XXL Nutrition

aromasin en HDL

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
kan iemand me wat bronnen posten waar staat dat aromasin geen invloed heeft op de cholesterol. Op een potje van MP staat namelijk dat aromasin geen invloed heeft op de cholesterol. Echter ik nam het 1 weekje, 1cap per dag en mijn cholesterol daalde toch ruim 10 punten(?). Nu zou het ook wel kunnen komen door tren ent. Maar toch.

Ik ben nu overigens in mijn "cooldown periode" van de test+tren en neem nu 1cap aromasin per dag voor 2weken en stap dan over op nolvadex 20mg. HCG heb ik niet gevonden, helaas. Of m'n ballen nu gekrompen zijn...weet ik niet zeker.

Bij de eerste cap vol ik altijd wat steken in het linker helft van mijn borstkas, ik vind dit zeer raar. De tweede dag en dus 2e cap, is het weg. Weird.

Wat je voelde kan een stukkie kip zijn die niet zonder gevecht naar beneden wou.

Zal gewoon tussen je oren zitten van hartsteken of eens een aritmie van je hart.

Als je profielen van aromasin/exemestane opzoekt staat er meestal bij dat het geen invloed op je cholesterol heeft. Of dat nu totaal cholesterol is of de verdeling van hdl/ldl weet ik niet.

Kan me niet voorstellen dat dit soort middelen geen invloed hebben. Oestrogeen regelt je cholesterol .... Geen oestrogeen, verdoete waardes

• Topic Starter Topic Starter
mijn hdl is iniedergeval tot onder de minimumwaarden gedaald, echter is het libido er al weer op verbeterd, al is dat ook niet al te handig met momenten :D

Zou zeer goed op je omega letten,en dat proactief drinkje nemen van becel,erg goed voor je waardes

Zou zeer goed op je omega letten,en dat proactief drinkje nemen van becel,erg goed voor je waardes

Er werd mij altijd verteld dat die drankjes waaronder ook Activia, Becel drink en Yakult drink (reclame spotjes dat je dagelijks ziet langs schijnen op de TV) pure suikerbommen zijn en bijna geen tot heel weinig effect hebben op het verlagen van je cholestrol of een werking hebben als anti-oxidant. Foute info dus kriel? (dat van mij dan) en kloppen hun wetenschappelijke studies ook? lijkt mij eerder marketing pitches en propaganda..

Zoek iets verder dan Aromasin, dont blame it :D ligt eerder aan de roids die je gebruikt ebt imo.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven