Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pro's hebben veel te weinig laten zien dit jaar, onmogelijk om een uitslag te voorspellen.
Ik hoop gewoon dat Branch hem niet wint. Dat type van fysiek mag niet als ideaal gesteld worden voor de komende jaren (mijn opinie).
En de Nederlanders hebben veel te hoge verwachtingen voor hun Roelly.
Roelly heeft een super progressie geboekt, maar om in zijn eerste pro jaar hoger te scoren dan Toney Freeman, Melvin Anthony, Hidetada, ...
Beetje realistisch blijven.

Ik hoop dat ie tog bij de eerste 6 komt..
Toney staat altijd goed voor de comps, maar met de wedstrijd eigelijk nooit..
dus daar zitten wel kansen, en ja branch en kai phil heath zijn egt veel en veel verder in bb, maar zoals dexter, ownt roelly hem wel met rug en triceps.. en de benen van roelly worden ook sick, egt niet normaal hoe die er nu al bij staat...
we hopeee!!
Ok, juist Roelly's rug en triceps training gezien van 4 weken uit.
ik heb hem inderdaad wat onderschat.
poseren moet wel nog stukken beter

Haha Toney verdoet het wel vaker hoor op het einde. Komt maar af en toe in shape.
Jullie onderschatten Roelly. Let maar op mijn woorden![]()
Ik hoop dat je gelijkt heb richard!! Ik zie roelly maar al te graag op de O staan.
Als er een Nederlander/Antiliaan op de O staat, geeft dat meer publiciteit voor de sport.
Hij is ook een sympathieke kerel. Dus mensen zien dan dat ook al zijn ze sterk/gespierd het toch een aardg persoon kan zijn, en geen agressief junkachtig type.
Sterke mannen worden door het grote publiek al geaccepteerd. Misschien dan BB ook wel.
Meer mensen naar de sportschool. Misschien dan ook weer wat meer hardcore sportscholen, en we zijn allemaal winnaar omdat er dan 1 op de O heeft gestaan.
Heel lang leefde ook het idee dat ze in USA gekkere dingen deden op AAS gebied. En dat Europeanen op een verdwaalde Duitser of Engelsman na dit niet zou kunnen. Zou mooi zijn als er wat meer anderen nu ook op dat niveau door zouden kunnen breken.
@ RichardV
Welke plek pakt Roelly dan op de AC 2010 denk je?![]()
Ik hoop dat ie tog bij de eerste 6 komt..
Toney staat altijd goed voor de comps, maar met de wedstrijd eigelijk nooit..
dus daar zitten wel kansen, en ja branch en kai phil heath zijn egt veel en veel verder in bb, maar zoals dexter, ownt roelly hem wel met rug en triceps.. en de benen van roelly worden ook sick, egt niet normaal hoe die er nu al bij staat...
we hopeee!!
ja sherlock we zitten niet meer in 2008 maar in 2010Phil Heath wordt dit keer NR.1
Check hem in 2008
http://contest.bodybuilding.com/gallery/contest/2542/contestant/110/mode/jim
Joh Toney freeman staat er nooit goed bij haha, echt lachwekkend dit

ja sherlock we zitten niet meer in 2008 maar in 2010