XXL Nutrition

AS als operatieherstel, iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar dan gebruik je de deca eigenlijk om de pijn van de winny weg te nemen, dus de winny biedt dan toch geen meerwaarde als je het zou gebruiken voor herstel?
Mongsky moet gewoon voor 6 weken deca only gaan op 100 à 200 mg/ew

Ik bedoelde niet tegen de pijn van winstrol maar als synergetische werking voor de callogeen opbouw. Maar ik weet niet of dat zo werkt hoor, nog nooit wat over gelezen. Ik zou het op lage dosering deca+test houden om te herstellen.

maar dan gebruik je de deca eigenlijk om de pijn van de winny weg te nemen, dus de winny biedt dan toch geen meerwaarde als je het zou gebruiken voor herstel?
Mongsky moet gewoon voor 6 weken deca only gaan op 100 à 200 mg/ew

Meerwaarde door winstrol toe te voegen is er altijd,want zonder de bloat en de vochtophoping is het mg voor mg nog steeds een minstens even sterk anabool als deca.
Het werkt ook anders daar het een DHT-anabool is,dus kan het een waardevolle aanvulling betekenen.

Meerwaarde door winstrol toe te voegen is er altijd,want zonder de bloat en de vochtophoping is het mg voor mg nog steeds een minstens even sterk anabool als deca.
Het werkt ook anders daar het een DHT-anabool is,dus kan het een waardevolle aanvulling betekenen.

ja maar winstrol werkt anti-oestrogeen en oestrogenen zijn juist goed voor je gewrichten. En als je deca op 100mg/week houdt, wat genoeg moet zijn, zal die bloat toch wel heel goed meevallen. Heb trouwens al jongens gezien die met testo + deca iets droger uit hun kuur kwamen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het op een lage deca houden voor een aantal weken.
Heb nog nooit steroids genomen, en ga dus ook niet voor een herstel hele cocktails maken. Deca only zal wel goed zijn.

Er zijn altijd verschillende meningen en je zal nooit de correcte gaan weten op den duur.

Ik heb sowieso tijd, want mijn linker moet ook geopereerd worden, maar wil enkel toch een 3tal weken inkorten, en zal daarbij ook nog eens super cissus rx nemen op lange duur wat de aanhechtingen ook zal bevorderen en versterken.

Heb nog nooit steroids genomen, en ga dus ook niet voor een herstel hele cocktails maken. Deca only zal wel goed zijn.

Er zijn altijd verschillende meningen en je zal nooit de correcte gaan weten op den duur.

Ik heb sowieso tijd, want mijn linker moet ook geopereerd worden, maar wil enkel toch een 3tal weken inkorten, en zal daarbij ook nog eens super cissus rx nemen op lange duur wat de aanhechtingen ook zal bevorderen en versterken.

Succes met je herstel!
Je kan mss nog ff een topic openen en vragen of je best nakuurt na een 6-tal weken lage dosis deca? Wss wel, maar het is niet echt een veel voorkomende kuur.

goeie keuze, succes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ben er dus niet mee begonnen, maar zit nog altijd in de shit en ben terug op zoek. Echter wel iets dat niet traceerbaar is in het bloed.

pffffff,alsof weer eentopic daarover bumpen van een jaar terug,je daarbij over de streep gaat trekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven