MuscleMeat

Asot 600

• Topic Starter Topic Starter
Was weer top! Vooral genoten van Armin en Dash Berlin.

Heb ook vooral Mainstage gestaan, kwam bijna niet meer binnen een half uur voor aanvang van Armin (ging "ff" naar de wc. Verder waren Dash Berlin, Orjan Nilsen en Shogun echt top!!

wat is deze... zie dit nu pas :(

De mainstage was inderdaad niet te bereiken, het was gewoon zo aso druk....maar heb me prima vermaakt in de andere zalen.

Moet wel zeggen voor zo`n grote organisatie dat ze super slecht hun best hebben gedaan om alles soepel te laten lopen. Om ff 11u was ik binnen (na ongeveer 3 kwartier wachten voordat je binnen was) maar ff een lockersleutel halen en muntjes voor de drankjes duurde bijna 2 uur... om 1 u dus pas lekker kunnen dansen.... na ja mag de pret niet drukken .... op naar het volgende feestje :D

Ik ben er niet bij geweest, maar ik heb nu via soundcloud alle sets wel gehoord. 1 set sprong met kop en schouder boven uit en dat is die van John Askew. Ik wou dat ik daar bij was geweest zeg. Een echt trance set met een ongelofelijke drive Toppertje!

Was eerste keer voor mij.. maar t*ring heb lang moeten wachten voordat ik naar binnen kon.

Mijn favoriete sets waren die van Dash Berlin, Armin, Ben Gold en Shogun.

En idd overal was het t*ring druk en wtf was dat met zalen blokkeren? Gelukkig ben ik voor het grootste gedeelte in main stage gebleven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof dat wij rond 10 uur in de rij stonden en ook pas om 11 uur binnen waren. Te weinig man van de organisatie om iedereen grondig te fouilleren, mag volgende keer inderdaad beter geregeld worden.

Toen ik eenmaal binnen was, damnnn:D:D

Logistiek echt een ongelooflijk drama. 1.15 uur buiten moeten wachten,20 minuten op kluisje/muntjes en nog een minuut of 20 omdat de main 'vol' was.

Daarna wel echt een te gekke avond gehad, maar met zon begin moet ik wel weer echt ff in de party mood komen.

Iemand enig idee waar nog foto's te vinden zijn?

De mainstage was inderdaad niet te bereiken, het was gewoon zo aso druk....maar heb me prima vermaakt in de andere zalen.

Moet wel zeggen voor zo`n grote organisatie dat ze super slecht hun best hebben gedaan om alles soepel te laten lopen. Om ff 11u was ik binnen (na ongeveer 3 kwartier wachten voordat je binnen was) maar ff een lockersleutel halen en muntjes voor de drankjes duurde bijna 2 uur... om 1 u dus pas lekker kunnen dansen.... na ja mag de pret niet drukken .... op naar het volgende feestje :D

Jij was op asot? da****,

Niet eens gemeet :(

:D euhhh ja.....

er komen nog genoeg feestjuhs hoor dus wie weet :rolleyes:

Ga naar Emporium, defcon en decibel staan op de agenda en verder Go with the flow :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven