MuscleMeat

Geen zin in sex jaar na kuur

Bezoekers in dit topic

Als iets wel een slecht idee is, is het wel ghb gebruiken voor bodybuilden.. Al helemaal ED. Zoveel mensen die daaraan kapot zijn gegaan.
 
In zekere zin zou ik als bodybuilder GHB verkiezen boven alle andere drugs, omdat je er goed en vaak beter van kan eten, je slaapt lekker, en als het uitgewerkt is, heb je geen kater. Handig voor feestjes..!

MAAR.... als je niet gebruikt gaat de progressie zeker beter, omdat je constanter leeft en niet afgeleid raakt. (Met G op zit je tevens alleen maar achter de wijven aan)

Ik heb eens opgezocht hoeveel zout er in een dosis GHB zit, en dat schijnt gelijk aan een theelepeltje te zijn. Zal dat eens opeten en kijken of ik daar ook zo'n "pomp" van krijg.
 
In zekere zin zou ik als bodybuilder GHB verkiezen boven alle andere drugs, omdat je er goed en vaak beter van kan eten, je slaapt lekker, en als het uitgewerkt is, heb je geen kater. Handig voor feestjes..!

MAAR.... als je niet gebruikt gaat de progressie zeker beter, omdat je constanter leeft en niet afgeleid raakt. (Met G op zit je tevens alleen maar achter de wijven aan)

Ik heb eens opgezocht hoeveel zout er in een dosis GHB zit, en dat schijnt gelijk aan een theelepeltje te zijn. Zal dat eens opeten en kijken of ik daar ook zo'n "pomp" van krijg.
Het gaat hier niet om recreatief ghb gebruik, maar om je GH waardes te stimuleren.
 
Het gaat hier niet om recreatief ghb gebruik, maar om je GH waardes te stimuleren.

DAT MOET JE NOOIT DOEN !!!! DAGELIJKS GEBRUIK VAN GHB WORDT JE DOOD.

En dan bedoel ik junkie gebruik, dus iedere 2 uren een dosis ook snachts......

Op moment dat je daarna probeert te stoppen kan je lichaam de ontwenning niet meer aan.

Recreatief gebruik is prima btw
 
Hahaha weet ik veel dat is ook informatie die ik een jaar of 10 geleden gekregen heb :roflol: ben zelf anti drugs
 
Mensen aan kapot zien gaan en na eenmaal een dochter op de wereld gezet te hebben die over 3 dagen 1 word wil ik het zo ver mogelijk uit de buurt hebben :o

Hoef je nog geen anti te zijn bro. Drink je pils?
 
volgens mij staat alcohol toch echt in de top 3 van hard drugs maar goed wie ben ik
 
Als jullie je kinderen liever aan de drugs zien dan aan de bier/wijn moet je vooral blijven gebruiken haha ik houd je niet tegen :p misschien denk je later van tja misschien had cruisecontrol toch wel gelijk maar ik ken zat mensen van 30 en bijna 40 die niet meer van de drugs af kunnen blijven :o mijn mening is dat een goed voorbeeld voor de kleintjes begint bij jezelf maargoed dat is mijn mening
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Als jullie je kinderen liever aan de drugs zien dan aan de bier/wijn moet je vooral blijven gebruiken haha ik houd je niet tegen :p misschien denk je later van tja misschien had cruisecontrol toch wel gelijk maar ik ken zat mensen van 30 en bijna 40 die niet meer van de drugs af kunnen blijven :o mijn mening is dat een goed voorbeeld voor de kleintjes begint bij jezelf maargoed dat is mijn mening
ik ben zwaar verslaafd geweest aan pep dus denk maar niet als ik kinderen krijg dat ik ze graag aan de drugs zie gaan.
 
ik ben zwaar verslaafd geweest aan pep dus denk maar niet als ik kinderen krijg dat ik ze graag aan de drugs zie gaan.

vind eerst maar eens een vrouw :trollface:
 
Als jullie je kinderen liever aan de drugs zien dan aan de bier/wijn moet je vooral blijven gebruiken haha ik houd je niet tegen :p misschien denk je later van tja misschien had cruisecontrol toch wel gelijk maar ik ken zat mensen van 30 en bijna 40 die niet meer van de drugs af kunnen blijven :o mijn mening is dat een goed voorbeeld voor de kleintjes begint bij jezelf maargoed dat is mijn mening

Maar aan de alcohol zitten is dan wel ok? Meer mensen met alcohol problemen denk ik.
 
Als jullie je kinderen liever aan de drugs zien dan aan de bier/wijn moet je vooral blijven gebruiken haha ik houd je niet tegen :p misschien denk je later van tja misschien had cruisecontrol toch wel gelijk maar ik ken zat mensen van 30 en bijna 40 die niet meer van de drugs af kunnen blijven :o mijn mening is dat een goed voorbeeld voor de kleintjes begint bij jezelf maargoed dat is mijn mening

stop dan met drinken en kuren.
 
stop dan met drinken en kuren.

Met die instelling kan ik wel een weerwoord op iedere mening inbrengen :rolleyes:

Ga naar school - heb je zelf ook niet gedaan
Geen drugs - je drinkt zelf ook soms
Niet met die jongen uitgaan die misbruik van je maakt - heb je jou kennissen al eens gezien
Etc etc etc... Not gonna happen bro
 
Met die instelling kan ik wel een weerwoord op iedere mening inbrengen :rolleyes:

Ga naar school - heb je zelf ook niet gedaan
Geen drugs - je drinkt zelf ook soms
Niet met die jongen uitgaan die misbruik van je maakt - heb je jou kennissen al eens gezien
Etc etc etc... Not gonna happen bro

Verschil is dat hij niet zegt dat hij tegen kuren,drug,etc is..Je zegt ook dat het voorbeeld geven begint bij jezelf en kuren en alcohol is ook geen voorbeeld voor de kleintjes denk ik dan. Drugs kan levens kapot maken daar geef ik je gelijk in,maar alcohol kan dit ook. Zelfs kuren kan levens kapot maken.

Ikzelf gebruik geen drugs,kuur niet en alcohol mss 2x per jaar,maar ik vind zolang het niet problematisch wordt moet het kunnen.
 
Is er nog nieuwe hier? Alweer de oude?
 
Back
Naar boven