Fitness Seller

Armomtrek 17 jaar

hoezo is 45cm beter bij 1.90 dan bij 1.70?

Iemand van 1.70 heeft doorgaans kortere armen dan iemand van 1.90. Als dan de lengte van de pees tot de bicpes gelijk is heeft die gene van 1.70 een veel kortere bicpes. Deze zal sneller een grotere omtrek krijgen. Iemand met een langere biceps zal hoogswaarschijnlijk op de langere duur wel de grootste omtrek kunnen bereiken.

Ook zal die gene met de langste (onder) armen meer kracht moet verzetten om een dumbbellcurl te doen met hetzelfde gewicht dan iemand met kortere (onder) armen. (M = F x r)

ik zit nu op 39cm....... slechste spiergroep..

Iemand van 1.70 heeft doorgaans kortere armen dan iemand van 1.90. Als dan de lengte van de pees tot de bicpes gelijk is heeft die gene van 1.70 een veel kortere bicpes. Deze zal sneller een grotere omtrek krijgen. Iemand met een langere biceps zal hoogswaarschijnlijk op de langere duur wel de grootste omtrek kunnen bereiken.

Ook zal die gene met de langste (onder) armen meer kracht moet verzetten om een dumbbellcurl te doen met hetzelfde gewicht dan iemand met kortere (onder) armen. (M = F x r)

Ik denk eerder dat het niet zozeer de grote is maar vooral het optische. Een klein iemand heeft een stuk kleinere armomtrek nodig om het er alsnog groot uit te laten zien, is gewoon de verhouding.

ik hoop nog voor mijn 19e 40cm armen te krijgen, wordt wel hard werken hehe

De mijne zijn 46 cm

u jelly? :trollface:

u mad kandijkoekje

Ik vind 45cm armen er veel ruiger uitzien bij iemand van 1.90 dan 1.70 hoor... Ookal ben ik zelf maar 1.77 xDD

Zinloos topic...

ik bedoel alleen maar mee te zeggen hoe goed je ook in verhouding bent...31cm blijft altijd ecto klein....kijk naar bruce lee gwn ripped droog en in verhouding maar aan zon lichaam heb je niets..tenminste voor de meeste mensen hier op het forum lijkt me..

ook al kunne 31 cm armen groter dan 35 lijken...35 is nog steeds ecto miezerig (als je het vergelijkt met wat er nog meer rondloopt etc)..mar jij snapt mij niet echt volgens mij of wilt gwn jou punt extreem duidelijk maken

Ik snap jouw punt heus wel hoor, daar gaat het toch niet om :)
35CM arm omtrek is ook niet groot, maar dat bedoelde ik ook niet..

Je kan het op 2 manieren zien, zoals jij het neerzet, en zoals ik het neerzet..
Als je puur kijkt naar de maat, is 31 idd niet groot, en voor bodybuilding zeker niet.

Point made, maar als je naar verhoudingen kijkt, kan het kleine wel wegvallen in het grotere plaatje :)
Ik snap wat je bedoeld :) En op dat vlak heb je ook wel gelijk..

zit zelf op 41-42 met leeftijd 17 jaar, 3 maanden.
maar dat is niet gemiddeld:P

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de zinnige 10% van de Topic zoals bijvoorbeeld BicepM.
Volgens mij is er onderhand genoeg gelult hier;p
Klaar zo.

Terug
Naar boven