AndroidHealthClinic

Arnold classic 2010

Was het niet morgen zondag op maandag ?

nu weet ik het ook niet meer eigenlijk..ik was zo zeker :d

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Tune in tonight @ 7 p.m. with a 6:30 p.m. pre-show start time for the men's finals.

neem aan dat dan vannacht 1.00uur is?

Laatst bewerkt:
Yep!

Ik denk heath. Branch warren vind ik echt een k*t fysiek hebben dus zou ik zelf al snel laag plaatsen maar je weet het maar nooit. Had ook niet verwacht dat hij bij de olympia 2e zou worden.

En Roely zeer goed debuut op een van de zwaarste pro wedstrijden. Mensen die dachten dat hij ging winnen vond ik al zeer naief. Vond zijn borst trouwens best goed zijn voorbereiding foto's leek zijn borst kleiner in verhouden maar zie lijtk nu goed in verhouding.

De finale vnaaf om 1 uur is dat aleen de top 6 die nog wat laat zien of..?

Laatst bewerkt:
2whf588.jpg

De top 6.

kom die grote tege in het donker,pis je regelrecht in je broek

Ik denk heath. Branch warren vind ik echt een k*t fysiek hebben dus zou ik zelf al snel laag plaatsen maar je weet het maar nooit. Had ook niet verwacht dat hij bij de olympia 2e zou worden.

En Roely zeer goed debuut op een van de zwaarste pro wedstrijden. Mensen die dachten dat hij ging winnen vond ik al zeer naief. Vond zijn borst trouwens best goed zijn voorbereiding foto's leek zijn borst kleiner in verhouden maar zie lijtk nu goed in verhouding.

De finale vnaaf om 1 uur is dat aleen de top 6 die nog wat laat zien of..?

Idd, borst valt alles mee.. Hier was altijd iedereen negatief over zijn borst, eigenlijk nooit over zijn rug.. En nu als ie daar staat is het toch andersom ;)

Finale is volledige finale, alle plaatsen :)

heath kan zo wegvliegen, kwestie van hoog opspringen!

wat een lats

na alles af te hebben gekeken
1. kai
2. dexter
3. phil
4. branch
5. toney
6. rockel

van mij mag dexter en phil wel omgedraait worden en branch en toney
7 zou erg goed voor roelie zijn

Laatst bewerkt:
Erg lastig. Ben de replay aan het bekijken en het zit dicht bij elkaar.

Zelf heb ik een zwak voor Kai, wat mijn oordeel beïnvloedt, maar hij staat iig in de top drie. Dexter en Heath liggen dicht bij elkaar. Ik zou Freeman zeker boven Branch plaatsen, ben benieuwd wat de jury gaat doen.

Ik zeg:
1 kai
2 phil
3 dexter
4 freeman
5 branch

Roelly komt inderdaad in vergelijking met de grote jongens nog wat tekort, maar hij ziet er zeer goed uit. Mooi ook dat commentaar over Roelly :)

Erg lastig. Ben de replay aan het bekijken en het zit dicht bij elkaar.

Zelf heb ik een zwak voor Kai, wat mijn oordeel beïnvloedt, maar hij staat iig in de top drie. Dexter en Heath liggen dicht bij elkaar. Ik zou Freeman zeker boven Branch plaatsen, ben benieuwd wat de jury gaat doen.

Ik zeg:
1 kai
2 phil
3 dexter
4 freeman
5 branch

Roelly komt inderdaad in vergelijking met de grote jongens nog wat tekort, maar hij ziet er zeer goed uit. Mooi ook dat commentaar over Roelly :)

ik ben een grote branch fan, maar toch ga ik mee met jou lijstje, al zou ik zelf freeman met dexter wisselen op mijn gevoel

Voorspelling na prejudging:

1. Kai
2. Phil
3. Dex
4. Branch
5. Toney
6. Ronny Rockell
7. ROELLY!!
8. Melvin
9. Hidetada

Ben naar de replay aant zien & Heath ziet er super uit. Greene heeft meer brute massa. Beetje Wheeler vs Coleman.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

da **** @ kais legs

Mijn verwachting:

1. Dex
2. Phil
3. Kai
4. Branch
5. Toney
6. Rockel
7. Melvin
8. Roelly
9. Hidetada

**** ze staan er echt goed bij, super impressive. Het gaat spannen om Kai en Phil. Dexter is ook ongelofelijk, maar hij mist hij toch echt de stage presence en is zo perfect in verhouding dat het saai is. Ik hoop dat Phil wint, dat zou de boel wel mooi opschudden.

phil in the game !

imo

1 phil
2 kai
3 dex
4 branch
5 tony
6 rockel

roelly 7-9 plaats hopelijk

Wat is die bolle nou aan het doen, hier ben ik niet voor opgebleven

Terug
Naar boven