AndroidHealthClinic

Arno's trainingslog

harvey1980

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik ben deze week geswitched van sportschool, waar ik tot nu toe getrained heb hadden ze geen los bankdrukken, geen losse stang en dumbbells tot maar 26kg, waar ik nu (maandag begin ik) ga trainen kan ik zo zwaar trainen als ik wil, alles is voorhanden.

a.s maandag 23-10 start ik dus, ben deze week lekker aan t deloaden zodat ik volgende week vol er tegenaan kan, ik ga vendetta stacken met celmass en start voorlopig met een 3-splitschema;

dag 1 --> borst, biceps , triceps
dag 2 --> rug, schouders
dag 3 --> benen, buik
dag 4 --> rust

en vervolgens weer van voor af aan, sommige weken train ik dus 5 keer en sommige 6.

uiteraard massa oefeningen in het schema zoals benchpress, squats en deadlift :cool:

Iedere maandagmorgen weeg ik me;

23-10 86,8 kg
30-10 87,8 kg
06-11 90,0 kg
13-11 91,1 kg
20-11 89,5 kg (buikgriep gehad!)
27-11 90,2 kg
04-12 ?
11-12 ?
18-12 ?
25-12 ?

Laatst bewerkt:
Hey arno succes met je Log btw welke gym zit je nu woon namelijk ook in omg maastricht.;)

Succes bro, zal je log in de gaten houden!

succes met je log hoeveel oefeningen doe je per spiergroep bij zo'n 3 split schema ?

• Topic Starter Topic Starter
heb mijn voedingsschemaaangepast, tips voor verbetering zijn welkom!

Succes met je log en bij je nieuwe sportschool!

eey arno ffe vraagje heb je nooit aan Bodyart (statensingel) of May (kruispunt smeermaas) gedacht zijn meer toegelegt op bodybuilding ;) verlaat binnekort ook mijn health center :woot:

eey arno ffe vraagje heb je nooit aan Bodyart (statensingel) of May (kruispunt smeermaas) gedacht zijn meer toegelegt op bodybuilding ;) verlaat binnekort ook mijn health center :woot:

Wel aan gedacht, maar waar ik nu heen ga is toch ook echt gericht op bodybuilding, ga er maar s kijken zou ik zeggen ;) , los daarvan trained een goede vriend van me (114kg) hier dus al jaren en we willen nu samen gaan trainen...en het is voor mij op loopafstand :D

vanmorgen 86,8 kg

Echt heerlijk getrained zojuist in mijn nieuwe sportschool :cool:

superrelaxte lui, eindelijk weer los benchpress kunnen doen en met fatsoenlijke dumbbells kunnen trainen, was echt lekker om weer voluit te gaan na een weekje deload :D

vandaag borst, triceps en biceps gedaan, was erg lekker :p

nice :) welke oefeningen met welk gewicht?

nice :) welke oefeningen met welk gewicht?

ja dat ga ik dus niet dagelijks bijhouden, van vandaag weet ik het nog wel ;) ;

borst;

benchpress flat 12*70 / 10*80 / 9*90 / 7*100
dumbbell press inciline 12*24 / 11*28 / 9*32 / 7*34
Dumbbell flyes incline 14*16 / 12*19 / 10*22 / 8*24

triceps;

dippen eigen gewicht 3 sets 12 / 10 / 9
triceps pulldown 12*30 / 10*35 / 8*40
triceps rope pull (boven je hoofd) 12*20 / 11*20 / 11*20

Biceps;

hammercurl 12*18 / 10*22 / 8*24
curl kromme stang 12*30 / 10*40 / 8*45

dumbbells iedere keer met 2 stuks, dus gewicht x 2

lekkere gewichten :) waarom niet elke dag bijhouden? dat vind ik juist het leukste.

Vandaag (niet helemaal zoals gepland) benen en schouders getrained, gewichten weet ik niet meer exact, met squaten was de laatste set 8*110 , voelde lekker :D

Vandaag rug en buik op het programma, rug echt zwaar getrained, gaat pijn doen morgen denk ik :p

Donderdag echt zwaar getrained, Borst, triceps en biceps gedaan, vrijdag viel tegen, relatief licht getrained, 2 oefeningen voor benen, 2 voor rug en 2 voor schouders gedaan, dit weekend doen wel lekker niks, kan de rust goed gebruiken, maandag gaan we weer knallen!

Was echt een heftig weekje :D

(en natuurlijk ff wegen, ben benieuwd!)

Terug
Naar boven