XXL Nutrition

Arnold classic 2010

Haha Toney verdoet het wel vaker hoor op het einde. Komt maar af en toe in shape.
Jullie onderschatten Roelly. Let maar op mijn woorden:)

Pro's hebben veel te weinig laten zien dit jaar, onmogelijk om een uitslag te voorspellen.
Ik hoop gewoon dat Branch hem niet wint. Dat type van fysiek mag niet als ideaal gesteld worden voor de komende jaren (mijn opinie).

En de Nederlanders hebben veel te hoge verwachtingen voor hun Roelly.
Roelly heeft een super progressie geboekt, maar om in zijn eerste pro jaar hoger te scoren dan Toney Freeman, Melvin Anthony, Hidetada, ...
Beetje realistisch blijven.

Inderdaad beetje realistisch blijven maar toch zoals RichardV zei mark my words.
Volgens mij gaat Roelly veel pro's ownen
Oja enige minpunten die zeker pluspunten gaan worden zijn:het posen en borstdikte en mischien kuiten,maar wie ben ik om dat te zeggen :D

Laatst bewerkt:
Ok, juist Roelly's rug en triceps training gezien van 4 weken uit.
ik heb hem inderdaad wat onderschat. :)

poseren moet wel nog stukken beter

Ik hoop dat ie tog bij de eerste 6 komt..
Toney staat altijd goed voor de comps, maar met de wedstrijd eigelijk nooit..
dus daar zitten wel kansen, en ja branch en kai phil heath zijn egt veel en veel verder in bb, maar zoals dexter, ownt roelly hem wel met rug en triceps.. en de benen van roelly worden ook sick, egt niet normaal hoe die er nu al bij staat...

we hopeee!!

dus daar zitten wel kansen, en ja branch en kai phil heath zijn egt veel en veel verder in bb, maar zoals dexter, ownt roelly hem wel met rug en triceps.. en de benen van roelly worden ook sick, egt niet normaal hoe die er nu al bij staat...

we hopeee!!

Zeg je nu dat Roelly Dexter ownt met rug of dat hij Kai, Phil en Branch ownt met rug?

Maakt niet echt uit welke van de 2 je bedoelt, vind het allebei vrij absurd/lachwekkend.

Ok, juist Roelly's rug en triceps training gezien van 4 weken uit.
ik heb hem inderdaad wat onderschat. :)

poseren moet wel nog stukken beter

Hij weet zelf wat zijn betere en minder goede punten zijn. Kuiten en borst zijn al aardig verbeterd. Zijn totaalplaatje wordt steeds beter. Hij heeft size gewonnen, symmetrie is verbeterd, en zijn posing zal met de jaren ook beter worden. Is gewoon niet iets wat hem van nature is meegegeven.

Net als dat er blanken zijn die kunnen dansen, zijn er ook donkere gasten die niet zo bewegelijk zin:D
Niet dat ik nu beweer dat ik kan dansen trouwens;)

Ik hoop dat je gelijkt heb richard!! Ik zie roelly maar al te graag op de O staan.

Als er een Nederlander/Antiliaan op de O staat, geeft dat meer publiciteit voor de sport.
Hij is ook een sympathieke kerel. Dus mensen zien dan dat ook al zijn ze sterk/gespierd het toch een aardg persoon kan zijn, en geen agressief junkachtig type.

Sterke mannen worden door het grote publiek al geaccepteerd. Misschien dan BB ook wel.
Meer mensen naar de sportschool. Misschien dan ook weer wat meer hardcore sportscholen, en we zijn allemaal winnaar omdat er dan 1 op de O heeft gestaan.
Heel lang leefde ook het idee dat ze in USA gekkere dingen deden op AAS gebied. En dat Europeanen op een verdwaalde Duitser of Engelsman na dit niet zou kunnen. Zou mooi zijn als er wat meer anderen nu ook op dat niveau door zouden kunnen breken.

@ RichardV

Welke plek pakt Roelly dan op de AC 2010 denk je? :)

Als er een Nederlander/Antiliaan op de O staat, geeft dat meer publiciteit voor de sport.
Hij is ook een sympathieke kerel. Dus mensen zien dan dat ook al zijn ze sterk/gespierd het toch een aardg persoon kan zijn, en geen agressief junkachtig type.

Sterke mannen worden door het grote publiek al geaccepteerd. Misschien dan BB ook wel.
Meer mensen naar de sportschool. Misschien dan ook weer wat meer hardcore sportscholen, en we zijn allemaal winnaar omdat er dan 1 op de O heeft gestaan.
Heel lang leefde ook het idee dat ze in USA gekkere dingen deden op AAS gebied. En dat Europeanen op een verdwaalde Duitser of Engelsman na dit niet zou kunnen. Zou mooi zijn als er wat meer anderen nu ook op dat niveau door zouden kunnen breken.

Ben het met je eens, roelly zou een goede promoter zijn voor de sport. De uitstraling, karakter, het ongekende fysiek.. hij heeft alles mee.

@ RichardV

Welke plek pakt Roelly dan op de AC 2010 denk je? :)

Ik hoop op een top 6. Zou fenomenaal zijn.
Alles is afhankelijk van de shape van de dag, zowel bij hem als zijn tegenstanders.
Het harde werk heeft ie dan al gehad. Plaatsingen ben je afhankelijk van de jury. Maar die zijn niet tegen hem. Vorig jaar al naam gemaakt op de show bij de amateurs daar. Iets wat ze toch weten.

we hopeee!!

Joh Toney freeman staat er nooit goed bij haha, echt lachwekkend dit

• Topic Starter Topic Starter
schijnt dat dennis wolf ook mee gaat doen..........

We gaan allemaal duimen voor roelly !

Hoe laat begint de AC op die webcast op bodybuilding.com?

"Tune in the next day, Saturday, March 7th at 12:00 pm for Men’s Prejudging and again at 7:00 pm EST for the Men’s Finals. "

Geen idee hoe je dit omrekent namelijk :D

EST: UTC -5 uur.
Wij zitten in UTC +1 uur, dus die tijden +6 uur denk ik zo.

Terug
Naar boven