Fitness Seller

AS als operatieherstel, iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh dat zou best kunnen hoor, link naar bron zou handig zijn.

Heb helaas geen link ernaar, heb ooit eens wat shit zitten lezen over progesteron en oestrogeen op pubmed. Tevens is het bekend dat bij vrouwen na de menopauze de botdichtheid en gewrichtsoepelheid minder wordt doordat ze minder oestrogeen aan maken.
Ik zal morgen eens gaan zoeken of ik het nog terug kan vinden aight ? ;)

bij mij werkt hgh goed voor mij pezen, heb er namelijk al lang last vangehad, 2 keer geopereerd. Nu met HGH kan ik vrij aardig trainen

bij mij werkt hgh goed voor mij pezen, heb er namelijk al lang last vangehad, 2 keer geopereerd. Nu met HGH kan ik vrij aardig trainen

Ja, goed spul he! Ik weet nog toendertijd dat ik mijn arm niet eens meer op kon tillen omdat het te veel pijn deed en groeihormoon wilde gebruiken. Na 2 maanden kon ik weer met lichte gewichten aan de gang. Bijna iedereen op DBB vond het een belachelijk idee om groeihormoon te gebruiken voor een blessure terwijl het op amerikaanse boards al lang geaccepteerd was.

Hey Mans ben nog beetje aan het zoeken geweest op pubmed alleen ik krijg echt te veel entries waar ik niet echt zin heb in door te zoeken

Hallo,

Iedereen weet het praktisch al wel van mijn komende schouderoperatie aan de pezen. (Scheur en hyperlaxiteit, vandaar ontwrichting mogelijk, en blijvende ontstekingen van pezen en slijmbeurs)

Nu had mij iemand aangeraden van dit forum om eventueel Deca Durabolin te gaan nemen in lichte dosis om het herstel te versnellen, want ik moet daarna de linker ook nog laten opereren.

Nu zei mijn beste maat tege mij, dat winstrol tabletjes eventueel beter zouden zijn, omdat die van dag 1 gaan inwerken en dat deca pas vanaf een goeie 2 à 3 weken beginnen te werken. En ik met winstrol dus al direct 3 weken herstel inkort en vervroeg.

Of zijn er andere zaken die zouden beter zijn?

Want Deca, slaat ook redelijk wat vocht op blijkbaar, mss niet zozeer in lage dosis.

thx

Toch geen winstrol voor herstel ? Als er nu 1 product is dat gekend staat voor pijnlijke pezen en aanhechtingen is het dat wel.

Deca daarentegen is een aanrader. Verstevigd zelfs de pezen en aanhechtingen !

Winstrol is juist vrijwel geen androgeen middel. Het werkt anti-oestrogeen waardoor het slecht is voor je gewrichten. Adrogenen hebben de neiging te aromatizeren waardoor je oestrogeen hoger wordt wat volgens mij alleen maar goed is voor gewrichten. Dus waarom zou dat omgekeerd werken ?

//Kan jij trouwens aflutop krijgen bij je dierenarts ? Dat spul is net als adequan vrijwel niet te krijgen zonder dat je een receptje hebt.

Je hebt gelijk winstrol is niet androgeen, ik dacht van wel omdat het een dht-variant is. Maar het is idd anti-oestrogeen. Met omgekeerd bedoelde ik dat winstrol een negatief effect zou hebben op de gewrichten ipv positief.

Hier nog een artikel over deca, winstrol en gewrichten:
Winstrol, Deca and Your Joints

Wat betreft aflutop, nee ik heb er nog niet achter gekeken, maar aangezien het voor honden is, moet je toch meest kans hebben bij een dierenarts.

Je hebt gelijk winstrol is niet androgeen, ik dacht van wel omdat het een dht-variant is. Maar het is idd anti-oestrogeen. Met omgekeerd bedoelde ik dat winstrol een negatief effect zou hebben op de gewrichten ipv positief.

Hier nog een artikel over deca, winstrol en gewrichten:
Winstrol, Deca and Your Joints

Wat betreft aflutop, nee ik heb er nog niet achter gekeken, maar aangezien het voor honden is, moet je toch meest kans hebben bij een dierenarts.

Goed stuk over die deca/winstrol ;) ben alleen niet helemaal eens met water retentie in de joints, omdat dat gevoel eerder komt doordat je hogere callogeen syntheze hebt plus die onstekingsremmende werking.

Zelfs trenbolone werkt voor weefselherstel.
Studies genoeg waarin deze gegevens gestaafd worden.
Over dianabol en winstrol blijven de gegevens tegenstrijdig.
Ik kan beginnen copy/pasten ofwel de URL's vermelden.

