je je armen buigt..
En wij lopen in het dagelijks leven nou eenmaal met onze armen naar beneden. ;p
alvast bedankt.

biceps zie je ook gewoon hoor
maar je vraag is gewoon bullshit, iedereen is met een andere omtrek blij.

de meeste mensen zijn nooit blij met hun omtrek, het is altijd te klein. (dat heb ik iig)

maar 40+ zou ik maar zeggen, dat moet wel kunnen als je ff flink bulkt

Ja Is echt zo, mijn armen zijn helemaal niet groot maar ze lijken enorm omdat ik een hoge piek heb, en als ik armen train heb je altijd wel iemand die naar mijn omtrek vraagt.. Weet niet waarom dat is.. Vind mezelf ook helemaal niet zo groot maar ja, wel leuk af en toe :)

Is inderdaad ook wel te zien op je foto. Mij vorige trainingsmaatje was ook echt aan het trainen voor zijn pieken, deed ook liever geen hamercurlls.

Met korte armpjes heb je ook veel sneller een grote omtrek dan iemand met lange armen. Maar ja, ze zijn toch nooit groot genoeg ;)

Is inderdaad ook wel te zien op je foto. Mij vorige trainingsmaatje was ook echt aan het trainen voor zijn pieken, deed ook liever geen hamercurlls.

Met korte armpjes heb je ook veel sneller een grote omtrek dan iemand met lange armen. Maar ja, ze zijn toch nooit groot genoeg ;)

Zeer zeker waar :)
Maar laat de foto niet afleiden, ik train de rest ook hard genoeg :D

36,5 cm zit ik nu op! Zwaar ecto hier.

36,5 cm zit ik nu op! Zwaar ecto hier.

Ecto? ??? Onder de 30cm is dacht ik Ecto. Nog effe 3,5 cm erbij en je hebt mooie 40 cm guns.

---------- Toegevoegd om 00:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

is niet boven het gemiddelde, maar het gaat erom over de hele verhouding in je lichaam.

Zelf heb ik na training rond de 45 cm en ik ben 15, maar ik weeg ook -+95...

Maar vergeet niet bb is een sport van illusie en wie de beste illusie creeert wint, want de jury gaat echt niet je armen etc opmeten...

Probeer je hier grappig te zijn. :o

nope, geen grap, ze groeien heel snel bij mij, is ook de reden waarom ik ze in de bulk maar 1 keer in de 2/3 weken train en tijdens de prep 1 keer in de 1/2 weken.

Laatst bewerkt:
Ik vroeg waar ik blij mee mag zijn op 16/17 jarige leeftijd.
Train nu 5 maanden en heb niet gemeten op het begin, maar ik gok dat me armen toen een omtrek hadden van ongeveer 24/25cm koud,ongespannen.
Nu heb ik een omtrek van 31cm

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Btw, zorgen de triceps voor zo`n mooie gespierde uitstraling?
Vroeg ik me af, want de biceps zijn meer voor als je je armen buigt..
En wij lopen in het dagelijks leven nou eenmaal met onze armen naar beneden. ;p
alvast bedankt.

Jij bent die boy van de roeimachine toch? haha dan mag je blij zijn met elke mm gain die je waar dan ook op maakt. Waarom zorgen maken als een BBer maar trainen als een jong wief? kan toch niet.

-

Reden: -
Laatst bewerkt:
Net 17, train 3 maanden en heb 31 cm gewoon ontspannen piek niet gemeten speciaal voor jou gemeten omdat je zo graag gemiddelde wilt weten ;p.

edit: ben 1,88 en weeg 72 kilo met lage BF (weet hem niet precies.)

Laatst bewerkt:
Please let this be the last post and close it....

Grootte van armen is niet boeiend.. Net als grootte van borst, rug, schouders, benen, derde been, nek, buik en hoofd....

Zolang alles in verhouding is, alles getraind wordt, en gelet wordt op de grote regels (Trainen, Eten, Slapen) zul je een prima figuur hebben....

Armen van 31CM omtrek kunnen prima en groot eruit zien! Zolang de rest van het lichaam in verhouding ook zulke maten hebben...
Zeik niet om de grootte, volhouden, af en toe meten is prima! (Doe ik ook!) maar niet om te zien hoe groot ze zijn, maar om te zien of je vooruitgaat.. That's all that matters..

Please close this topic >.> Enough has been said.

Please let this be the last post and close it....

Grootte van armen is niet boeiend.. Net als grootte van borst, rug, schouders, benen, derde been, nek, buik en hoofd....

Zolang alles in verhouding is, alles getraind wordt, en gelet wordt op de grote regels (Trainen, Eten, Slapen) zul je een prima figuur hebben....

Armen van 31CM omtrek kunnen prima en groot eruit zien! Zolang de rest van het lichaam in verhouding ook zulke maten hebben...
Zeik niet om de grootte, volhouden, af en toe meten is prima! (Doe ik ook!) maar niet om te zien hoe groot ze zijn, maar om te zien of je vooruitgaat.. That's all that matters..

Please close this topic >.> Enough has been said.

Heb je helemaal gelijk in :)

hahaha dat denk jij maar 31 cm?? zolang alles mar NIET in verhouding is en b.v. een baby heeft armen van 31 cm dan ziet het er groot uit...

niet om te haten op mensen met 31cm armen..want iedereen moet hier ook nog groeien maar dit slaat gewoon nergens op..

hahaha dat denk jij maar 31 cm?? zolang alles mar NIET in verhouding is en b.v. een baby heeft armen van 31 cm dan ziet het er groot uit...

niet om te haten op mensen met 31cm armen..want iedereen moet hier ook nog groeien maar dit slaat gewoon nergens op..

Verhoudingen zijn belangrijker dan maten. Punt.
Als jij anders gelooft en denkt, moet je dat maar doen :)

31CM armen kunnen groter lijken dan 35CM armen..
Definitie, Piek en Overall conditie kan zoiets doen bereiken.

Als jij het zo zwart wit wilt zien moet je dat lekker doen :)
Ik heb niet gezegd dat hij over 5 jaar nog 31CM armen moet hebben, als je mijn verhaal dan ook gewoon leest, had je begrepen dat progressie belangrijker is dan je druk te maken over de maten.

Enough said.

toen ik 17 was en een paar maanden trainde was dat 34 dacht ik.

Verhoudingen zijn belangrijker dan maten. Punt.
Als jij anders gelooft en denkt, moet je dat maar doen :)

31CM armen kunnen groter lijken dan 35CM armen..
Definitie, Piek en Overall conditie kan zoiets doen bereiken.

Als jij het zo zwart wit wilt zien moet je dat lekker doen :)
Ik heb niet gezegd dat hij over 5 jaar nog 31CM armen moet hebben, als je mijn verhaal dan ook gewoon leest, had je begrepen dat progressie belangrijker is dan je druk te maken over de maten.

Enough said.

ik bedoel alleen maar mee te zeggen hoe goed je ook in verhouding bent...31cm blijft altijd ecto klein....kijk naar bruce lee gwn ripped droog en in verhouding maar aan zon lichaam heb je niets..tenminste voor de meeste mensen hier op het forum lijkt me..

ook al kunne 31 cm armen groter dan 35 lijken...35 is nog steeds ecto miezerig (als je het vergelijkt met wat er nog meer rondloopt etc)..mar jij snapt mij niet echt volgens mij of wilt gwn jou punt extreem duidelijk maken

ik bedoel alleen maar mee te zeggen hoe goed je ook in verhouding bent...31cm blijft altijd ecto klein....kijk naar bruce lee gwn ripped droog en in verhouding maar aan zon lichaam heb je niets..tenminste voor de meeste mensen hier op het forum lijkt me..

ook al kunne 31 cm armen groter dan 35 lijken...35 is nog steeds ecto miezerig (als je het vergelijkt met wat er nog meer rondloopt etc)..mar jij snapt mij niet echt volgens mij of wilt gwn jou punt extreem duidelijk maken

tbh vind ik jou mening en uitspraken de meest achterlijke hier maar ga voor al zo door.

Terug
Naar boven