AndroidHealthClinic

Arno's trainingslog

Ik wil er volgende week ook mee beginnen, lopen wel een aantal ervaring kerels bij ons die hem wel doen, vraag gewoon of ik mee mag doen, is normaal geen probleem.

Idd. Op gevoel doen, en luisteren naar de juiste tips. Langzaamaan beginnen. Als je zonder schijven het in het begin doet of met kleine schijven, zou ik hem niet helemaal op de grond plaatsen. Zodra de 20 kg schijven eraan zitten weer wel.
Succes!

goeie tip ries :) 15kg schijf eraan kan ook nog wel opde grond.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips Richard, ik had je pas al karma gegeven dus dat gaat ff niet, anders had je het gekregen(met de beste bedoelingen, ik weet dat het maar 1 schamel puntje is ;) )

Hehe, ach hou ik er nog 26 tegoed ;)

vandaag ging klote :mad:

voelde me grieperig en slecht en had het gevoel alsof ik 50 graden koorts had, ben na 3 setjes triceps naar huis gegaan....morgen kijken of het beter gaat, ik probeer wel mijn voedingsschema te handhaven.

vandaag weer lekker getrained :cool:

eerst rustig begonnen met wat lichte series bankdrukken maar uiteindelijk toch nog 6*110 :D

vervolgens nog incline bankdrukken gedaan,voorkant schouders gepakt,squats gedaan en 3 rug oefeningen....normaal doe ik niet zoveel op een dag maar omdat ik gisteren gemist heb dacht ik...laten we eens een soort van fullbody doen vandaag, morgen nog ff terug om biceps, triceps en buik nog ff aan te pakken...

zo vandaag weer s sinds lange tijd armen geisoleerd, is ook wel s lekker, eerst triceps flink aangepakt en toen biceps, daarna nog ff buik getrained.

Heb wel beetje last van onderrug laatste tijd, maak ik me beetje zorgen over, is gekomen sinds ik een paar weken terug erg zwaar gesquad heb...

Morgenochtend weer op de weegschaal :D

weer op de weegschaal gestaan....91,1 kg!

gaat lekker dacht ik, maak me momenteel wel wat zorgen om de pijn in mijn onderrug, vandaag ff bellen met fyshio voor een afspraak.

Balen!licht griepje waar ik vorige week last van dacht te hebben heeft doorgezet....ik zal jullie de onsmakelijke details besparen maar leuk is anders, ik probeer wel wat te eten maar makkelijk gaat t niet...:mad:

klote man :( beterschap

Balen!licht griepje waar ik vorige week last van dacht te hebben heeft doorgezet....ik zal jullie de onsmakelijke details besparen maar leuk is anders, ik probeer wel wat te eten maar makkelijk gaat t niet...:mad:

Ja, sucks, dude.
Ben pas hersteld van zo'n klotegriepje.
Rust voldoende,anders gaat het nog tig langer duren.

Gaat weer stukkie beter vandaag, vanmorgen bij fyshio geweest ivm pijn in de onderrug, heeft me ff stevig aangepakt en mag maandag weer terug komen, ik mag gelukkig gewoon blijven trainen alleen adviseerde hij met squaten een week of 2 op max 80% te trainen,denk trouwens dat ik wat lichte cardio ga toevoegen op niet trainingsdagen, begin toch wat vet te zien en dat bevalt me niks :mad:

vet in de winter is relax :) heb je het niet zo koud.

Vandaag eindelijk weer s lekker getrained :D

morgen er nog ff stevig tegenaan en dan in het weekend lekker chillen :cool:

(na het weekend weer wegen, ben benieuwd hoeveel schade de griep heeft aangericht :mad: )

Zojuist op de weegschaal....89,5 kg :mad: , griep richt toch meer schade aan dan ik gehoopt had, ben ook vorige week gestopt met cellmass, pot was op en heb het 4 weken gebruikt, weet niet hoeveel invloed dat heeft.

over anderhalve week start ik een aas kuur, tot die tijd ga ik deloaden en omlaag in de koolhydraten, ik ga geen apart aaslog starten dus blijf hier gewoon de resultaten posten :o

Deloaden ben ik niet zo'n ster in (kan het niet laten toch het gewicht omhoog te gooien) dus dan maar ff een paar dagen niet in de sportschool :eek:

Terug
Naar boven