XXL Nutrition

Arnold classic 2010

• Topic Starter Topic Starter
er zijn geen nieuwe pics van de athleten enkel van roelyy

Hopelijk staan Heat en Warren in de top,hopelijk wint er één van hen ,ik gun branch het meeste

Hoe weet je dat? Ik kan geen recente fotos/filmpjes vinden namelijk :(

Denk van de Extreme make-over video met Phil (iig het laatste wat ik van hem gezien heb). De onderstaande afbeelding is een screenshot uit die aflevering (is gepost op DBB).

ohsnap.jpg

Ja klopt die heb ik inderdaad gekeken.. Zag er allemaal goed uit ja, jammer dat er nog niet meer is :(

1 beest zeg, ook lage lats aanhechtingen he

Hahah die gast rechts is echt een dwerg vergeleken met Heath.

toch zou elke pro er ongeveer zo uitzien als men zulke fotos neemt

optimale belichting, en een paar "kleine" jongens naast je
ez

1 & 2 Kai Greene en Phil Heath (als ze allebei in top shape komen eisen ze zoiezo plek 1 en 2 op, wie 1e of 2e wordt is erg lastig).
3 dexter jackson
4 branch warren (op de ac wordt anders gejureerd als op de O, daarom zie ik branch niet boven kai, phil en dexter eindigen)
5 ronny rockel
6-10 Wordt uitgevochten door; roelly, toney, hidetade, johnie en melvin. Shape is bepalend, ik hoop echt dat roelly die 6e plek weet te pakken!

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

toch zou elke pro er ongeveer zo uitzien als men zulke fotos neemt

optimale belichting, en een paar "kleine" jongens naast je
ez

Niet als phil hoor, phil is ongekend!! Buitenaardss

Het zal toch prachtig zijn als Roelly in de top 10 komt. Jullie zien hem allemaal al in de top 6. Niet te hard van stapel lopen, anders valt het alleen maar tegen.

arnold 2010

volgens mij is de big o de standaard,dus branch top favoriet!

Net foto's gezien van freeman 3 weeks out, top 6 gaat er voor roelly toch nog niet in zitten denk ik. Top 10 zou zoiezo al een top prestatie zijn!

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=122323241

Freeman loopt goed op schema, en een ervaren man als hij zal dit dan ook niet meer verpesten.

Laatst bewerkt:
Wanneer is het? Ik hoop dat Kai hem wint.

Pro's hebben veel te weinig laten zien dit jaar, onmogelijk om een uitslag te voorspellen.
Ik hoop gewoon dat Branch hem niet wint. Dat type van fysiek mag niet als ideaal gesteld worden voor de komende jaren (mijn opinie).

En de Nederlanders hebben veel te hoge verwachtingen voor hun Roelly.
Roelly heeft een super progressie geboekt, maar om in zijn eerste pro jaar hoger te scoren dan Toney Freeman, Melvin Anthony, Hidetada, ...
Beetje realistisch blijven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven