MuscleMeat

Arno's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Net even gewogen,87,8 kg dus 1 kg erbij, moet er wel bij zeggen dat ik zaterdag jarig was en we heftig zijn wezen stappen, waren pas 's middags volgende dag thuis en heb een nachtrust overgeslagen....was wel fun!(het stappen dan he)

Van het weekend heftig op stap geweest en een nachtrust geskipt, maandag en dinsdag daardoor als een mietje getrained, gisteren rust gepakt, vandaag weer echt trainen hopelijk :D

vanmorgen weer gewogen en een flinke stap gemaakt tov vorige week (toen niet veel door een weekend heftig stappen) nu stond de schaal op 90 kg precies, zoveel heb ik nog nooit gewogen en dik 2kg meer dan ween week geleden :cool:

Vandaag staan borst, triceps en biceps op het programma, heb er al weer zin in!

suc6 gaat lekker

monstergenen ofzo? 2kg indeweek damn

monstergenen ofzo? 2kg indeweek damn

nee niet echt denk ik, voor t eerst een goed voedingsschema en mijn gewicht van afgelopen week was denk ik sterk beinvloedt door het weekend ervoor,op stap geweest, het e.e.a aan rotzooi gebruikt en een nacht overgeslagen.

neemt niet weg dat het lekker gaat!

excuses dat ik niet dagelijks post wat ik die dag gedaan heb qua training, misschien is dit wel een progressielog ipv een trainingslog :p

weet trouwens niet hoeveel cellmass bij kan dragen met gainen....die gebruik ik momenteel ook namelijk.

lekker getrained vandaag :D

Zowel vlak als schuin bankdrukken gedaan, peckdeck, dips en triceps met touw boven je hoofd (geen idee hoe dat heet) , bicepcurls met kromme stang en biceps concentration curls.

Het trainen gaat echt goed, ben momenteel wel wat grieperig :mad: , maar ga vandaag gewoon trainen en ik blijf uiteraard eten volgens mijn schema, ik blijf gainen maar merk toch ook wel dat mijn vet wat oploopt, is daar een bovengrens voor?ik bedoel...hoever is het verstandig je vet maximaal op te laten lopen....of boeit dat niet zoveel?

denk dat je dat het beste aanvoelt als je te vettig word zou ik beetje minder gaan eten. ik zelf zorg dat mn taille niet meer dan 85cm is.

denk dat je dat het beste aanvoelt als je te vettig word zou ik beetje minder gaan eten. ik zelf zorg dat mn taille niet meer dan 85cm is.

ik kijk iedere morgen ff in de spiegel, voorlopig zijn mijn buikspieren (met name de bovenste 4) nog goed zichtbaar....of is dat een onzinnig iets om op te letten?

ik let op men boverkant lichaam, buikspieren is het laatste waar ik mij mee bezig houdt die neem je heel vaak al mee in andere oefening

ik heb mn buikspieren al een hele tijd niet meer gezien:P komt wel als ik ga cutten.

ik let op men boverkant lichaam, buikspieren is het laatste waar ik mij mee bezig houdt die neem je heel vaak al mee in andere oefening

ja weet ik, dat bedoel ik niet, ik heb geen zin om me wekelijks op te laten meten dus probeer ik zo te zien of mijn vet niet te hard stijgt, buikspieren train ik 1 keer per week denk ik, maar mijn trainig bestaat uit veel compound oefeningen en daarbij worden ze ook goed belast.

vooral bij chinnen en deadlift voel ik mn buikspieren goed.

vooral bij chinnen en deadlift voel ik mn buikspieren goed.

deadlift doe ik (nog) niet, word bij ons op de sportschool ivm veel blessures in het verleden niet gestimuleerd, wil het wel gaan doen eigenlijk...

Met squaten voel ik ze wel heel goed en met chinnen ook, met triceps pulldown ook...met heel veel eigenlijk :rolleyes:

deadlift doe ik (nog) niet, word bij ons op de sportschool ivm veel blessures in het verleden niet gestimuleerd, wil het wel gaan doen eigenlijk...

Met squaten voel ik ze wel heel goed en met chinnen ook, met triceps pulldown ook...met heel veel eigenlijk :rolleyes:

Arno,

met elke oefening waarbij je bovenlichaam gestabiliseert dient te worden.
Dus met triceps omdat je anders naar achteren word gepushd. Dus span jij je buik om recht op te blijven staan.

Bij squat en deadlift stabileren je onderug en buikspierebn je midsectie om zo de belasting op je lichaam te kunnen verwerken.

Sommige sportscholen weren idd de deadlift, echter zal hij eerder blessures voorkomen dan veroorzaken (mits goed uitgevoerd).

ik ben deadlift gewoon gaan doen, ik betaal om te trainen en ben van mening dat ik dan zelf bepaal hoe en wat ik train. dus gewoon beginnen met deadliften als je dat wil:)

Arno,
Sommige sportscholen weren idd de deadlift, echter zal hij eerder blessures voorkomen dan veroorzaken (mits goed uitgevoerd).

Ik wil er volgende week ook mee beginnen, lopen wel een aantal ervaring kerels bij ons die hem wel doen, vraag gewoon of ik mee mag doen, is normaal geen probleem.

Terug
Naar boven