Bijna alle AS zorgen dus voor een versneld bindweefselherstel.
De discussie draait telkens rond hetzelfde punt ;
Het opgebouwde weefsel zou van minderwaardige kwaliteit zijn.

Ten eerste ;waar blijven al de BB's met peesletsel ?

Uitleg :
na langdurig AS-gebruik treedt misschien een rebound-effect op waardoor het in versneld tempo opgebouwd minderwaardig weefsel toch van goede kwaliteit wordt.
Logisch want die weefsels blijven groeien ,dus minderwaardige weefsels worden na verloop van tijd ook weer hersteld.

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik het goed begrijp.
Als ik een maand Deca neem, versnelt het bindweefselherstel wel, maar is het herstel van minder goede kwaliteit? Beter niet proberen dan?

Ik denk dat je na 4 maand deca-gebruik uiteindelijk een beter herstel hebt dan na 4 maand naturel.
Hetzelfde geldt wellicht voor alle AS,ook al zijn er vezels bij van mindere kwaliteit.

Stel nu ;

Ik weeg 100 kg en hang aan een touw naar keuze boven een afgrond.

Ik kreeg de keuze tussen
Touw Eén : bestaande uit 1 dikke kwaliteitsvezel die 80 kg kan dragen
Touw Twee : 4 samengebonden dikke vezels van minder goede kwaliteit die elk maar 60 kg kunnen dragen.

Ik heb Touw Twee gekozen.
Hier heeft de kwantiteit (het aantal vezels) van Touw Twee het gebrek aan kwaliteit van de afzonderlijke vezels goedgemaakt.

Dit wil zeggen dat hetgeen AS niet kunnen opbouwen met kwaliteit,ze ruimschoots goedmaken door de kwantiteit en versnelde groei.

Ik denk dat je na 4 maand deca-gebruik uiteindelijk een beter herstel hebt dan na 4 maand naturel.
Hetzelfde geldt wellicht voor alle AS,ook al zijn er vezels bij van mindere kwaliteit.

Stel nu ;

Ik weeg 100 kg en hang aan een touw naar keuze boven een afgrond.

Ik kreeg de keuze tussen
Touw Eén : bestaande uit 1 dikke kwaliteitsvezel die 80 kg kan dragen
Touw Twee : 4 samengebonden dikke vezels van minder goede kwaliteit die elk maar 60 kg kunnen dragen.

Ik heb Touw Twee gekozen.
Hier heeft de kwantiteit (het aantal vezels) van Touw Twee het gebrek aan kwaliteit van de afzonderlijke vezels goedgemaakt.

Dit wil zeggen dat hetgeen AS niet kunnen opbouwen met kwaliteit,ze ruimschoots goedmaken door de kwantiteit en versnelde groei.

En wat nou als een stukje van touw twee breekt, is dat hele touw niks meer waard :roflol:

Zou winstrol + deca trouwens geen leuke combinatie zijn ? Ik heb wel wat gebruikers zien posten dat ze altijd een lage dosering bij winstrol zetten en dan geen pijn in hun gewrichten krijgen.
Is maar een gedachte he, vraag me af in hoeverre winny en deca samen kunnen werken qua callogeen syntheze

Niet enkel deca maar ook boldenone heeft een gunstig effect op blessures (ook preventief trouwens). Vermits bold milder is zou ik eender dat aanraden. Het is idd bekend dat id NFL veelvuldig gebruik wordt gemaakt van deca om blessures te voorkomen en sneller te genezen.

Grtz

Ik heb al winstrol gecombineerd met oxy en met dianabol.
Normaal zeer gevoelig voor de pijn die winstrol aan de gewrichten geeft.
De combi met dia of oxy verminderde die pijn.
Maar ik raad het niet aan want we weten hoe men op dit board t.o.v. orale middelen staat.

Winstrol alleen of in combinatie met is in mijn ogen nog altijd:evilnana:

En wat nou als een stukje van touw twee breekt, is dat hele touw niks meer waard :roflol:

Zou winstrol + deca trouwens geen leuke combinatie zijn ? Ik heb wel wat gebruikers zien posten dat ze altijd een lage dosering bij winstrol zetten en dan geen pijn in hun gewrichten krijgen.
Is maar een gedachte he, vraag me af in hoeverre winny en deca samen kunnen werken qua callogeen syntheze

maar dan gebruik je de deca eigenlijk om de pijn van de winny weg te nemen, dus de winny biedt dan toch geen meerwaarde als je het zou gebruiken voor herstel?
Mongsky moet gewoon voor 6 weken deca only gaan op 100 à 200 mg/ew

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven