Fitness Seller

AS als operatieherstel, iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
40
Hallo,

Iedereen weet het praktisch al wel van mijn komende schouderoperatie aan de pezen. (Scheur en hyperlaxiteit, vandaar ontwrichting mogelijk, en blijvende ontstekingen van pezen en slijmbeurs)

Nu had mij iemand aangeraden van dit forum om eventueel Deca Durabolin te gaan nemen in lichte dosis om het herstel te versnellen, want ik moet daarna de linker ook nog laten opereren.

Nu zei mijn beste maat tege mij, dat winstrol tabletjes eventueel beter zouden zijn, omdat die van dag 1 gaan inwerken en dat deca pas vanaf een goeie 2 à 3 weken beginnen te werken. En ik met winstrol dus al direct 3 weken herstel inkort en vervroeg.

Of zijn er andere zaken die zouden beter zijn?

Want Deca, slaat ook redelijk wat vocht op blijkbaar, mss niet zozeer in lage dosis.

thx

interessante vraag :thumbs:

het zorgt er wel voor dat je pezen meer belast gaan worden hé... zou die eerst ff tijd geven om te herstellen en pas na ze versterkt te hebben eventueel een kuurtje te overwegen

grtz, MTJ

• Topic Starter Topic Starter
Meer belast worden?
Hoe dan?

zoiezo, train ik niet meer voor een jaar bijna, en laat ik maar na een 2-tal weken sessies toepassen bij m'n fysioloog die mij weer trainklaar zal maken.

Van winstrol is wel bekend dat het voor pijnlijke gewrichten kan zorgen. Lijkt me dus niet al te slim om dat te nemen. Deca wordt veel gebruikt om kleine blessures sneller te laten genezen. gebeurd veel bij het american football.

Winstrol is dom om te nemen. Deca klinkt een stuk lekkerder in de oren evt met wat hgh.

Ik zat hier laatst ook al aan te denken. Ik moet 90% zkr geopereerd worden aan mijn darmen. Om daarbij te komen moeten ze door mijn buikspieren snijden. Ik vroeg mij dus af of een bepaald kuurtje (zeer licht gedoseerd) kon helpen om de buikspieren sneller te genezen.

interessante vraag :thumbs:

het zorgt er wel voor dat je pezen meer belast gaan worden hé...

???

OT: AAS = versneld weefselherstel plus deca heeft de naam de gewrichten te smeren doordat je er water van gaat vasthouden. Deca drukt wel erg zwaar op je axis dus de kosten/baten analyse moet je voor jezelf bepalen.

???

OT: AAS = versneld weefselherstel plus deca heeft de naam de gewrichten te smeren doordat je er water van gaat vasthouden. Deca drukt wel erg zwaar op je axis dus de kosten/baten analyse moet je voor jezelf bepalen.

Ja, is alleen wel bullshit. Je houdt namelijk helemaal geen extra vocht vast in je gewrichten. Je collageen syntheze enzo is gewoon lekker bezig waardoor je gewrichten soepeler worden en doordat je van deca een beetje een vochtbal wordt gaat men ervanuit dat je gewrichten dus ook vochtiger worden.

bij zo'n operatie halen ze de pezen vaak (meestal) door... dus dan kun je ze beter even laten herstellen, ipv er direct huge spieren (door AAS) aan te laten trekken

begrijp je mijn punt?

Ik weet dat mijn moeder oestrogenen kreeg om te herstellen van haar operatie aan ik weet niet meer wat.

Misschien dat testo bij mannen dan van pas kan komen??

Is maar gissen wat ik doe...

Ja, is alleen wel bullshit. Je houdt namelijk helemaal geen extra vocht vast in je gewrichten. Je collageen syntheze enzo is gewoon lekker bezig waardoor je gewrichten soepeler worden en doordat je van deca een beetje een vochtbal wordt gaat men ervanuit dat je gewrichten dus ook vochtiger worden.

Oh dat zou best kunnen hoor, link naar bron zou handig zijn.

bij zo'n operatie halen ze de pezen vaak (meestal) door... dus dan kun je ze beter even laten herstellen, ipv er direct huge spieren (door AAS) aan te laten trekken

begrijp je mijn punt?

Je spieren worden niet zomaar 'huge' van AAS.

begrijp je mijn punt?
Hij gaat NIET trainen, je krijgt ook met kuren geen huge muscles door op de bank te zitten hoor. :rolleyes:

Hij gaat NIET trainen, je krijgt ook met kuren geen huge muscles door op de bank te zitten hoor. :rolleyes:

Bovendien ga je ook geen 'bb' dosis gebruiken maar een dosis zoals origineel de bedoeling was ;)

Maar neemt niet weg: hier zitten geen medische experts.

Bovendien ga je ook geen 'bb' dosis gebruiken maar een dosis zoals origineel de bedoeling was ;)

Maar neemt niet weg: hier zitten geen medische experts.

Nee het beste heb je een sportarts met kennis van anabolen, in nederland vrij moeilijk te vinden helaas...

winstrol zeker niet, geen zware androgeen, gaat alleen maar omgekeerd werken.
deca is bekend voor zijn helende werking.
het is niet dat alle AAS gaan helpen, enkel deca en aflutop.
normaal wordt dan een deca only gedaan dosering weet ik niet juist maar 100-200mg/week ofzo, laag alleszins.
aflutop is voor honden, moet je bij de dierenarts om, kuur van 21 dagen meestal, google ff.

winstrol zeker niet, geen zware androgeen, gaat alleen maar omgekeerd werken.
deca is bekend voor zijn helende werking.
het is niet dat alle AAS gaan helpen, enkel deca en aflutop.
normaal wordt dan een deca only gedaan dosering weet ik niet juist maar 100-200mg/week ofzo, laag alleszins.
aflutop is voor honden, moet je bij de dierenarts om, kuur van 21 dagen meestal, google ff.

Winstrol is juist vrijwel geen androgeen middel. Het werkt anti-oestrogeen waardoor het slecht is voor je gewrichten. Adrogenen hebben de neiging te aromatizeren waardoor je oestrogeen hoger wordt wat volgens mij alleen maar goed is voor gewrichten. Dus waarom zou dat omgekeerd werken ?

//Kan jij trouwens aflutop krijgen bij je dierenarts ? Dat spul is net als adequan vrijwel niet te krijgen zonder dat je een receptje hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven