harvey1980
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, maar ga vandaag gewoon trainen en ik blijf uiteraard eten volgens mijn schema, ik blijf gainen maar merk toch ook wel dat mijn vet wat oploopt, is daar een bovengrens voor?ik bedoel...hoever is het verstandig je vet maximaal op te laten lopen....of boeit dat niet zoveel?denk dat je dat het beste aanvoelt als je te vettig word zou ik beetje minder gaan eten. ik zelf zorg dat mn taille niet meer dan 85cm is.
ik let op men boverkant lichaam, buikspieren is het laatste waar ik mij mee bezig houdt die neem je heel vaak al mee in andere oefening
vooral bij chinnen en deadlift voel ik mn buikspieren goed.

deadlift doe ik (nog) niet, word bij ons op de sportschool ivm veel blessures in het verleden niet gestimuleerd, wil het wel gaan doen eigenlijk...
Met squaten voel ik ze wel heel goed en met chinnen ook, met triceps pulldown ook...met heel veel eigenlijk![]()
Arno,
Sommige sportscholen weren idd de deadlift, echter zal hij eerder blessures voorkomen dan veroorzaken (mits goed uitgevoerd).