Fitness Seller

Armomtrek 17 jaar

31 jaar

Arm 32 cm (wel na een intensieve armtraining)

Been 52 cm :D

links is 42 en rechts 43

armomtrek blijft altijd spannend misschien leuk om te weten dat lee haney nie boven de 53 uitkwam en dexter jackson niet en dat mensen als roelly daar toch overheen zijn maar geen Mr Olympia zullen worden

armomtrek blijft altijd spannend misschien leuk om te weten dat lee haney nie boven de 53 uitkwam en dexter jackson niet en dat mensen als roelly daar toch overheen zijn maar geen Mr Olympia zullen worden

Bro science.
Jij weet niet wat de toekomst brengt. Punt.

Bro science.
Jij weet niet wat de toekomst brengt. Punt.

Geen science voor nodig ik wil alleen maar aantone dat armomvang niks wil zeggen robert burneika kan dan ook de olympia winnen nee hoor verhouding massa hardheid.Maar sinds phill en roelly kijken we allemaal naar armen check die van jonathan later ook 50+ maar zal geen mr o worden

Geen science voor nodig ik wil alleen maar aantone dat armomvang niks wil zeggen robert burneika kan dan ook de olympia winnen nee hoor verhouding massa hardheid.Maar sinds phill en roelly kijken we allemaal naar armen check die van jonathan later ook 50+ maar zal geen mr o worden

jezus man, heb je nooit van interpunctie gehoord?

je post is trouwens ook totale onzin, grote armen moeten wel in verhouding staan natuurlijk maar voor de huidige bb is het gewoon groter=beter

Dat is wat ik ook zeg verhouding moet er zijn en voor een fatsoenlijke verhouding moet je trainen en eten en je genen zijn belangrijk

nogal logisch dat je moet trainen en eten

Wat ben jij toch een irritant beidehandje. Doe gewoon even niet net alsof je al 15 jaar traint.

Je zal ook wel zo op de sportschool rondlopen als alwetend orakel, tipje af en toe je mond houden en luisteren naar mensen met meer ervaring kom je een heel stuk verder mee.

Deze post heeft niets te maken met het bovenste maar gewoon met het algemene beeld wat bij mij over jou is ontstaan. Neem een voorbeeld aan een paar jonge leden in het PL-gedeelte (Jonggeleerd, Gokhan), doen het heel wat beter dan jij met een 10x betere houding.

Wat ben jij toch een irritant beidehandje. Doe gewoon even niet net alsof je al 15 jaar traint.

Je zal ook wel zo op de sportschool rondlopen als alwetend orakel, tipje af en toe je mond houden en luisteren naar mensen met meer ervaring kom je een heel stuk verder mee.

Deze post heeft niets te maken met het bovenste maar gewoon met het algemene beeld wat bij mij over jou is ontstaan. Neem een voorbeeld aan een paar jonge leden in het PL-gedeelte (Jonggeleerd, Gokhan), doen het heel wat beter dan jij met een 10x betere houding.

lol, ik zeg gewoon waar het op staat, voor zover ik er iets vanaf weet. ik lees per dag denk ik 10+ artikels over voeding en training dus natuurlijk luister ik naar anderen, ik probeer het ook gewoon te delen, alleen als iemand iets doms post kan hij iets doms terug verwachten.

Mijn omtrek is 39cm, Goede piek heb de genen van mn pa denk ik. Ik heb wel bf20% maar dat zit meest op mn onderlichaam, Beter wat aan de groffe kant als 1.94m en zwaar ecto, wat jou betreft gewoon keihard knallen voor die giant arms.

haha respect voor ruud0111 XD

lol, ik zeg gewoon waar het op staat, voor zover ik er iets vanaf weet. ik lees per dag denk ik 10+ artikels over voeding en training dus natuurlijk luister ik naar anderen, ik probeer het ook gewoon te delen, alleen als iemand iets doms post kan hij iets doms terug verwachten.

Ja en aan je stats en avatar te zien ben jij echt wel een meesterbrein.
Dit is een beetje hetzelfde als dat ik die niet voetbalt zegt ik weet waar dat over gaat maja lezen is ook probeer anders schaken.;)

toen ik 12/13 was keer met biologieles gemeten had ik 33cm dus meer (goed) eten en harder trainen.. 30 is niet boven gemiddeld..
zit nu op 47,5 koud aangespannen na training nooit gemeten, dat telt niet vind ik

Jesus dudes, het gaat hier om een F**king biceps grootte van een 17 jarige, moet dit topic nu ook al naar een nog lager niveau gebracht worden?

Slotje please.

Ja en aan je stats en avatar te zien ben jij echt wel een meesterbrein.
Dit is een beetje hetzelfde als dat ik die niet voetbalt zegt ik weet waar dat over gaat maja lezen is ook probeer anders schaken.;)

lol, leer eerst schrijven en interpunctie gebruiken voordat je op een forum gaat posten, ik begrijp niet eens wat je probeert te zeggen

Terug
Naar boven