XXL Nutrition

AS en Zyprexa (eigenlijk geen Zyprexa)...

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik ben opnieuw informatie aan het inwinnen over AS. Niet dat ik het nu wil gaan gebruiken (moet er eerst nog meer groeien).

Ik krijg Zyprexa voorgeschreven, maar sinds maart gebruik ik ze niet meer (behandelaar heeft hier geen kennis van). Ik heb ook afgelopen jaar Oxazepam, Temazepam, Risperdal, Xanax, Citalopram voorgeschreven gekregen Zijn er extra risico's en/of bijwerken voor mij en zo ja wat zijn dan die extra risico's en/of bijwerkingen ?

Bvd

wat ik je wel kan vertellen dat waneer je AS kuur is afgelopen raak je in een neerwaardse spiraal!daar bedoel ik mee dat in je kuur gaat alles topie je bent lekker aan het groeien je word sterker door je test verhoging voel je je gewoon beter in je vel!en als dat is afgelopen moet je er wel mee om kunnen gaan dat dit alles groten deels weg valt.dit valt voor de meeste niet mee en als je daarbij ook nog eens gevoelig bent voor deze kwalen zal ik er als ik jou was toch zeker een tweede keer over nadenken voor je aan een AS kuur begint.

Ik denk ook idd dat wanneer je geestelijk niet stabiel bent, anabole steroiden dat kunnen verergeren. Verder kan een combinatie van deze middelen in je bloedbaan nooit gezond zijn.

risperdal en zyprexa gebruik ik ook

en icm met aas is het niet aan te raden je krijgt er alleen maar een diepere depressie door en je lichaam slaat ook meer vocht op door de zyprexa en de risperdal

• Topic Starter Topic Starter
aeroxrookie zei:
risperdal en zyprexa gebruik ik ook

en icm met aas is het niet aan te raden je krijgt er alleen maar een diepere depressie door en je lichaam slaat ook meer vocht op door de zyprexa en de risperdal

Weet je toevallig ook of AS psychoses en/of extreem wantrouwen kunnen versterken?

bartp zei:
Weet je toevallig ook of AS psychoses en/of extreem wantrouwen kunnen versterken?

Psychoses most definitely 100% zeker wel

Zelfs mentaal gezonde/stabiele gasten die as zwaar misbruiken lopen de kans op psychotisch gedrag.

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Psychoses most definitely 100% zeker wel

Zelfs mentaal gezonde/stabiele gasten die as zwaar misbruiken lopen de kans op psychotisch gedrag.

Dan weet ik dat ik zeker niet met AS moet beginnen, bedankt.

Wel jammer, maar dat zou dan echt niet goed voor mij zijn.

aas is op zich al niet gezond maar als je mentaal niet 100% functioneert

loopt het gegarandeert fout denk maar en paranoia , angst en zware agressie aanvallen .

ik vind het wel positief dat je het vraagt en niet gewoon deed want anders kwam je meschien wel op het nieuws in negatieve zin .

veel succes nog bro en zonder as kom je er ook :)

Terug
Naar boven