Fitness Seller

Armomtrek 17 jaar

Ikzelf zit op 36,5 en ben bezig met droog worden. Zal wel 36 zijn over paar weken.

rond mijn 17 was dat maar 28 cm
was 1m85 en woog 56 kg
bf 8

nu 185
63 kg
bf 9
33 cm

ik ben nu net 16 jaar, en één maand geleden was mijn armomtrek 38 cm dusja...

Mijne is 38 en ben bijna 16 :)

38 cm - 16 jaar

:p
toen ik dat meete was ik een maandje voor 16

Schijt aan gemmidelde, ga gewoon voor je eigen maximum, niet alleen met armen maar met alles.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een aantal nuttige reacties gehad.
Bedankt hiervoor

Even een kleine edit:

Ongeveer 1.80m - 67kg - bf 8% Armomtrek (Koud, Ontspannen) eerst 30/31cm nu: 34/35cm.
Dit gedaan in ongeveer 4 maanden, is dit langzaam te noemen?

Laatst bewerkt:
Even een kleine edit:

Ongeveer 1.80m - 67kg - bf 8% Armomtrek eerst 30/31cm nu: 34/35cm.
Dit gedaan in ongeveer 4 maanden, is dit langzaam te noemen?

Je traint nog niet zo lang, en bent 2 KG aangekomen in 4 maanden?
Meer eten dus.

En buiten dat, je armen kunnen snel groeien, verschilt per persoon..
Snap niet waarom je je blind staart op biceps, aangezien de rest interessanter is (Yeah let niet op mijn nickname, mijn eigen interesses zijn niet belangrijk in dit topic :))

Maar goed, 2KG aangekomen is niet veel, 3CM op je armen is opzich wel goed! alleen die vooruitgang blijf je niet houden aangezien je te weinig eet :)

:p
toen ik dat meete was ik een maandje voor 16

Wat zit jij nou de hele tijd trots te doen met je 38 CM, je hebt 22% bodyfat zoals je zelf al zei, waarschijnlijk hoger omdat je niet goed gemeten hebt..
Moet je kijken waar jij op blijft als je afgevallen bent, hoppa 32CM.. Go train and lose weight ffs!
Stop posing.

Thx voor de snelle reactie :)
Nee ik staar me niet blind op mijn armen ofzo, maar vond het opzich wel interessant om dat ff op te meten en te vergelijken.
IK moet idd meer leren eten, hierover later meer.

Thx voor de snelle reactie :)
Nee ik staar me niet blind op mijn armen ofzo, maar vond het opzich wel interessant om dat ff op te meten en te vergelijken.
IK moet idd meer leren eten, hierover later meer.

De reden dat ik het zo neerzet is omdat de meeste mensen die net beginnen alleen op armen staren.. (Ik ben uiteraard geen uitzondering hiervan) maar later leer je dat er meer is dan alleen dat :)

En meer eten is echt belangrijk! je kan ZOVEEL aankomen als je net begint en gewoon keihard goed eet, je zit zo op de 75KG in een paar maandjes hoor!
Maar punt is, voordat je echt goed gaat eten, kijk je ertegen op, totdat je eenmaal goed eet en ziet dat je groeit als kool ;)

Terug
Naar boven