Fitness Seller

AS en depressie

borninawonder

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Kun je van sommige anabolen gedeprimeerd raken tijdens het kuren?
Kun je depressief worden tijdens gebruik van bijvoorbeeld tren only?
Heb immers altijd gehoord dat tren enorm op het gemoed werkt...
Kun je zoiets ook tegenkomen met test of zorgt test voor een goed gevoel;misschien een reden dan om test te combineren met tren?

Als je er een beetje vatbaar voor bent, is gebruik van a.s. wel vragen
om..... :nut:

Jazeker heeft een beetje het zelde effect als drugs, zit je in de knoop met jezelf en ben je snel paranoia dan zou ik er niet aan beginnen als ik jouw was!!!!

Sja ik vind dat je gewoon 100% gezond moet zijn als je aan de gear wilt als je weet dat je geest zwak is lijkt het me geen slim plan IMO.!

• Topic Starter Topic Starter
Met de gemoedswisselingen en agressie kan ik goed omgaan,hangt ervan af hoe je van nature bent.Ben immers al een opvliegende vent en door de jaren heb ik geleerd daar mee om te gaan...
Roid rage zal ik dus echt niet krijgen hoor.
Wat ik bedoel is dat je je misschien niet zo goed in je vel voelt omdat de lichaamseigen testproduktie stilligt tijdens een kuur.
Waar ik dus naar toe wil is ;
als je een tren only(of gelijk welk ander AS)kuur volgt,begint je lichaam dan na een paar weken niet te schreeuwen om test? Juist omdat de designer-AS
niet alle gaatjes kunnen invullen die de test leeggelaten heeft?

Zelfde met drugs, alleen als je lichamelijke en geestelijke conditie 100% in orde zijn, en gebruik alleen in de voor jou ideale omstandigheden waarin je je lekker voelt en gemotiveerd bent om te trainen en te eten.

Tijdens de nakuur had ik serieus last van de Clomid !! :(

Grtz..

van welke bijwerkingen had je precies last 100%n ? ..mijn nakuur zit er eerdaags ook aan te komen :)

Behoorlijk wat momenten van neerslachtigheid :(

Normaal gesproken ben ik zowiezo een "doemdenker", maar op die momenten

was het nog een faktor 10 erger !!

Nogmaals dit had ik onderschat !!

Grtz..

gelukkig zit je niet bijzonder lang aan de clomid, of blijven deze bijwerkingen een tijdje 'hangen' ? anyone?

ScHrOeFjE zei:
Sja ik vind dat je gewoon 100% gezond moet zijn als je aan de gear wilt als je weet dat je geest zwak is lijkt het me geen slim plan IMO.!

Oh,Oh schroef waar ben jij dan nu in godsnaam mee bezig?? :D

tren only is wel slecht voor je coïtus leven,je heb totaal geen zin meer alleen darom neem ik er de volgende keer wat test bij(prop).

en ik hoor toch het meest over deprie als de mensen juist een poosje uit hun kuur zijn.
het verliezen van massa en kracht en het geen zin meer hebben in trainen.

Volgens mij wordt je juist na je kuur wat depri door gebrek aan test en teveel aan oestrogenen.

Maar 1 voordeel je weet dat het er aan komt. Dus kun je je er op voor bereiden.

borninawonder zei:
Kun je van sommige anabolen gedeprimeerd raken tijdens het kuren?
Kun je depressief worden tijdens gebruik van bijvoorbeeld tren only?
Heb immers altijd gehoord dat tren enorm op het gemoed werkt...
Kun je zoiets ook tegenkomen met test of zorgt test voor een goed gevoel;misschien een reden dan om test te combineren met tren?
hoge test/androgenen maken agressiever en zelfzekerder, hoge oestrogeen en progesterone maken down en depri... algemeen gesproken.

Komt er dus op neer alles onder controle te houden en voorbereid te zijn op wat komt.

hoe kun je je goed op zo'n 'minidepressie' voorbereiden.. een goede nakuur buiten beschouwing gelaten..?

en vooral goed blijven eten, zeker koolhydraten aangezien deze een grote invloed hebben op je gemoedstoestand

Af en toe eens een junk maaltijd/dag erin gooien helpt ook wel.

Mijn ervaring was niet depressie maar slecht humeur en agressief... normaal heb ik dat echt niet zo snel...

Terug
Naar boven